Stránka 85 z 124

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: pát led 04, 2013 09:34
od Cory
Dialkova linka dlhou karosou? :lol:

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: pát led 04, 2013 09:39
od Michal Pokorný
Jojo, Karosa C744 tehdy "lítala" mezi Prahou a Děčínem 8)

Podobnou linku provozovalo i tehdejší ČSAD BUS Ústí nad Labem a sice Ústí n.L.-Lovosice-Libochovice-Louny-Chomutov a také busem Karosa C744. Tento autobus býval tak nehorázně narvaný, že už v Lovosicích bral řidič jen lidi co jeli dále než do Libochovic, protože z Lovosic do Libochovic jel autobus hodinu po tomto.
Já jsem jezdil už z Ústí, tak jsem na kamarády v Lovosicích dělal dlouhý nos :mrgreen:
Toto cestování mě také odnaučilo sedávat v zadní části autobusu, protože už tak po dvaceti minutách jízdy to bylo nesnesitelné. Zejména rovinka z Ústí do Lovosic, kde ji řidič stále držel kolem těch 90km/h - vzadu všechno nesnesitelně rezonovalo, třásla se okna a konstantní hluboce dunivé hučení motoru přivádělo cestující až k zešílení :mrgreen:

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: pát led 04, 2013 19:05
od Raduz
Michal Pokorný píše:Tak v celé ČR byla právě jen jeden kloubák, pár krátkých snad jezdilo v Teplicích, jinak nic.
...
Ještě, že jen jeden, je to hnus velebnosti...

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: stř led 09, 2013 19:35
od Honza 21061
Proč by ne, kolem Prahy jezdí spousta kloubových Karos i delší linky, zčásti po rychlostnicích. :) Když dobře drží točna a není to moc rozklepané, tak je to autobus jako každý jiný. 8)

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: stř led 09, 2013 20:07
od Michal Pokorný
No, možná z pohledu řidiče, ale cestující?
Vzhledem k tomu, že jsem to párkrát zažil mohu si dovolit tvrdit, že než se 70 km vézt v Karose C744 (obvzláště pak vzadu), to bych to raději jel na kole :P
A co si budeme povídat, ten autobus tu linku v podstatě pohřbil, protože lidi postupně raději přešli na železnici. Pozdější nasazení lepšího dálkového autobusu už přišlo pozdě, protože železnice mezi tím také nespala.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: stř led 09, 2013 22:20
od Laďuša
Právě za točnou je to supr! Jezdit u nás harmoniky meziměsto, tak se možná občas i svezu :)

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: čtv led 10, 2013 11:54
od MacGyver
Jezdívala kloubová karosa směrem z třemošný na bolevec (asi až z kaznějova). Ještě tak před dvěma lety jsem jí viděl. To si prokaučoval.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: čtv led 10, 2013 13:09
od Laďuša
Ale eště i teď semtam někde jezdí, ale na klatovskej lince si to já nevybavuju. Nedávno jsem viděl harmoniku do Přeštic a neni to tak dávno, kdy lítala eště i sedmistovková, tu už jsem ale dýl neviděl.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: sob led 12, 2013 13:28
od Veverka
U nás taky jezdí kloubáky meziměsto,i když jen 20km.

Nejlepší eštrapáda je mezinárodní linka Prešov-Michalovce-Užhorod.Ona totiž narozdíl od konkurence staví v každé zastávce na trase,tudíž to jede přes tři hodiny.

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: čtv led 31, 2013 19:52
od Raduz

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: čtv led 31, 2013 20:11
od zelvotron
Tam bych poslal jezdit ty naše pražský remcaly :-P

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: pát úno 08, 2013 07:10
od Michal Pokorný
http://www.vlcoun.cz/index.php/ustecka- ... -cestujici
....tak, poslední "recyklovaný" 15TrM vypuštěn do ulic

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: úte úno 12, 2013 16:28
od Honza 21061
Pěkný kousek. 15Tr(M) jsou fajnové stroje. Škoda, že mi tenkrát z důvodu zhoršujících se očí a přísnějších zrakových podmínek v rámci Drážního úřadu nebylo umožněno dokončení kurzu. Možná bych dnes jezdil s trolejbusem a bydlel mimo Prahu. :twisted:
15Tr(M) je dravec, má výhodu svých dvou motorů oproti 14Tr(M), která má jeden. Má smozřejmě i lepší trakční vlastnosti než kloubová Karosa, protože nemá tendenci se tolik hrbit při rozjezdu a nadlehčovat prostřední nápravu, která tak hůř drží stopu, zatímco poháněná pouze třetí náprava taky není to pravé ořechové. Tady jsou síly vyrovnané.
Ostrovské trolejbusy jsou spolehlivé, nenáročné a dobré. Škoda, že podnik si plzeňská Škodovka vytunelovala, aby sama sobě nekonkurovala a mohla posílat do světa ty svoje paskvily v Irisbusových karoseriích.

Z trolejbusového kurzu je vždycky asi nejvtipnější jedno předpisové ustanovení: V případě závadového izolačního stavu trolejbusu řidič vyskakuje ze dveří snožmo, při tom se nesmí přidržovat žádné součásti vlastního vozidla. :lol: :lol: ...a samozřejmě potom musí jít stáhnout bidla, než pustí lidi ven.
Jak by to vypadalo, kdyby vyskakoval roznožmo, případně se něčeho přidržoval, o tom by mohlo už vyprávět několik cestujících, co se stali nedobrovolným spotřebičem proudu při nastupování v dešti. :lol:

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: sob úno 16, 2013 16:48
od Michal Pokorný
No jo, tak ono stačí na to prsknout nový lak a hned to vypadá lépe :wink:
Nový lak má oproti klasickému laku jen takovou drobnou změnu, že teď lakují na červeno proužek čela mezi světly.
http://www.vlcoun.cz/images/phocagaller ... lak_02.jpg
Což si myslím, že v kombinaci s rámečky světel v chromu vypadá docela dobře 8)

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: sob úno 16, 2013 16:52
od Laďuša
No jistě!

A zde plzeňská 14TrM ev.č. 448 v Oděse. Měl jsem jí rád sice stejně jako ostatní kousky, ale mam určitej vztah k tomu bejvalýmu plzeňskýmu evidenčnímu číslu, tak mě to zaujalo.
http://s3.uploads.ru/qTSp7.jpg