Napsal: čtv dub 07, 2005 07:53
speedy díky za vysvětlení.
mimochodem - vzhledem k tomu, že manželovi rodiče kdysi rovněž koupili trabanta (škodovka kombi neměla a žígo bylo jen pro někoho, že ) tak jsme se zrovna zabývali jen tak orientačně přepočtem ceny a došli jsme k závěru že při porovnání našich dnešních příjmů a jejich tehdejších nás vlastně dnes lada přišla levněji než je tenkrát ten trabant (no a taky jsme na ni nemuseli čekat ).
víš, je trošku utopie čekat, že seženeš nové vylepšené jak ty říkáš "yugo" (i když musím říct, že tohle srovnání mě skoro uráží ) za pár kaček - jaks někde psal tu podle tebe odpovídající cenu dnešní lady - 130 tisíc nebo tak nějak myslím, nevím přesně, nechce se mi to hledat. daně a clo se na značku příliš neohlíží a nevím, jak velký prostor pro sražení ceny tady zůstává - poslední dobou hlavně díky loganovi myslím, se trochu snížily ceny menších nebo jestli chceš tak levnějších aut a dost často se objevují dost zajímavé akce. já si osobně myslím, že co se týká spolehlivosti si mezi těmito auty asi moc nevybereš, repsektive asi nikterak zásadně neprohloupíš. vše je dnes spíš o štěstí na kus. takže spíš než dumat o tom, jestli se ti (resp. rodičům) auto náhodou neporouchá dumej o tom, co je pro tebe u auta důležité.
co se týká servisu - to že má značka hustou servisní síť ještě neznamená, že to budeš mít do dobrého servisu blízko. stejně tak se vykašli na úvahu o tom, jestli budeš pro to, abys dojel do servisu potřebovat dálniční známku za 900,- - v porovnání s cenou celého auta je to naprosto zanedbatelné - spíš bych brala v úvahu cenu pojištění - nepojistit nové auto je asi dost velké riziko - a tam u různých značek tu známku můžeš prodělat za rok několikrát
a mimochodem - ty elektrony, který ti u lady za příplatek tak pijou krev - jeden známej kupoval pasata za celkem moc moc peněz a tvrdil, že za ty elektrony si taky musel připlatit a metalíza - no jednak osobně se mi rozhodně líbí víc a potom, vždyť by to mělo i víc vydržet - tak proč si nepřiplatit
no, každopádně ti přeju pevné nervy a štastnou ruku, ať se rozhodneš jakkoliv.
m.
mimochodem - vzhledem k tomu, že manželovi rodiče kdysi rovněž koupili trabanta (škodovka kombi neměla a žígo bylo jen pro někoho, že ) tak jsme se zrovna zabývali jen tak orientačně přepočtem ceny a došli jsme k závěru že při porovnání našich dnešních příjmů a jejich tehdejších nás vlastně dnes lada přišla levněji než je tenkrát ten trabant (no a taky jsme na ni nemuseli čekat ).
víš, je trošku utopie čekat, že seženeš nové vylepšené jak ty říkáš "yugo" (i když musím říct, že tohle srovnání mě skoro uráží ) za pár kaček - jaks někde psal tu podle tebe odpovídající cenu dnešní lady - 130 tisíc nebo tak nějak myslím, nevím přesně, nechce se mi to hledat. daně a clo se na značku příliš neohlíží a nevím, jak velký prostor pro sražení ceny tady zůstává - poslední dobou hlavně díky loganovi myslím, se trochu snížily ceny menších nebo jestli chceš tak levnějších aut a dost často se objevují dost zajímavé akce. já si osobně myslím, že co se týká spolehlivosti si mezi těmito auty asi moc nevybereš, repsektive asi nikterak zásadně neprohloupíš. vše je dnes spíš o štěstí na kus. takže spíš než dumat o tom, jestli se ti (resp. rodičům) auto náhodou neporouchá dumej o tom, co je pro tebe u auta důležité.
co se týká servisu - to že má značka hustou servisní síť ještě neznamená, že to budeš mít do dobrého servisu blízko. stejně tak se vykašli na úvahu o tom, jestli budeš pro to, abys dojel do servisu potřebovat dálniční známku za 900,- - v porovnání s cenou celého auta je to naprosto zanedbatelné - spíš bych brala v úvahu cenu pojištění - nepojistit nové auto je asi dost velké riziko - a tam u různých značek tu známku můžeš prodělat za rok několikrát
a mimochodem - ty elektrony, který ti u lady za příplatek tak pijou krev - jeden známej kupoval pasata za celkem moc moc peněz a tvrdil, že za ty elektrony si taky musel připlatit a metalíza - no jednak osobně se mi rozhodně líbí víc a potom, vždyť by to mělo i víc vydržet - tak proč si nepřiplatit
no, každopádně ti přeju pevné nervy a štastnou ruku, ať se rozhodneš jakkoliv.
m.