Autobusy a vše okolo - part two
Moderátor: Moderátoři
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Dialkova linka dlhou karosou?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Jojo, Karosa C744 tehdy "lítala" mezi Prahou a Děčínem
Podobnou linku provozovalo i tehdejší ČSAD BUS Ústí nad Labem a sice Ústí n.L.-Lovosice-Libochovice-Louny-Chomutov a také busem Karosa C744. Tento autobus býval tak nehorázně narvaný, že už v Lovosicích bral řidič jen lidi co jeli dále než do Libochovic, protože z Lovosic do Libochovic jel autobus hodinu po tomto.
Já jsem jezdil už z Ústí, tak jsem na kamarády v Lovosicích dělal dlouhý nos
Toto cestování mě také odnaučilo sedávat v zadní části autobusu, protože už tak po dvaceti minutách jízdy to bylo nesnesitelné. Zejména rovinka z Ústí do Lovosic, kde ji řidič stále držel kolem těch 90km/h - vzadu všechno nesnesitelně rezonovalo, třásla se okna a konstantní hluboce dunivé hučení motoru přivádělo cestující až k zešílení
Podobnou linku provozovalo i tehdejší ČSAD BUS Ústí nad Labem a sice Ústí n.L.-Lovosice-Libochovice-Louny-Chomutov a také busem Karosa C744. Tento autobus býval tak nehorázně narvaný, že už v Lovosicích bral řidič jen lidi co jeli dále než do Libochovic, protože z Lovosic do Libochovic jel autobus hodinu po tomto.
Já jsem jezdil už z Ústí, tak jsem na kamarády v Lovosicích dělal dlouhý nos
Toto cestování mě také odnaučilo sedávat v zadní části autobusu, protože už tak po dvaceti minutách jízdy to bylo nesnesitelné. Zejména rovinka z Ústí do Lovosic, kde ji řidič stále držel kolem těch 90km/h - vzadu všechno nesnesitelně rezonovalo, třásla se okna a konstantní hluboce dunivé hučení motoru přivádělo cestující až k zešílení
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Ještě, že jen jeden, je to hnus velebnosti...Michal Pokorný píše:Tak v celé ČR byla právě jen jeden kloubák, pár krátkých snad jezdilo v Teplicích, jinak nic.
...
®; Člen LKCS
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Proč by ne, kolem Prahy jezdí spousta kloubových Karos i delší linky, zčásti po rychlostnicích. Když dobře drží točna a není to moc rozklepané, tak je to autobus jako každý jiný.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Autobusy a vše okolo - part two
No, možná z pohledu řidiče, ale cestující?
Vzhledem k tomu, že jsem to párkrát zažil mohu si dovolit tvrdit, že než se 70 km vézt v Karose C744 (obvzláště pak vzadu), to bych to raději jel na kole
A co si budeme povídat, ten autobus tu linku v podstatě pohřbil, protože lidi postupně raději přešli na železnici. Pozdější nasazení lepšího dálkového autobusu už přišlo pozdě, protože železnice mezi tím také nespala.
Vzhledem k tomu, že jsem to párkrát zažil mohu si dovolit tvrdit, že než se 70 km vézt v Karose C744 (obvzláště pak vzadu), to bych to raději jel na kole
A co si budeme povídat, ten autobus tu linku v podstatě pohřbil, protože lidi postupně raději přešli na železnici. Pozdější nasazení lepšího dálkového autobusu už přišlo pozdě, protože železnice mezi tím také nespala.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Právě za točnou je to supr! Jezdit u nás harmoniky meziměsto, tak se možná občas i svezu
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Jezdívala kloubová karosa směrem z třemošný na bolevec (asi až z kaznějova). Ještě tak před dvěma lety jsem jí viděl. To si prokaučoval.
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Ale eště i teď semtam někde jezdí, ale na klatovskej lince si to já nevybavuju. Nedávno jsem viděl harmoniku do Přeštic a neni to tak dávno, kdy lítala eště i sedmistovková, tu už jsem ale dýl neviděl.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Autobusy a vše okolo - part two
U nás taky jezdí kloubáky meziměsto,i když jen 20km.
Nejlepší eštrapáda je mezinárodní linka Prešov-Michalovce-Užhorod.Ona totiž narozdíl od konkurence staví v každé zastávce na trase,tudíž to jede přes tři hodiny.
Nejlepší eštrapáda je mezinárodní linka Prešov-Michalovce-Užhorod.Ona totiž narozdíl od konkurence staví v každé zastávce na trase,tudíž to jede přes tři hodiny.
