Stránka 86 z 109

Napsal: pon dub 02, 2007 16:09
od Jirka11
Preventivne sem vyměnil kolíčky za hladké, tedy bez výstupku za který se dá "vyšpagátovat"
Mno jinak radio sem si koupil alespoň lepší když nic.. :)
Ale to je jediné pozitivum že..

Napsal: pon dub 16, 2007 09:56
od martina
no, tak koukám, že se to za dobu, co sem se tu nevyskytovala docela dost rozrostlo a došlo k různým změnám. to teda si dostudovat nestihnu...
skoro rok sem jaksi byla bez netu, ale láďa sekal dobrotu.jen musel na geometrii, to mi krapet šokovala cena - za hoďku práce 1500Kč, to je snad levnější koupit častěji nové gumy :D
až včera si zase vyvzpomněl, že si vypěstuje nějakou mouchu. duní to jak s dírou ve vejfuku a jede to jak stará tisícovka :shock: to sem teda žádostivá toho, co s tim zase je. sem s tim chtěla zajet jen na průběžnou aby mi to napojili na ocásek a řekli co to hlásí a ti blbci pravili, že to je práce na hodinu a že mam přijet za tejden...no, tak tam bych si určitě dala opravit auto, když jim připojení konektoru trvá hodinu, že...

no, tož se mějte pěkně, až zjistím co s tím je, tak se pak zeptám jak to opravit :D
martina

Napsal: pon dub 16, 2007 10:20
od Skalouš
Mě se kdysi rozpadl katalyzátor a jeho vnitřek ucpal výfuk. Na volnoběh to vrčelo normálně, ale netáhlo to a mělo to divnej zvuk. Dá se to poznat, když ze zadu kopneš trochu do výfuku, tak chrastí, jako by v něm byl nasypanej písek nebo štěrk. Provizorně stačí katalyzátor vyndat a vysypat. Bude ale svítit chceck, neb druhá lambda nebude spokojená s emisema....

Napsal: pon dub 16, 2007 10:49
od martina
na kat to nevypadá, ten už se nám též vysypal, takže máme zkušenosti
tohle je spíš o zvuku a lehké nepravidelnosti než o totálním netažení. uvidíme. občas o sobě dávala rozvsvícewním CE vědět váha vzduchu, ale vždycky tvrdili, že je to normální...tak už to třeba normální nebude.

Napsal: pon dub 16, 2007 10:50
od tavri
Skalouš: Mně se taky zdá, že ten výkon stojí za prd. Jede to dobře, ale jezdilo to prostě líp. Přičítám vinu zanedbání intervalu pro seřízení ventilů. Poslední při koupi 37 tis. km, dnes tacho 75 tis km. Začnu tedy katem a výfukem.

Napsal: pon dub 16, 2007 11:19
od zelvotron
martina píše:sem s tim chtěla zajet jen na průběžnou
Dobrá rada: Průběžná NE, NE, NE. :!:

Napsal: úte dub 17, 2007 07:52
od martina
tak pro velký úspěch to byl opět blok zapalování...no dražší do toho krámu je snad už jen ŘJ. takže čekáme kdy a jestli se zase vysype kat jako minule, nebo tentokrát vydržel. na to tentokrát prdím a jestli zdochne, tak ho jen vyklepem.

je fakt, že včera večer jsme si už z toho dělali srandu, jako že to začíná vypadat na to zapalování jako minule, protože za studena to jakž takž jelo a po ohřátí děs běs..., ale sme si řikali, že to snad není možný.

měl jste někdo už taky problém s timhle udělátkem? já jen že bychom byli taková extrémní rarita a vysypaly se dva zrovna jenom nám....
ještě jsem slyšela o človíčkovi, kterému to taky odešlo, ale zvláštním způsobem - v nízkých otáčkách to pracovalo špatně, cukalo a kuckalo, ale jak to držel pod plynem nad 3 tisíce, tak nebyl problém.

m.

Napsal: úte dub 17, 2007 08:46
od Wolf
Martino to je ale smula, ja jsem tedy jeste neslysel, ze by to odeslo jeste nekomu jinemu. Odesla ta menena civka nebo ta puvodni? W.

Napsal: úte dub 17, 2007 09:25
od martina
Wolfe, oni ty cívky jsou zalité obě v takovém plastovém výlisku, jestli mě pamět nešálí. takže při předchozí výměně modulu se to muselo měnit komplet, tudíž obě cívky byly nové. teď to neodešlo tak brutálně, předtím bylo evidentní, že to šlape jen na dva válce, teď to bylo o něco míň hrozné.

já právě mám taky pocit, že na tenhle kus zrovna žádné další konkrétní stížnosti nebyly....v servisu taky nechápali. no, halt máme štěstí, manža už si dělal srandu, jestli si nemá koupit jeden kus do kufru a při příštích potížích ho rovnou vyměnit. aspoň že to tentokrát nebylo zase v chorvatsku ale doma.

Napsal: úte dub 17, 2007 10:09
od tavri
Blok zapalování měnil předchozí majitel, protože když jsem to kupoval, tak tam ležel jako mrcha na podlaze :-) Nechal jsem ho proměřit a prý mu nic není, ale to už jsem tu jednou psal...

Napsal: úte dub 17, 2007 10:58
od Wolf
martina píše:... manža už si dělal srandu, jestli si nemá koupit jeden kus do kufru a při příštích potížích ho rovnou vyměnit...
Martino to ale neni spatny napad, nicmene ...
tavri píše:Blok zapalování měnil předchozí majitel, protože když jsem to kupoval, tak tam ležel jako mrcha na podlaze ...
... asi by to nebylo originalni, nebot je mozna i varianta, ze ta myslenka mela jiz sveho predchudce v puvodnim majiteli Tavriho vozu :D

Napsal: úte dub 17, 2007 12:58
od Jiri
Martino, kdysi jsem hledal rady na tema Lada a diagnostika a nasel jsem na ukrajinskym netu clanek na tema oprava zaliteho zapalovaciho bloku. Menili tam spinaci vykonovy tranzistor. (no neni to zadna veda ale rozkuchat ten plastovej blok neni asi moc prijemna prace. takze asi sama nebudes:-).Nez jsem se lady zbavil tak jsem byl jeste v melniku, mel jsem problem se spotrebou a nizsim vykonem= hledali co se dalo ale nenasli ....pak to nejak samo od sebe na chvili prestalo...videl jsem tam bednu plnou vymontovanych katalyzatoru ... kdo vi proc.... bednu se zapalovacima civkama neee:-)))
no nic, preju at vas Lada nezlobi..
PS pisu ten prispevek prave v "Ladalandu" (jsem v Moskve)...

Napsal: úte dub 17, 2007 14:30
od Dusan
Mal by som zaujem o jeden vzorek toho vadneho kusu zapalka :D na opravu pripadne experimenty..nedaruje niekto ? :)

Napsal: úte dub 17, 2007 19:41
od martina
jiri, no tak nevím, zda je to zpráva dobrá nebo špatná....ale cizí neštěstí potěší, žejo :D


dušane, vzhledem k tomu, že jsme jediný, komu to odešlo, tak to asi bylo na mě. ale vzhledem k tomu, že první kus odešel v záruce, tak patřil celičkej dovozci :D no a vzhledem k tomu, že nemáme chuť ani čas se v autě vrtat, tak manžu jaksi nenapadlo, že by si toho zmetka mohl vzít. tak od nás asi těžko přetěžko.

m.

Napsal: stř dub 18, 2007 06:49
od Luděk Musil
To Martina: tak Tě tu po roce vítám :) . L.