Stránka 85 z 124
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát led 04, 2013 09:34
od Cory
Dialkova linka dlhou karosou?
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát led 04, 2013 09:39
od Michal Pokorný
Jojo, Karosa C744 tehdy "lítala" mezi Prahou a Děčínem
Podobnou linku provozovalo i tehdejší ČSAD BUS Ústí nad Labem a sice Ústí n.L.-Lovosice-Libochovice-Louny-Chomutov a také busem Karosa C744. Tento autobus býval tak nehorázně narvaný, že už v Lovosicích bral řidič jen lidi co jeli dále než do Libochovic, protože z Lovosic do Libochovic jel autobus hodinu po tomto.
Já jsem jezdil už z Ústí, tak jsem na kamarády v Lovosicích dělal dlouhý nos
Toto cestování mě také odnaučilo sedávat v zadní části autobusu, protože už tak po dvaceti minutách jízdy to bylo nesnesitelné. Zejména rovinka z Ústí do Lovosic, kde ji řidič stále držel kolem těch 90km/h - vzadu všechno nesnesitelně rezonovalo, třásla se okna a konstantní hluboce dunivé hučení motoru přivádělo cestující až k zešílení
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát led 04, 2013 19:05
od Raduz
Michal Pokorný píše:Tak v celé ČR byla právě jen jeden kloubák, pár krátkých snad jezdilo v Teplicích, jinak nic.
...
Ještě, že jen jeden, je to hnus velebnosti...
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: stř led 09, 2013 19:35
od Honza 21061
Proč by ne, kolem Prahy jezdí spousta kloubových Karos i delší linky, zčásti po rychlostnicích.
Když dobře drží točna a není to moc rozklepané, tak je to autobus jako každý jiný.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: stř led 09, 2013 20:07
od Michal Pokorný
No, možná z pohledu řidiče, ale cestující?
Vzhledem k tomu, že jsem to párkrát zažil mohu si dovolit tvrdit, že než se 70 km vézt v Karose C744 (obvzláště pak vzadu), to bych to raději jel na kole
A co si budeme povídat, ten autobus tu linku v podstatě pohřbil, protože lidi postupně raději přešli na železnici. Pozdější nasazení lepšího dálkového autobusu už přišlo pozdě, protože železnice mezi tím také nespala.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: stř led 09, 2013 22:20
od Laďuša
Právě za točnou je to supr! Jezdit u nás harmoniky meziměsto, tak se možná občas i svezu
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: čtv led 10, 2013 11:54
od MacGyver
Jezdívala kloubová karosa směrem z třemošný na bolevec (asi až z kaznějova). Ještě tak před dvěma lety jsem jí viděl. To si prokaučoval.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: čtv led 10, 2013 13:09
od Laďuša
Ale eště i teď semtam někde jezdí, ale na klatovskej lince si to já nevybavuju. Nedávno jsem viděl harmoniku do Přeštic a neni to tak dávno, kdy lítala eště i sedmistovková, tu už jsem ale dýl neviděl.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: sob led 12, 2013 13:28
od Veverka
U nás taky jezdí kloubáky meziměsto,i když jen 20km.
Nejlepší eštrapáda je mezinárodní linka Prešov-Michalovce-Užhorod.Ona totiž narozdíl od konkurence staví v každé zastávce na trase,tudíž to jede přes tři hodiny.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: čtv led 31, 2013 19:52
od Raduz
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: čtv led 31, 2013 20:11
od zelvotron
Tam bych poslal jezdit ty naše pražský remcaly
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: pát úno 08, 2013 07:10
od Michal Pokorný
http://www.vlcoun.cz/index.php/ustecka- ... -cestujici
....tak, poslední "recyklovaný" 15TrM vypuštěn do ulic
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: úte úno 12, 2013 16:28
od Honza 21061
Pěkný kousek. 15Tr(M) jsou fajnové stroje. Škoda, že mi tenkrát z důvodu zhoršujících se očí a přísnějších zrakových podmínek v rámci Drážního úřadu nebylo umožněno dokončení kurzu. Možná bych dnes jezdil s trolejbusem a bydlel mimo Prahu.
15Tr(M) je dravec, má výhodu svých dvou motorů oproti 14Tr(M), která má jeden. Má smozřejmě i lepší trakční vlastnosti než kloubová Karosa, protože nemá tendenci se tolik hrbit při rozjezdu a nadlehčovat prostřední nápravu, která tak hůř drží stopu, zatímco poháněná pouze třetí náprava taky není to pravé ořechové. Tady jsou síly vyrovnané.
Ostrovské trolejbusy jsou spolehlivé, nenáročné a dobré. Škoda, že podnik si plzeňská Škodovka vytunelovala, aby sama sobě nekonkurovala a mohla posílat do světa ty svoje paskvily v Irisbusových karoseriích.
Z trolejbusového kurzu je vždycky asi nejvtipnější jedno předpisové ustanovení: V případě závadového izolačního stavu trolejbusu řidič vyskakuje ze dveří snožmo, při tom se nesmí přidržovat žádné součásti vlastního vozidla.
...a samozřejmě potom musí jít stáhnout bidla, než pustí lidi ven.
Jak by to vypadalo, kdyby vyskakoval roznožmo, případně se něčeho přidržoval, o tom by mohlo už vyprávět několik cestujících, co se stali nedobrovolným spotřebičem proudu při nastupování v dešti.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: sob úno 16, 2013 16:48
od Michal Pokorný
No jo, tak ono stačí na to prsknout nový lak a hned to vypadá lépe
Nový lak má oproti klasickému laku jen takovou drobnou změnu, že teď lakují na červeno proužek čela mezi světly.
http://www.vlcoun.cz/images/phocagaller ... lak_02.jpg
Což si myslím, že v kombinaci s rámečky světel v chromu vypadá docela dobře
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Napsal: sob úno 16, 2013 16:52
od Laďuša
No jistě!
A zde plzeňská 14TrM ev.č. 448 v Oděse. Měl jsem jí rád sice stejně jako ostatní kousky, ale mam určitej vztah k tomu bejvalýmu plzeňskýmu evidenčnímu číslu, tak mě to zaujalo.
http://s3.uploads.ru/qTSp7.jpg