Stránka 10 z 12
Napsal: čtv led 06, 2011 16:14
od Saša
Petr HC píše:a jednoduchý přechod z výstupu mikroprocesoru na silovou část motoru - pulzně šířkovou modulací (tedy pouze spínací tranzistor).
U praček tranzistor NE ale triak .
Napsal: čtv dub 07, 2011 18:18
od Laďuša
Napsal: ned dub 10, 2011 08:40
od radek mb
Laďuša píše:Sice jsou tam divný počty, ale co už
Nejsem matematik,ale přesto bych si dovolil tvrdit,že čtvrtina z 30 000 je 7 500 a ne 15 000.
Jinak ten článek je psán stejným stylem,jako kdyby tam hodnotili Ladu 2104.
Napsal: úte dub 12, 2011 01:37
od DJW
Ja neviem.. To je problém všetkých tém.. Veľa krát sa ľudia vyjadrujú k tomu, o čom veľa nevedia a potom to konči tak ako tento článok o W353 alebo ako o Ladách (presne ako píše Radek..)
Myslím že objektívne hodnotenie môže písať len človek, čo s daným autom urobil pár (aspon 2-3 tisíc) kilometrov.
Napsal: stř dub 13, 2011 00:40
od Honza 21061
Což o to, ten článek není tak špatný. Ale když vidím fotky toho čtyřtakta, míval jsem lepšího. Hlavně ten motorový prostor by potřeboval rekultivovat.
A nemá originál sedačky a taky přitahovače dveří měly čtyřtaktní verze prodloužené až k horní hraně tapecíru.
Pomalu se smiřuju s tím, že už ani toho Wartburga mít nebudu. Měsíce ležení v inzerátech a nic použitelného.
Ta podělaná ekodaň to zazdila dokonale.
Napsal: pát dub 15, 2011 15:33
od DJW
Honza 21061 píše:Měsíce ležení v inzerátech a nic použitelného.
Mám ten istý problém..
Napsal: pát dub 15, 2011 16:57
od MartasBrno
Strčím sem nějaké info k SEDRu... abych věděl kde ho hledat
http://lugosy.smirci-krize.cz/
Vůz Karburátor Komory V. difuzér Trysky Vzdušníky Ekonostat
353W SEDR-2936 32/32 23/23 130/125 210/210 -/-/-
Mechanické ovládání druhé komory. Rozměry: mm a Solex (setiny mm), ekonostat - tryska/vzdušník/směs.
Když vidím osazení a mechanické ovládání, nevidím problém v náhradě SEDRu, který nemám, žiguláckým Weberem 01, když mu dám odpovídající vzdušníky.
osazení Weberu pro 01, první edice je
32/32; 23/23; 130/125; 170/190.
Čili skoro totéž.
Warťasový SEDR je jediný, bez ekonostatu, tedy obohacovací soustavy pro plné zatížení motoru. Neví někdo proč? Nefunguje kvůli dvoutaktnímu motoru, nebo bylo zbytečné laborovat s osazením pro nepř. neperspektivní nebo cizí typ vozu?
Jo, napadá mně, že směs pro dvoutakt je míchaná na jinou lambdu než pro čtyřtakty a proto už asi nesnese další obohacování... No, nevím...
A ještě jeden zdroj, tradičně dobrej.
http://www.wartburgpeter.de/tm_vergaser ... eitung.htm
Napsal: pát dub 15, 2011 17:36
od Veverka
Odpověděl sis sám,ještě se večer zeptám radši znovu u kompetentního "zdroje".
=Dvoutakt se provozuje sám o sobě ve vyšších otáčkách než provoz š120.
Při vhodném továrním nastavení nemá ekonostat cenu.
Napsal: pát dub 15, 2011 17:42
od MartasBrno
No, já si teda nedělám nějaké přehnané iluze, že se někdo u Warťáka přehnaně zabýval spotřebou a emisema, když jsou už tak zlé, už pohled na sací potrubí nebudí moc důvěry.
Vlastně trošku sonduju, jestli se vyplatí přerábat na jinej karbec auto, který víc stojí než jezdí a letos vlastně ještě vůbec nevyjelo. Osobně do toho mám chuť se pustit, až bude dostatek času a vhodná konstelace hvězd.
Napsal: pát dub 15, 2011 18:29
od Veverka
MartasBrno píše:No, já si teda nedělám nějaké přehnané iluze, že se někdo u Warťáka přehnaně zabýval spotřebou a emisema, když jsou už tak zlé, už pohled na sací potrubí nebudí moc důvěry.
.
No němci byly precizní,ne nadarmo měli kružítko na státní vlajce
-to oni psali do manuálů,at při dosažení rychlosti pootáčíme táhla zpět a ať se nešroubuje se šrouby bohatosti,protože zhoršíme emise....mmch W353 má lepší emise než dobové 4T jako š120,akorát to je vidět a cítit no.
Napsal: pát dub 15, 2011 20:18
od MartasBrno
No, tady přidám trochu faktů z dobové literatury.
Napsal: pát dub 15, 2011 20:50
od Veverka
jj,tady to vypadá na horší dvoutakty,teprve později v 80-tých letech přišly nové "modernější", "více eko" oleje
Zajímavý jsou hodnoty moskviče,jenž jako 1.3,výkonově srovnáván s W353,má +- horší hodnoty
Napsal: pát dub 15, 2011 21:17
od MartasBrno
Jo, u těch dvoutaktů jsou NO a CO o něco lepší, ja píšou kvůli způsobu vyplachování a ty HC mnohem horší, to budou ty oleje.
A taky tam zmiňujou nový motory, resp. nové karburátory na š100 a GAZ24, které měly výsledky oproti konkurenci lepší, díky moderní konstrukci. Na tom asi pohořel ten moskal.
PRÍRASTOK V RODINE
Napsal: ned lis 13, 2011 03:06
od DJW
Milí priatelia, znovuobnovujem tému..
Tak je doma:
Wartburg 353 W, rok narodenia 1978, stav primeraný 60.000km, takže DOBRÝ!
Motor nemá problém mastit 130 km/h, ale zatiaľ na ňom nešantím (staré gumy)
Strašne sa teším.. Splnil som si dlhoročný sen - opäť si kúpiť Warťasa.. Neuveritreľné, že napriek tomu že som v ničom podobnom 9 rokov nesedel, odšoféroval som za dva dni cca 200km, akokeby som nikdy v žiadnom inom aute nesedel.
Chystá sa postupný "tuning" (hlavne motora), ostatné doplnky len veľmi jemné, chcem zachovať dobový vzhľad. O všetky aktuálne info sa podelím..
Re: Wartburg 353
Napsal: ned lis 13, 2011 09:06
od Cory
Uplne ako dedkov wartburg!! nepoznas predoslych majitelov?