Stránka 10 z 106

Napsal: čtv dub 07, 2005 07:53
od martina
speedy díky za vysvětlení.
mimochodem - vzhledem k tomu, že manželovi rodiče kdysi rovněž koupili trabanta (škodovka kombi neměla a žígo bylo jen pro někoho, že :wink: ) tak jsme se zrovna zabývali jen tak orientačně přepočtem ceny a došli jsme k závěru že při porovnání našich dnešních příjmů a jejich tehdejších nás vlastně dnes lada přišla levněji než je tenkrát ten trabant (no a taky jsme na ni nemuseli čekat :lol: ).

víš, je trošku utopie čekat, že seženeš nové vylepšené jak ty říkáš "yugo" (i když musím říct, že tohle srovnání mě skoro uráží :wink: ) za pár kaček - jaks někde psal tu podle tebe odpovídající cenu dnešní lady - 130 tisíc nebo tak nějak myslím, nevím přesně, nechce se mi to hledat. daně a clo se na značku příliš neohlíží a nevím, jak velký prostor pro sražení ceny tady zůstává - poslední dobou hlavně díky loganovi myslím, se trochu snížily ceny menších nebo jestli chceš tak levnějších aut a dost často se objevují dost zajímavé akce. já si osobně myslím, že co se týká spolehlivosti si mezi těmito auty asi moc nevybereš, repsektive asi nikterak zásadně neprohloupíš. vše je dnes spíš o štěstí na kus. takže spíš než dumat o tom, jestli se ti (resp. rodičům) auto náhodou neporouchá dumej o tom, co je pro tebe u auta důležité.

co se týká servisu - to že má značka hustou servisní síť ještě neznamená, že to budeš mít do dobrého servisu blízko. stejně tak se vykašli na úvahu o tom, jestli budeš pro to, abys dojel do servisu potřebovat dálniční známku za 900,- - v porovnání s cenou celého auta je to naprosto zanedbatelné - spíš bych brala v úvahu cenu pojištění - nepojistit nové auto je asi dost velké riziko - a tam u různých značek tu známku můžeš prodělat za rok několikrát :lol:

a mimochodem - ty elektrony, který ti u lady za příplatek tak pijou krev - jeden známej kupoval pasata za celkem moc moc peněz a tvrdil, že za ty elektrony si taky musel připlatit :wink: a metalíza - no jednak osobně se mi rozhodně líbí víc a potom, vždyť by to mělo i víc vydržet - tak proč si nepřiplatit :lol:

no, každopádně ti přeju pevné nervy a štastnou ruku, ať se rozhodneš jakkoliv.
m.

Napsal: čtv dub 07, 2005 08:04
od martina
jak skalouš napsal :
...mám pocit, že by pro Tebe byl nejlepší nějaký starší neelektronický vůz, který se dá bez problémů opravovat doma nebo kdekoli např. na bývalé STS
přesně to sem si taky říkala

jinak skalouši, není nad to jemně upravit blatník páčením trubkou , to jsem se fakt pobavila :lol: :lol:

m.

Napsal: čtv dub 07, 2005 08:05
od dmatej
Nemůžu to říct na beton, ale nevypadá nějak drasticky bouraná! Akorát je to sedan a mě se líbí hatch. A na bouračku mi to přijde i tak drahý...

Napsal: čtv dub 07, 2005 08:24
od Erik
Já jsem viděl a koupil už opravené a přihlášené, takže nevím. Měl jsem s sebou známého automechanika, který auto detailně prohlédl a řekl mi, kde to bylo bourané a co bylo měněno. Pak přišel ten chlápek, co to sem dotáhl a víceméně zopakoval to, co říkal ten známý.
Kupovali jsme to začátkem července 2002, byl to r. v. 2000, najeto teď nevím přesně ale buď 21 nebo 24 tis. Chtěl za to 145 tis Kč, ale nakonec jsme to stáhli na 133. Je špatný synchron na dvojce, takže při řazení nahoru z jedničky se musí při vyšších otáčkách chvíli počkat. Dolů už je to v pohodě. Ale na to slevil 10 táců. No a pak odešla vzpěra pátých dveří.
Jinak musím říci, že jsem měl strach, když jsem přecházel z 21061, která mi přišla taková poctivější. Nicméně nelituju. Erik

Napsal: čtv dub 07, 2005 08:38
od Luděk Musil
For Erik: co to startování (resp. nenastartování a cvakání relátek)? Vyřešila to nová baterka, nebo závada trvá? L.

