Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
peet2101
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvek od peet2101 »

No vypadá to pěkně :wink: . Jaký bude chladič??
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Vypada to na original, ale saharu tam chci nacpat z Peugeota. Ten ma tlacnou, tak bych ho mohl nacpat pred chladic a uvolnit si spoustu mista u motoru.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Vypada to moc pekne, s tema hadicema je to klasika, to si zvyknes... Jsem zvedavej co ti rekne brzdovej valec a hadice na teplotu z vyfuku, ja si rikal ze dam k brzdovymu valci cidlo a k palubce display digitalniho teplomeru, kdyz teplota presahne cca 60°C tak by se s tim melo neco udelat, nebo aspon zastavit pro zacatek. :lol: Tesim se az to natocis, to mas turbinu z 1.7 Turbozigiho ze?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Už jsem to zmiňoval . Posilovač měl "jít" na druhou stranu tam je místa habaděj . Dělá se to běžně . Jinak držím palce ať výsledek je přímoůměrný práci .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ondra 07 píše:Tesim se az to natocis, to mas turbinu z 1.7 Turbozigiho ze?
Co prosim? :-D Vubec, je tam origo Garret T2.
Saša píše:Už jsem to zmiňoval . Posilovač měl "jít" na druhou stranu tam je místa habaděj . Dělá se to běžně .
Fakt nechapu o cem to mluvis, o jsem minule take psal :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Atex píše:Fakt nechapu o cem to mluvis
Dle mne tam ten podtlakový posilovač brzd trochu zavazí . Nikde není dáno že posilovač musí být tam kde jsou pedály . Běžně se dává kdekoli kde je místo . Místo HBV je pouze jednoduchý váleček a vedení k druhému válečku který ovládá posilovač . Takto to má řešeno více aut .
Na výfuk by bylo více prostoru . Vzduch totiž také něco váží a nutit ho při velkých rychlostech a objemu prudce měnit "směr" (zatáčky) stojí také spousty energie . A nehledě na řešení problému s teplem .
Asi tak .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

Já u moskviče mám posilovač na druhé straně..............
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

To je mi ale asi prd platne, na druhou stranu musim nacpat intercooler a taky tam bude expanzni nadrzka (jedine misto).

Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

To natoceni nemelo s turbinou z ty 1,7 nic spolecnyho. jenom jsem myslel ze ji mas od neho. Kolik stala repase nebo to tvoje? A jeste mi rekni, jestli ta hadice k mazani turbiny je puvodni co byla k motoru nebo jina, podle toho ohybu vypada jako ta moje . Odvod oleje z turba do vany mas napojeny jak? Tam to chce pry nejakou zaruvzornou hadici na hydraliku, nebo co.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Maniac
Příspěvky: 227
Registrován: čtv zář 25, 2008 08:50
Bydliště: Uničov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maniac »

Máš to moc pěkné , bude to trhat silnic, hlavně stím jezdi tak aby sto neměl jen na pár použití :) . Jinak s tím místem je to pech a to tam nemáš ještě plno dalších píč.. Jinak jestli tu trubku máš izolovanou tou páskou tak by to nemělo mít takovej žár na ten brzdovej válec,ale klildně to ještě odděl kouskem plechu kterj zabrání hlavnímu žáru. :) Jinak už chci vidět až to bude celé v plné kráse :)
Moje www stránky k nakouknutí:

http://www.ladavixen.com/

Její jméno je " Vixen " .
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ondra 07, Tu turbinu prave nemam repasnutou, psal jsem to vyse, penize na to proste nemam. Kupuju jen veci a snazim se udelat to nejdulezitejsi, bez kterych by motor nemohl fungovat. Takze turbinu mam jen otocenou o 90°, co bude delat, se uvidi za provozu.

Hadice je hydraulicka a podle prodavace by nemela byt nejak ohrozena, kdyz jsem mu popsal situaci.

Jinak zaru na brzdovy valec uz se moc nebojim, te izolace tam je napraskane docela dost na obou stranach. Jen u posilovace je docela blizko spoj mezi svodama a privodni trubkou k turbu, tam mam koupeny termoizolacni stit primo na tyto situace. Navic v tom miste mam ten stary nadech, takze proudeni nejakeho cerstveho vzduchu tam urcite bude. Mozna se vyskytne nejaky problem pri cekani v kolonach, nebo na vice krizovatkach, ale jak rikam, to se vsechno bude zkoumat za provozu.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Atex píše:ale jak rikam, to se vsechno bude zkoumat za provozu.
S hasičema a servisním vozidlem v závěsu :lol: .
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Maniac píše:Máš to moc pěkné...
To sou teda kecy. Já bych se z takovýho bordelu asi sesypal. Snad se to povede nakonec trochu učesat, ale vem to čert. Hlavně aby to pořádně fungovalo. K tomu ti dopomáhej bůh. A Ivo...
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Snad teda vyreseny privod vody do turba. V chladici misto vypustaku udelane kolinko (dik Ivo), a zpet tesne pred cerpadlo. Spojky na turbu jsem koupil z doplnku pro hydrauliku.

Spoje mezi hadicema na benzin jsem vyresil medenymi sponkami z kyslikovych hadic na autogen. Tem uz se da snad verit.

Obrázek Obrázek Obrázek
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Atex píše:Snad teda vyreseny privod vody do turba
To turbo je chlazeno vodou ? :shock: Nač pak tam je ta malá trubička do výfuku za Lambdou ? Že by Smoke generátor .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“