Stránka 83 z 106

Napsal: stř pro 05, 2007 18:32
od dmatej
plavec: Já teda moc servisů, který zveřejňujou hodinovku na netu neznám, ale určitě by to bylo plus. Na druhou stranu to bude asi jako jinde, prostě 300-400 Kč na hodinu. Otázka je, kolik jim to zabere doopravdy, což většinou zjistím až při placení :(

Každopádně by to asi stálo za průzkum ;)

Napsal: stř pro 05, 2007 19:05
od plavec
Asi jako jinde 300- 400 Kč. Jsem dneska byl u plynařů(lpg) a slyšel jsem že hodina práce v Chrysleru stojí 1.000Kč, ale jinak mají levný díly- topení 1.600Kč :lol: To člověku hned ztuhne úsměv.No nevím tam nechat dělat takovou výměnu těsnění pod hlavou by asi bylo cenově zajímavý..

Napsal: stř pro 05, 2007 19:17
od dmatej
Chrysler se neopravuje, ten se mění za jinej :D
No pěkný ...

Napsal: stř pro 05, 2007 21:34
od zelvotron
Sazbu by snad měli mít všechny autorizáky stejnou, nebo ne?

dmatej: No právě, za průzkum by to stálo, asi to zbude na mě co :-) . Ale první plánovanej servis mám za 9tkm - rozvody a to nevim jesi jim mám zas až tak důvěřovat... :-) No třeba už tou dobou to autorizák Lady zase nebude... :mrgreen:

Napsal: čtv pro 06, 2007 13:43
od Michal Pokorný
dmatej píše:Já teda moc servisů, který zveřejňujou hodinovku na netu neznám
ale některé ano - u nás třeba AMK Most
http://www.amk.cz/servis/cenyamk

Napsal: čtv pro 06, 2007 15:44
od rudo.
Držiaky na hmlovky, ak som to správne pochopil, vytvárajú samotné otvory v nárazníku, kde sú pripravené spony pre samorezky, ktoré pripevnia hmlovky a kryty ku nárazníku. Ale toto vyžaduje originál RU hmlovky a k tomu idú tiež orig. tvarované kryty, ktoré zakrývajú medzery medzi nárazníkom a hmlovkou. Ináč sa tam môžu dať hmlovky tak, že sa upevnia o karosériu po zhodení nárazníka, tvar karosérie v tom mieste je vhodný, dôležité je, aby hmlovky boli menšie, ako diery v nárazníku, aby sa po ich namontovaní mohol nárazník opeť nasunúť naspeť. Nakoniec si môžeš vyrobiť aj vlastné kryty na zakrytie medzier medzi novými hmlovkami a nárazníkom, ale hmlovky si najprv nastav. Hmlovky som už mal, ale chrómované kryty k nim si urobím. Nárazník som mal dole kvôli mriežke, ktorú som tam dal. Montáž a demontáž nárazníka je jednoduchá vec, sedí to všetko do seba presne.

Napsal: čtv pro 06, 2007 16:34
od Ondra
plavec píše:Ondro, všiml jsem si že máš mlhovky.Už jsi to auto tak koupil, nebo je dodělaval? Mě by zajímalo, jestli bych montáž zvládnul sám a jestli je tam příprava, nebo se musí natahoat nový kabely.Vypínač je nad vypínačem na světla?A co relé? Díky za info. :wink:
Mlhovky už jsem měl v ceně (stejně jako posilovač, vyhřívaný sedačky, okna v elektrice, vyhřívaný zrcátka v elektrice, litý disky a spoustu dalších věcí - bohužel kromě ABS a airbagů...)

Takže s montáží mlhovek bohužel neporadím. Co se týká přípravy, tak se to možná bude lišit podle ročníku ?? ale předpokládám, že tam bude. V autě mám taky přípravu na počítač, ale mám tam jen hodiny (ale to jen tipuju).

