Stránka 88 z 124
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pon úno 25, 2013 20:13
od zelvotron
Honza 21061 píše:Já na sedmistovkovou Karosu nedám dopustit i když dobrá devítistovka je na jízdu hodně příjemná. Přední náprava LIAZ s nezávislým zavěšením kol je narozdíl od tuhé nápravy Škoda, která se dávala od roku 1999 do devítistovek verze "E", na našich rozmlácených silnicích pohodlnější a autobus se tolik "nehoupe na měchách". Náprava Škoda se taky mnohem dřív vymlátí, autobus je potom poznat už zdálky podle typického cvakání přední nápravy. Dělá to 99% Karos 900 "E" a Citybusů.
Ano to je fakt, to mlácení je typische, ale cyťácí mlátí i ve FR
Nicméně tuhá náprava se snad týkala u devítístovek pouze města, linkové verze měly lichoběžník.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pon úno 25, 2013 20:47
od radek mb
Tak má Karosa není E, ale C. Slíbená fota zde...
Mimochodem, pro mceza, osobně bych na městskou dopravu v Bouli nešel, ale jako pasažér jí po městě využívám a myslím si, že je uspořádána dobře.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pon úno 25, 2013 20:59
od Luděk Musil
Týýýý brďo - tolik kontrolek ... můj sen.
Jak moc je obtížné zapamatovat si co která? L.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pon úno 25, 2013 21:11
od radek mb
Není, oni skoro všechny pohasnou, navíc tak u poloviny ani nevím, k čemu jsou
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pon úno 25, 2013 21:29
od zelvotron
A na co tam máš kontrolku kritického zalomení točny?
Jinak C a E se nevylučuje, E je přídomek a rozpoznávací znamení novějších verzí.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pon úno 25, 2013 22:25
od Hurikán
Luděk Musil píše:Týýýý brďo - tolik kontrolek ... můj sen.
A mluví to i jako KITT?
Hlavně aby se bus nechoval jako KARR.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte úno 26, 2013 17:11
od Michal Pokorný
Tak mě dnes padla do oka jedna stará fotka
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte úno 26, 2013 17:13
od Marťas
Z jeho obličeje lze vyčíst, že se rozplývá radostí
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte úno 26, 2013 17:26
od mceza
Jen jestli tím transparentem nezakrývají ten nabouranej předek...
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte úno 26, 2013 18:22
od Laďuša
To rozmlžení je, jako kdyby jsi to našel v tom špionážním gůglu
Jakej průměrnej proběh denně mají šoféří takovýchdle linek? Celkem by mě zajímalo, za jak tak dlouho to moh dát.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte úno 26, 2013 19:21
od Michal Pokorný
A tady ještě jeden "milionář" z Košic
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte úno 26, 2013 19:43
od vodis
Cožpak je to ale na řidiče Oldřicha Hudečka řádícího v Bojkovicích na Tatře 815 tahač!!
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-20-le ... ekord.html
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte úno 26, 2013 20:52
od radek mb
Proběh není tak těžké spočítat. Beru to u sebe. Denně najedu kolem 200 km, což je týdně 1 000 km. Což znamená 4 000 km za měsíc krát 12, to jest 48 000 km ročně. Čil dosáhnout mety 1 000 000 km by zabralo zhruba něco málo přes 20 let.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: stř úno 27, 2013 12:34
od Laďuša
Nu, to celkem jde, nevypadá ten pán jako ňákej stařík
A tady tuto, celkem dobrý, už kolikrát mě napadlo, proč se to neděje ve větší míře:
http://tn.nova.cz/zpravy/zahranici/sver ... boura.html
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát bře 01, 2013 23:00
od plavec
Kurňa ten tu krabici nabral pěkně.
Proč se to nepraktikuje u nás ? Tak co vím, většinou za to může právě ten vzadu , že nedodržel bezpečnou vzdálenost. A pokud nemá dotyčnej v autě kameru, tak těžko něco může dosvědčit, třeba že se mu tam nacpal, nebo mu to zaflekoval "před nosem"