Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Vypada to na original, ale saharu tam chci nacpat z Peugeota. Ten ma tlacnou, tak bych ho mohl nacpat pred chladic a uvolnit si spoustu mista u motoru.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Vypada to moc pekne, s tema hadicema je to klasika, to si zvyknes... Jsem zvedavej co ti rekne brzdovej valec a hadice na teplotu z vyfuku, ja si rikal ze dam k brzdovymu valci cidlo a k palubce display digitalniho teplomeru, kdyz teplota presahne cca 60°C tak by se s tim melo neco udelat, nebo aspon zastavit pro zacatek. Tesim se az to natocis, to mas turbinu z 1.7 Turbozigiho ze?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Už jsem to zmiňoval . Posilovač měl "jít" na druhou stranu tam je místa habaděj . Dělá se to běžně . Jinak držím palce ať výsledek je přímoůměrný práci .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Co prosim? Vubec, je tam origo Garret T2.Ondra 07 píše:Tesim se az to natocis, to mas turbinu z 1.7 Turbozigiho ze?
Fakt nechapu o cem to mluvis, o jsem minule take psalSaša píše:Už jsem to zmiňoval . Posilovač měl "jít" na druhou stranu tam je místa habaděj . Dělá se to běžně .
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Dle mne tam ten podtlakový posilovač brzd trochu zavazí . Nikde není dáno že posilovač musí být tam kde jsou pedály . Běžně se dává kdekoli kde je místo . Místo HBV je pouze jednoduchý váleček a vedení k druhému válečku který ovládá posilovač . Takto to má řešeno více aut .Atex píše:Fakt nechapu o cem to mluvis
Na výfuk by bylo více prostoru . Vzduch totiž také něco váží a nutit ho při velkých rychlostech a objemu prudce měnit "směr" (zatáčky) stojí také spousty energie . A nehledě na řešení problému s teplem .
Asi tak .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Já u moskviče mám posilovač na druhé straně..............
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
To je mi ale asi prd platne, na druhou stranu musim nacpat intercooler a taky tam bude expanzni nadrzka (jedine misto).
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
To natoceni nemelo s turbinou z ty 1,7 nic spolecnyho. jenom jsem myslel ze ji mas od neho. Kolik stala repase nebo to tvoje? A jeste mi rekni, jestli ta hadice k mazani turbiny je puvodni co byla k motoru nebo jina, podle toho ohybu vypada jako ta moje . Odvod oleje z turba do vany mas napojeny jak? Tam to chce pry nejakou zaruvzornou hadici na hydraliku, nebo co.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Máš to moc pěkné , bude to trhat silnic, hlavně stím jezdi tak aby sto neměl jen na pár použití . Jinak s tím místem je to pech a to tam nemáš ještě plno dalších píč.. Jinak jestli tu trubku máš izolovanou tou páskou tak by to nemělo mít takovej žár na ten brzdovej válec,ale klildně to ještě odděl kouskem plechu kterj zabrání hlavnímu žáru. Jinak už chci vidět až to bude celé v plné kráse
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ondra 07, Tu turbinu prave nemam repasnutou, psal jsem to vyse, penize na to proste nemam. Kupuju jen veci a snazim se udelat to nejdulezitejsi, bez kterych by motor nemohl fungovat. Takze turbinu mam jen otocenou o 90°, co bude delat, se uvidi za provozu.
Hadice je hydraulicka a podle prodavace by nemela byt nejak ohrozena, kdyz jsem mu popsal situaci.
Jinak zaru na brzdovy valec uz se moc nebojim, te izolace tam je napraskane docela dost na obou stranach. Jen u posilovace je docela blizko spoj mezi svodama a privodni trubkou k turbu, tam mam koupeny termoizolacni stit primo na tyto situace. Navic v tom miste mam ten stary nadech, takze proudeni nejakeho cerstveho vzduchu tam urcite bude. Mozna se vyskytne nejaky problem pri cekani v kolonach, nebo na vice krizovatkach, ale jak rikam, to se vsechno bude zkoumat za provozu.
Hadice je hydraulicka a podle prodavace by nemela byt nejak ohrozena, kdyz jsem mu popsal situaci.
Jinak zaru na brzdovy valec uz se moc nebojim, te izolace tam je napraskane docela dost na obou stranach. Jen u posilovace je docela blizko spoj mezi svodama a privodni trubkou k turbu, tam mam koupeny termoizolacni stit primo na tyto situace. Navic v tom miste mam ten stary nadech, takze proudeni nejakeho cerstveho vzduchu tam urcite bude. Mozna se vyskytne nejaky problem pri cekani v kolonach, nebo na vice krizovatkach, ale jak rikam, to se vsechno bude zkoumat za provozu.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
S hasičema a servisním vozidlem v závěsu .Atex píše:ale jak rikam, to se vsechno bude zkoumat za provozu.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Snad teda vyreseny privod vody do turba. V chladici misto vypustaku udelane kolinko (dik Ivo), a zpet tesne pred cerpadlo. Spojky na turbu jsem koupil z doplnku pro hydrauliku.
Spoje mezi hadicema na benzin jsem vyresil medenymi sponkami z kyslikovych hadic na autogen. Tem uz se da snad verit.
Spoje mezi hadicema na benzin jsem vyresil medenymi sponkami z kyslikovych hadic na autogen. Tem uz se da snad verit.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
To turbo je chlazeno vodou ? Nač pak tam je ta malá trubička do výfuku za Lambdou ? Že by Smoke generátor .Atex píše:Snad teda vyreseny privod vody do turba
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!