Fábie.

Volné rozjímaní na téma "proč jsem si raději nekoupil Ladu" a podobná zpovědní témata.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Líbí se vám nová Fabka?

Anketa končí za pon pro 29, 2014 17:48

Ano
6
55%
Ne
5
45%
 
Celkem hlasů: 11

Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

No to je mazec. Su zvědavej co z toho bude. Kontrolky EPC jsou plný fora...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
veliz
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

TSI: Stávkující génius

Příspěvek od veliz »

V dnešním SM je bazarový profil Fabie 2. U TSI se množí přeskočení rozvodového řetězu a závady elektronické regulace turbodmychadla. Výrobce hledá řešení a nenápadně vrátil do nabídky osvědčené 1,4 16V 63kW v akčních modelech. Testovaný kus s tímto motorem vykázal po "zajetí 150000km" výkon 71,5kW a 137Nm.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od MartasBrno »

Čili se potvrdilo to, co píšou zlí jazykové. Daunsajzing, jak se odporně navýzá to co se dnes dělá s motory si žádá ověšení motoru jako vánoční stromeček, přičemž ozdoby se rády rozbijí. Čili málo emisí z provozu, za pět let do šrotu a hurá pro nový kousek :mrgreen: To je eko sranda k popukání.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Na rovinu, teď když je turbokrálík v servisu tak jezdím občas kombálem první generace s 1,4 16V a ten mému naturelu sedí víc. Paradoxně mám dojem, že mi více sedí ta nižší kastle a užší gumy. Čert ví jak by se jezdilo s první verzí v kombinaci s TSI.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Mně osobně taky seděla jedničková Fabia mnohem víc. A motor 1,4/55kW v provedení Combi jezdil velmi příjemně.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Mno, takže prý vadné kabely od něčeho sežrané. Dívaje se pod kapotu tak dle zašpiněnosti byly měněné kabely dva. Osobně se kloním k tomu, že na těch kabelech bylo něco načaté již před tím, ale jen malinko a fatální rozhryzání způsobila spíše kuna servisní co to dorazila. Zatím jsem s tím ujel jen pár km po městě a dobré, jsem zvědav co přinesou dny další :D .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Dej vědět.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Jop, zapalovací kabely jsou bolest 1,2 tsi.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jestli si dobře vybavuji umístění tak si myslím, že vyjma útoků hlodavců musí dostávat silně na prdel teplotně, neb na straně u svíček bydlí v takovém "uzavřeném" prosoru.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

To je ta jejich integrace.

U HTP je zase problém, že se doslova smaží olejový filtr, neb je pár centimetrů od předKATu, který má až 650°C. To si nevybereš...
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10559
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Marek píše:To je ta jejich integrace
Aneb co největší výkon na co nejmenším prostoru :dontknow: . Potom při demontáži čehokoli z motorového prostoru rozebereš půlku auta :koko: v nejhorším případě i s demontáží všech sedadel a kufrových dveří :banghead: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
veliz
Příspěvky: 505
Registrován: čtv led 28, 2010 21:19
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od veliz »

Marek píše:
U HTP je zase problém, že se doslova smaží olejový filtr, neb je pár centimetrů od předKATu, který má až 650°C. To si nevybereš...
Vzhledem k tomu, že vložka olejového filtru má plastový domeček, tak se asi moc smažit nebude. Alespoň jsem nic, co by tomu nasvědčovalo, nezpozoroval.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Uživatelský avatar
mirozv
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mirozv »

Nieviem, či sa to tu už neobjavilo Hromada Technických Problemu
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Letos to tu ještě nebylo.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

veliz píše:
Marek píše:
U HTP je zase problém, že se doslova smaží olejový filtr, neb je pár centimetrů od předKATu, který má až 650°C. To si nevybereš...
Vzhledem k tomu, že vložka olejového filtru má plastový domeček, tak se asi moc smažit nebude. Alespoň jsem nic, co by tomu nasvědčovalo, nezpozoroval.
Nejde až tolik o vlastní filtr - měl jsem na mysli přehřívání oleje a jeho podstatné zkrácení životnosti. O tom se psalo už taky mnohokrát.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Odpovědět

Zpět na „Volné klábosení - všechny ostatní značky“