Stránka 88 z 109
Napsal: čtv dub 26, 2007 19:08
od tonda
Čerpadlo ze škodovky Felicie - čtyřbodové vstřikování, stojí nové kolem 1 000,- Kč.
Napsal: ned dub 29, 2007 17:36
od Jarda
Na jakou teplotu má být termostat? Na novém je napsáno 85°C, což se mi zdá málo. Původní už nemám.
Napsal: stř kvě 02, 2007 07:12
od tavri
honzat píše:tlačítko vnitřní cirkulace nemám a dost chybí-pokud jede člověk za avií.
V lednu jsme to řešili. Nevím, kam vedou ty kábly. Po spuštění nic necvakne ani se nic neozývá.
Napsal: stř kvě 02, 2007 09:49
od tonda
Vyfotil jsi zde tlačítko pro zavření klapky topení, kterou se přivádí vzduch do tělesa topení. Je to elektropneumatický podtlakový systém a funguje jen při chodu motoru. Celé to funguje takto : Po zmáčknutí tlačítka jde +12 V do magnetového ventilu 19 a ten se otevře. Protože motor beží a v sacím potrubí je podtlak, připojenou hadičkou přes zpětný ventil 11 dojde k vysátí vzduchu z podtlakové dózy 1 která zavře klapku topení. Po dalším zmáčknutí tlačítka napájení +12 V zanikne, magnetový ventil propojí hadičku 9 s atmosférou, do podtlakové dózy vnikne vzduch a pružina ji spolu s klapkou vrátí do výchozí polohy. Tím je klapka otevřená.
Jednoduché a účinné, ovšem musí být celý systém naprosto těsný a v pořádku. Je to v podstatě 1. bod kontroly v situaci, kdy je nestabilní chod motoru na volnoběh a přez hadičky a ostatní popsané součásti systému může být přisáván vzduch do sacího potrubí. Hadička je připojená do sacího potrubí za škrtící klapkou směrem k motoru, tady je nutná naprostá těsnost aby krokový motůrek mohl řídit volnoběh.
http://www.lada.sk/apc/servlet/apcentra ... &code=E130
Napsal: ned kvě 06, 2007 16:54
od Skalouš
Tak mám opět nový pravý zadní tlumič.
Lada mě odnaučila měnit zadní tlumiče v párech.
Nejsem si tentokrát ale jistý, zda nedošlo k poškození rázu mechanického. Oba disky na pravé straně měly trošku pozměněný tvar. Gumy ale jsou celé a nikde to neuchází, takže zas moc velké šišky to nebyly. Zaplať bůh, že to nebyly hliníkáče. Tedy postačilo drobné poladění tvaru.
Napsal: pon kvě 07, 2007 08:39
od Jiri
to jsi prejel ve 100km/h trmavajovej nastupni ostruvek nebo co?:-)
Napsal: pon kvě 07, 2007 09:31
od Skalouš
V cca 120km/h jsem na okresce nestíhal kličkovat mezi dírkama.
A jedna z nich byla tak dlouhá, že se tam obě kola na jedné straně stihly propadnout tak hluboko, že se lehce naklepli... Ale oprava plecháčů spočívající v narovnání palicí mě celkem vyhovuje a hliník již nepatří na mé auto, ale do Humpolce.
Napsal: úte kvě 08, 2007 11:47
od danielTIR
Napsal: úte kvě 08, 2007 20:26
od Maysner
bez hliniku sem jezdil jen do servisu
to moje auto je bez nich hnusny
Napsal: pon kvě 14, 2007 11:11
od honzat
Dnes jsem zkoušel auto (112 1,5 16v) jak se nechá vytočit, asi při 6000 ot. náhle zkolabovalo, když klesly otáčky jelo zase normálně. Není tam nějaký omezovač?
Napsal: pon kvě 14, 2007 12:08
od Jiri
Ano je tam omezovač:-) a ten vypíná vstřiky.
(ostatně jako skoro u každí řsoučasné řídící jednotky)
jinak pri provozu na LPG tam jde plyn porad a dalo se to bez problemu toci na 7000 ( snad i chvilku 7500 ale nemá to cenu nad 6000 ten motor nemá sílu... (časování vačky atd ....)
Napsal: úte kvě 15, 2007 10:08
od honzat
6000 ot. je docela málo
Napsal: úte kvě 15, 2007 13:21
od Jiri
honzat píše:6000 ot. je docela málo
pro tom jak ma lada dlouhe prevody mi to prijde akorat... stejne se tomu nad 6000 moc tahnout nechce. myslim ze me u me to bylo podle otackomeru 6200 ale to je fuk...
Napsal: úte kvě 15, 2007 14:04
od honzat
s těma dlouhýma převodama máš pravdu, možná by byly lepší kratší převody a větší otáčky, auto by bylo možná živější. Těch 6000 ot. možná není přesně , otáčkoměr jsem vtu chvíli bedlivě nesledoval, protože jsem se lekl, co to je.
Napsal: úte kvě 15, 2007 14:16
od tavri
4000 ot = 160 km/hod. na pětku, ve dvou lidech a menší bagáží coby trvalá cestovní rychlost na dálnici - vyzkoušeno na betonce pod Vídní