Stránka 88 z 106

Re: 211x

Napsal: sob dub 14, 2012 15:47
od Marťas
Tak ta 1,6ka se výkonově shoduje s klasickou šestnáctistovkou. Že by jí tam chtěli nacpat?

Re: 211x

Napsal: sob dub 14, 2012 16:21
od Raduz
no ta 4x4 taky je, ale 2111 Tarzan, ale nevím jestli do toho kecal Porsche

Re: 211x

Napsal: sob dub 14, 2012 16:46
od mirozv
Mám taký dojem, že Tarzan 2 využíva podvozok s Nivy a kasňu 2111, myslím, že aj motor má ak Niva pozdĺžne. ale túším bola aj nejaká "normálna" verzia 4x4 http://lada.cc/articles.phtml?rubrika=0 ... icle&id=30. Porsche Engineering tším kecal do samaráckych motorov. :)

http://jeepinfo.ru/rus-jeep/vaz-lada-111-4dw.html
Obrázek

Re: 211x

Napsal: sob dub 14, 2012 17:26
od Raduz

Re: 211x

Napsal: ned dub 15, 2012 06:32
od zelvotron
Marťas píše:Tak ta 1,6ka se výkonově shoduje s klasickou šestnáctistovkou. Že by jí tam chtěli nacpat?
V tý době ještě měli celkem rozum, takže asi ne, ale podobný nápad měli po roce 2000 aby se využila ohromná kapacita motorárny na klasiky, dávat ty motory do samar (ty navíc mají motory zavešený ve stejných bodech jako klasika, narozdíl od desítky), naštěstí seznali, že je to nesmysl, jelikož ty motory nejsou pro příčnou zástavbu vhodný jak rozměrově, tak i hmotnostně.

Re: 211x

Napsal: ned dub 15, 2012 07:02
od vodis
Stejně je škoda, že ty desítky nezačli dělat o nějakej rok dřív... Ve stejným článku ze Světa motorů je ale třeba zmínka o novým malým voze LuAZ s předpokladem zahájení výroby v roce 1995 a ten se nedělal vůbec. Nechcete ten článek naskenovat? Je to docela zajímavý. Vzhledem k rozlišení bych to kdyžtak poslal mailem.

Re: 211x

Napsal: ned dub 15, 2012 20:19
od zelvotron
Neptej se a val to sem ;)

Re: 211x

Napsal: ned dub 15, 2012 20:27
od vodis
Tak kdo chcete, ozvěte se mi na mail Dzamsut@seznam.cz .

Re: 211x

Napsal: čtv pro 06, 2012 18:00
od vodis
S jakým označením výbavy se sem vozily desítky? Mám 1,5 8V s el. okny, centrálem, el. zrcátky a na zádi je nápis 1.5Li. Dovážela se třeba i nějaká očesanější verze 1.5i?

Re: 211x

Napsal: pát pro 07, 2012 13:10
od tavri
Ty první modely mohly na el zrcátka zapomenout, radkova mb měla údajně i kličky na okna

Re: 211x

Napsal: pát pro 07, 2012 17:52
od vodis
tavri: No předchozí majitel už zrcadla vyměnil za mechanický a zůstal mi jen čudlík na středním panelu. Kličkovejm okýnkám bych se taky nebránil, v jednoduchosti je síla...

Re: 211x

Napsal: pát pro 07, 2012 17:56
od mirozv
Neviem mam 21103 r.v. 2003 1,5 16 ventil zrkadlá mám mechanické, ani stopa po elektrike, elektrické okná len vpredu, PP namiesto hodín na kufri to má označenie 1,5GLi tušim som videl ma nejakej 112-ke GTe

Re: 211x

Napsal: pát pro 07, 2012 18:00
od Cory
GTe mohla byt karburatorova verzia..ale zas karbove sa robili asi len 110...čert ho vie

Re: 211x

Napsal: pát pro 07, 2012 18:50
od JmJ
My mame s fomou 21113 rv. 2000(1), mame i stejnou barvu, jen on ma GTi a ja GTe. Ja mam navic elektricka vyhrivana zrcatka. Inac to mame stejne.

Kadopadne jsem si jisty, ze tam jsou vstriky :-)

Re: 211x

Napsal: pát pro 07, 2012 18:51
od zelvotron
Já mám GTe a otec měl taky, ale s karburátorem to označeníopravdu nemá vůbec nic společnýho, akorát jsem to tedy vždy viděl výhradně na kombících. Krom toho se k nám vozily Li a GLi, ale nějak netuším jakej mezi tím byl rozdíl, páč dycky to u nás mělo všechny okna elektrický, centrál a další blbinky. Naopak el. zrcátka, vyhřívání sedaček a DO centrálu bylo za příplatek (až úplně ke konci to bylo jako standard).

Radkova desítka sice má okýnka na kličku, ale podle mě to bude překopaný, jelikož tam má i tlačítka na elektrický ovládání, což origo desítky se švihadlama neměly. Ono nakonec ty střeva pro mechancký ovládání okýnek mají na Mělníku skladem, kdyby někdo chtěl...

A na Slovensku to bylo ještě jinak, tam se na rozdíl od nás prodávaly i verze s el. oknama jen vpředu.