Stránka 10 z 11

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pon úno 24, 2014 23:22
od Cory
Petr HC píše:
Cory píše:ALe preco cvaka relatko benzinoveho cerpadla? V rom istom rytme ako CHE..
To má logiku. Čerpadlo se musí vypnout, pokud motor nechytí. Jinak by v případě např. prasknutí hadice trvale stříkal benzin ven.
Lenže ono cvaka hned pri starte, cca raz za 1s. To mi normalne nepride...Uvidime zajtra

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: úte úno 25, 2014 15:24
od Cory
Uz to vrčí, ale hanbíme sa priznať, čo tomu bolo :mrgreen:

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: úte úno 25, 2014 15:37
od Tommel
Já to vím :mrgreen:

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: úte úno 25, 2014 15:56
od Petr HC
Cory píše:Uz to vrčí, ale hanbíme sa priznať, čo tomu bolo :mrgreen:
Nestyď se, ani kdybys tam neměl benzin. I to se může stát každému. Teprve zpětná vazba na dobře míněnou radu má tu pravou cenu. Proto tady to fórum je.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: úte úno 25, 2014 16:15
od Cory
Samozrejme, ze sa prizname...Pred montazou MPi sa cela kabelaž skontrolovala a opravili sa zle vyzerajúce konektory. Dnes sme vytiahli celu kabelaž z auta von, podla schemy prepipali kazdy jeden kablik, skontrolovali spoje a nakoniec sme zistili, že na konektore k snimacu kluky sme pri "oprave" prehodili piny. :) Taká blbosť ...

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: úte úno 25, 2014 16:36
od JmJ
Cory píše:Samozrejme, ze sa prizname...Pred montazou MPi sa cela kabelaž skontrolovala a opravili sa zle vyzerajúce konektory. Dnes sme vytiahli celu kabelaž z auta von, podla schemy prepipali kazdy jeden kablik, skontrolovali spoje a nakoniec sme zistili, že na konektore k snimacu kluky sme pri "oprave" prehodili piny. :) Taká blbosť ...
... to je vuuuul ;-) :P

v pohode, ja bych se na tech dratech driv obesil, nez bych je vubec nasoukal do auta...

ne nadarmo jsou ve FAQ vzdy jako prvni "zkontrolujte, zda je pristroj zapnuty do elektriky" ;-)

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: úte úno 25, 2014 18:09
od Petr HC
JmJ píše:...ne nadarmo jsou ve FAQ vzdy jako prvni "zkontrolujte, zda je pristroj zapnuty do elektriky"
Tak to teď doplníme : A VE SPRÁVNÉ POLARITĚ ,(aby čidlo dávalo správný logický stav).
To Cory : Gratulace k vítězství nad hmotou. Velice záludná závada .Muselo to dát "makačku". Takže nejblíže k řešení jsem byl v tematu včera, 19:56 . Sorry za ten benzin.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: úte úno 25, 2014 18:12
od ger007
to je nieco ako ja ked som opacne zapojil hadicky na privod paliva a vracacku :_D no co stane sa

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: úte úno 25, 2014 19:42
od Cory
Dakujeme vsetkym ze rady...najhorsie na tom bolo to,že elektrika sa robila cca pred mesiacom, takze sme vlastne aj pozabúdali, co sa s nou robilo. Makačka to bola, ale funguje to :)
TO PetrHC: S tym benzinom toje v pohode, už sme premeriavali všetko možne aj nemožne...Hned nam napadlo, ze zrada bude niekde v cidle klukovky, kedze to cvakanie relatka a blikanie CHE zmizlo az po odpojeni snimaca kluky, len nam trvalo, kym sme prisli na to, ze su prehodene piny.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: sob lis 22, 2014 14:41
od tavri
otázka na 1.5 8V
k čemu je ten šroub?

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: sob lis 22, 2014 15:22
od žež
výpustný šroub chladící kapaliny z bloku motoru :)

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: sob lis 22, 2014 20:41
od plavec
Prošťouchni tu dirku drátkem a poteče fridex.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: ned lis 23, 2014 09:55
od valda1971
plavec píše:Prošťouchni tu dirku drátkem a poteče fridex.
Drátek asi nepomůže, když mu tam zůstala půlka šroubu......... :evil:

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: ned lis 23, 2014 10:58
od plavec
Aha, vypadalo to jako zanesený bahnem. U mě to tak bylo. No tak tohle bych nechtěl odvrtávat. :-(

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: ned lis 23, 2014 11:49
od JmJ
inu chladici kapalina se ma menit pravidelne :-)