Stránka 84 z 124
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: ned pro 30, 2012 19:49
				od Michal Pokorný
				... ten je na tom jistě podobně  

 však jak by asi tak mohl vypadat po 24 letech městského provozu
http://www.youtube.com/watch?v=iRvmYVM0dqk
Ono to i zvuky dělá všelijaké  
 http://www.youtube.com/watch?v=30_wvQbe6l8
  http://www.youtube.com/watch?v=30_wvQbe6l8 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: ned pro 30, 2012 21:58
				od MacGyver
				Jé, já se těším 

, videjko mě ještě více navnadilo!
 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: úte led 01, 2013 04:35
				od Michal Pokorný
				Heh, tak včera náhoda zaúřadovala. Stejně jako v létě jsme měli štěstí na zmiňovaný vůz ev.č. 503. Tedy stále jezdí  
 
 
Hosté z Plzně byli opět okouzleni nápisy u tlačítek "tlačte silou"  

 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: stř led 02, 2013 21:10
				od Laďuša
				Akce to byla hodnotná, cíl cesty byl splněn, aneb viděli jsme hodně trolejbusů Škoda 15Tr a svezli jsme se echt strojem, takže ústeckej druhej nejstarší s velkýma nápravama, čili ev.č. 503 

  Škoda snad akorát zavřený nádražky na západním nádraží.
Trochu šotodokumentace: 
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Za_trolejb ... nad_Labem/ 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: stř led 02, 2013 23:53
				od Michal Pokorný
				Tak mimo porýpání na FB trošičku doplním  
 
 
...... skutečně druhá nejstarší ústecká 15Tr je ev.č. 502, jen už není ústecká  
 
 
Ale pod stejným evidenčním číslem a v původním laku se prohání ulicemi Varny 
http://foto.bmhd.cz/f/43/426/42552.jpg
A tady důkaz toho, jak moc je na tom DPmÚL "dobře" 
http://www.vlcoun.cz/index.php/ustecka- ... jcene-vozy 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: čtv led 03, 2013 10:00
				od Laďuša
				Tak jasný, že 502 byla druhá, ale už neni 

 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: čtv led 03, 2013 10:07
				od Michal Pokorný
				Ale když ona stále je a navíc stále jako 502. Co na tom , že zatím jezdí ve Varně. Co když se v rámci zoufalosti DPmÚL vrátí ?  

 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: čtv led 03, 2013 10:15
				od Luděk Musil
				Michal Pokorný píše:... . Co když se v rámci zoufalosti DPmÚL vrátí ?  

 
To jako že natáhnou dráty z Varny do Ústí? 

 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: pát led 04, 2013 07:45
				od Michal Pokorný
				Však od toho je přece železnice, ta už dráty má  
 
 
A teď taková drobná hádanka - co je to za vůz? 

 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: pát led 04, 2013 07:52
				od Cory
				TAMbus?
			 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: pát led 04, 2013 08:00
				od Michal Pokorný
				Jééé, sakra, já zapoměl na Slovensko  

  , tam vlastně jezdily hojně.
To mi teda zase nevyšlo  

 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: pát led 04, 2013 08:43
				od Cory
				Pre menej znalych to na prvy pohlad vyzera ako Ikarus 435, ale tie trestanecke sedačky su nezamenitelne 

 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: pát led 04, 2013 09:08
				od Michal Pokorný
				U nás totiž kloubový TAM jezdil pouze jeden jediný a to v Děčíně (1994-2008)

 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: pát led 04, 2013 09:12
				od Cory
				V Bratislave ich jazdilo vela, motor mi bol velmi sympaticky, šlo to kopec nekopec a zime v nich bola ukrutná zima 

 
			
					
				Re: Autobusy a vše okolo - part two
				Napsal: pát led 04, 2013 09:28
				od Michal Pokorný
				Tak v celé ČR byla právě jen jeden kloubák, pár krátkých snad jezdilo v Teplicích, jinak nic.
On DP města Děčína byl svého času vůbec dobrodružný podnik.
Třeba jejich krkolomný nákup Ikarusu 280.08 z Ústí n.L. V Děčíně Ikarusy nejezdily, ale v době kdy u nás tyto vozy hojně mizely (r.1997), dostali ve zdejším DP nápad, že ze sousedního Ústí n.L. odkoupí zde vyřazený 14 let starý Ikarus, který poslali do Maďarska na generálku a pak ho provozovali jen 4 roky.
Nebo jejich další kuriozitkou byla dálková linka Děčín-Praha, kterou obsluhovali kloubovou Karosou.