Spínače jsou nad spínačem světel a vyhřívání zadního okna. Viz foto.

předváděcí 2112

Napsal: pon pro 10, 2007 08:33
od JakubN
Ahoj, nedávno jsem koukal na tento inzerát:
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5997343
jen mě zaujalo, že to neprodává přímo CS Autolada, ale raději to hodí do autobazaru... Myslím, že v CS Autolada by se prodala rychleji. Asi raději chtějí prodat nové auto, byť 2112 už neprodávají (a nemusejí řešit záruku apod.).

Napsal: úte pro 11, 2007 08:19
od dmatej
Za ty peníze je pěkná ...

Rum

Napsal: pon pro 17, 2007 08:46
od Skalouš
Píšu, jak jsem slíbil:
Někdo se na pidisrazu 211x zmínil, že v Jindřichově hradci je speciální benzínová pumpa, kde ze stojanu teče nejen benzín, ale i tuzemák. Takže jsme se s Mártym domluvili, že po novém roce podnikneme výlet. Bylo by zajímavé to spojit i s prohlídkou Jindřichohradecké místní dráhy (www.jhmd.cz), popřípadě jiných zajímovostí v okolí. Na stránkách železnice je i ubytování (http://www.jhmd.cz/services08c.htm), takže myslím, že by se to dalo pojmout jako víkendovou a rodinou akci. Sraz navrhuju v pátek v místě ubytování a výlet pro rum v sobotu. Ubytování bychom pak zvolili podle našeho počtu, abychom byli v jen v jedné stanici. :-)

PS: Předem děkuji Hurikánovi za to, že tuhle zprávu v rámci svého bojového zápalu nebude přesouvat. A kdyby mu to přece jen nedalo, nechť tuhle zprávu nechá na původním místě, přidá k ní odkaz na nové téma, které k tomuto účelu založí v místě dle svého uvážení. Howgh.


[ Komentář přidal: Hurikán: po prosinec 17, 2007 20:53 ]
Příspěvky týkající se jindřichohradeckého srazu byly přesunuty. Pokračujte zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=6885

Napsal: pon pro 17, 2007 13:09
od Jiri
ad hodinová sazba servisu. Já se s tím setkal na průběžné.
několik stránek stokorunových položek a čas v normohodinách....
měl jsem tenkrát propálený těsnění pod hlavou a dva nebo 4 ventily...
materiál se bohatě vešel do 1500kč a zbylých 8500 byla práce. tenkrát 280/hod tedy cca 30 hodin:-))) celkem bylo auto v servisu 14 dní...
vzhledem k tomu,že u laguny když jsem jí koupil tak jsem nechával spolu s rozvodama udělat i ventily myslím že je to srovnatelné z hlediska pracnosti rozmontování atd, je to taky 8v motor, těsnění pod hlavu je asi za 800, celkem materiál byl za 3500 a dalších 3500 jsem platil za práci. bylo to hotový za 2 dny. Hodinová cena a normohodiny garážníka nezajímaly a taky nečekal na dodávku dílů z Mělníka.
V obou případech bych tipoval skutečné hodiny tak mezi 10 max 15.
Když se někdo chlubí nízkou hodinovou cenou tak si přijde na své jinak...

Napsal: úte pro 18, 2007 08:32
od tavri
Někoho tu zajímaly druhy kompletací nové řady, tak jsem to konečně nascanoval. Je to z knížky 2003, novější modely tam nebudou.
Já mám 133 a vy?

Porovnání 2110,2111,2112

Napsal: sob led 19, 2008 17:27
od plavec
http://www.motortv.cz/index.php?stranka ... aceni=1241

Je tu zajímavé porovnání těch našich kočárů :wink: Koho by zajímaly rozměry, spotřeba, a podobný údaje, tak se můžete kouknout do tohoto katalogu.

Napsal: sob led 19, 2008 18:06
od JmJ
Nechci byt hnidopich, ale relevantnost udaju na tom webu je velice snadno zpochybnitelna:

VAZ 2105, motorizace 1.5, 1.6 a dovrsenim vseho je nahon: predni

mno :-)

Napsal: sob led 19, 2008 18:12
od Křečík Barbuška
Vždyť jde jen o drobnosti. 8)