Napsal: čtv dub 07, 2005 08:41
od Erik
Ahoj Luďku, necvakala relátka, ale starter. Vždycky cívka přitáhla, odpadla, přitáhla, odpadla atd.... To bylo to trrrrrrr :-)
Pro baterku jedu po 11 hodině, protože měli s opačnými póly. Nejpozději zítra ráno dám vědět, jestli to byl ten akumulátor (doufám, že ano). Erik

Napsal: čtv dub 07, 2005 08:53
od Luděk Musil
A měřil jsi ji (tu baterku :) ) ?
Nebo aspoň někde v baterkárně prohnat zátěžákem (aby jsi náhodou nekoupil zbytečně new battery).
A vona závada bude třeba jinde :( :shock: :?: . L.

Napsal: čtv dub 07, 2005 08:56
od Erik
Ne, ta baterka je v hajzlu. Jeden článek je totálně mrtvej. Nabíjel jsem ji, ráno jsem ji sundal z nabíječky, v pledne už měla zase 10 V. A ten článek nevypustil při nabíjení ani bublinku. Takže jsem si skoro jistej, že ta beterka je špatná. Jiná věc je, jestli to je jediná závada. Erik

Napsal: čtv dub 07, 2005 09:26
od Luděk Musil
Aha, tak to je potom jasný.
Řekl bych, že nasadíš novou baterku a bude pohoda.

Já onehdá nabil svou baterku na nějaké lepší nabíječce a potom při startování to vypadalo, že mi uteče motor z auta pryč, jak to s ním zalomcovalo :D :D . L.

Napsal: čtv dub 07, 2005 09:30
od Erik
No to mě napadlo, jak je to třeba ve filmech, že auto zastaví na železničním přejezdu a pak jede vlak, auto nenastartuje a krach.... Tak bych asi zařadil kvalt a držel starter, abych odskákal alespoňkousek stranou... :-)

Napsal: čtv dub 07, 2005 09:35
od Skalouš
Je fakt že ty dva metry bych taky neřešil jestli pojedu na elektriku nebo na benzín. :-)

Napsal: čtv dub 07, 2005 14:21
od čmelák
ten synchron ma dvojke som videl aj pri uplne novej 110 na jesenom zraze Flipper vie... jemu to hezky zakroustalo :) :lol:
myslim ze to bola nejaka haluz ktoru mali prve modely...

lebo dotycny pan o tom ani nevedel lebo nikto to v takych otackach nemal

Napsal: čtv dub 07, 2005 14:38
od Skalouš
....říkáte řádně vytočit jedničku (tak 4-5000rpm) a pak dát rychle za dvě?
Je to tak? To musím zkusit. Nikdy jsem si ničeho podobného nevšimnul.

Napsal: pát dub 08, 2005 05:23
od Erik
Přesně tak. Vytočíš jedničku a řadíš dvojku. Ale Skalouši, myslím, že při Tvém způsobu jízdy by jsi o tom určitě už věděl! :) .
Jinak včera jsem namontoval nový akumulátor a Ladička startuje jako divá. Jsem rád že tomu tak je a autíčku se zároveň omlouvám, že jsem pochyboval (spíše jsem měl strach). :P Erik

Napsal: pát dub 08, 2005 06:03
od Luděk Musil
Erik píše: Jinak včera jsem namontoval nový akumulátor a Ladička startuje jako divá. Erik
:wav: :wav:
L.