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Tam bych poslal jezdit ty naše pražský remcaly
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Autobusy a vše okolo - part two
http://www.vlcoun.cz/index.php/ustecka- ... -cestujici
....tak, poslední "recyklovaný" 15TrM vypuštěn do ulic
....tak, poslední "recyklovaný" 15TrM vypuštěn do ulic
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
Pěkný kousek. 15Tr(M) jsou fajnové stroje. Škoda, že mi tenkrát z důvodu zhoršujících se očí a přísnějších zrakových podmínek v rámci Drážního úřadu nebylo umožněno dokončení kurzu. Možná bych dnes jezdil s trolejbusem a bydlel mimo Prahu.
15Tr(M) je dravec, má výhodu svých dvou motorů oproti 14Tr(M), která má jeden. Má smozřejmě i lepší trakční vlastnosti než kloubová Karosa, protože nemá tendenci se tolik hrbit při rozjezdu a nadlehčovat prostřední nápravu, která tak hůř drží stopu, zatímco poháněná pouze třetí náprava taky není to pravé ořechové. Tady jsou síly vyrovnané.
Ostrovské trolejbusy jsou spolehlivé, nenáročné a dobré. Škoda, že podnik si plzeňská Škodovka vytunelovala, aby sama sobě nekonkurovala a mohla posílat do světa ty svoje paskvily v Irisbusových karoseriích.
Z trolejbusového kurzu je vždycky asi nejvtipnější jedno předpisové ustanovení: V případě závadového izolačního stavu trolejbusu řidič vyskakuje ze dveří snožmo, při tom se nesmí přidržovat žádné součásti vlastního vozidla. ...a samozřejmě potom musí jít stáhnout bidla, než pustí lidi ven.
Jak by to vypadalo, kdyby vyskakoval roznožmo, případně se něčeho přidržoval, o tom by mohlo už vyprávět několik cestujících, co se stali nedobrovolným spotřebičem proudu při nastupování v dešti.
15Tr(M) je dravec, má výhodu svých dvou motorů oproti 14Tr(M), která má jeden. Má smozřejmě i lepší trakční vlastnosti než kloubová Karosa, protože nemá tendenci se tolik hrbit při rozjezdu a nadlehčovat prostřední nápravu, která tak hůř drží stopu, zatímco poháněná pouze třetí náprava taky není to pravé ořechové. Tady jsou síly vyrovnané.
Ostrovské trolejbusy jsou spolehlivé, nenáročné a dobré. Škoda, že podnik si plzeňská Škodovka vytunelovala, aby sama sobě nekonkurovala a mohla posílat do světa ty svoje paskvily v Irisbusových karoseriích.
Z trolejbusového kurzu je vždycky asi nejvtipnější jedno předpisové ustanovení: V případě závadového izolačního stavu trolejbusu řidič vyskakuje ze dveří snožmo, při tom se nesmí přidržovat žádné součásti vlastního vozidla. ...a samozřejmě potom musí jít stáhnout bidla, než pustí lidi ven.
Jak by to vypadalo, kdyby vyskakoval roznožmo, případně se něčeho přidržoval, o tom by mohlo už vyprávět několik cestujících, co se stali nedobrovolným spotřebičem proudu při nastupování v dešti.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Autobusy a vše okolo - part two
No jo, tak ono stačí na to prsknout nový lak a hned to vypadá lépe
Nový lak má oproti klasickému laku jen takovou drobnou změnu, že teď lakují na červeno proužek čela mezi světly.
http://www.vlcoun.cz/images/phocagaller ... lak_02.jpg
Což si myslím, že v kombinaci s rámečky světel v chromu vypadá docela dobře
Nový lak má oproti klasickému laku jen takovou drobnou změnu, že teď lakují na červeno proužek čela mezi světly.
http://www.vlcoun.cz/images/phocagaller ... lak_02.jpg
Což si myslím, že v kombinaci s rámečky světel v chromu vypadá docela dobře
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autobusy a vše okolo - part two
No jistě!
A zde plzeňská 14TrM ev.č. 448 v Oděse. Měl jsem jí rád sice stejně jako ostatní kousky, ale mam určitej vztah k tomu bejvalýmu plzeňskýmu evidenčnímu číslu, tak mě to zaujalo.
http://s3.uploads.ru/qTSp7.jpg
A zde plzeňská 14TrM ev.č. 448 v Oděse. Měl jsem jí rád sice stejně jako ostatní kousky, ale mam určitej vztah k tomu bejvalýmu plzeňskýmu evidenčnímu číslu, tak mě to zaujalo.
http://s3.uploads.ru/qTSp7.jpg
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás