Stránka 81 z 109

Napsal: úte úno 27, 2007 16:16
od Čahoun
rudo., A nemáš ty rozvody blbě nastavený??!!Třeba o zub,o dva,ono se to ještě nepotká,ale už rozhodíš časování vačky.

Napsal: úte úno 27, 2007 16:41
od Jiri
Hmm rozvody to muzou byt ale praktickou zkusenost nemam.
doporucoval bych odpojit cidlo teploty motoru pro ridici jednotku (rozbehne se vetrak ) a pak i vahu vzduchu a schvalne jestli to bude stejne. Pri odpojeni vahy nebo teplotniho cidla jede ridici jednotka na nahradni program ktery co muze to ignoruje (bere snad jen polohu hridele) ale pokud je vse mechanicky ok tak by to melo jet normalne.
Vadna vaha vzduchu se myslim zltym prasjonkom nesignalizuje:-))
Pokud to drzi volnobeh normalne a startuje na prvni pokus tak by mel byt potenciometr skrtici klapky i servo volnobehu ok.
Pokud by byly pohnuty rozvody bylo by to urcite znat na prubehu tociveho momentu a na spotrebe.
rikas ze je to mozna od sameho zacatku - je mozne ze se ti zda ze auto tahne dobre ale pokud clovek nema sanci porovnat s jinym autem a stejnym typem motoru tak to nemusi byt na prvni pohled poznatelne

btw kdyz budete po neuspesnych domacich pokusech davat auto do servisu tak resetujte ridici jednotku (odpojenim baterky), muze si pamatovat ze ji clovek nekdy ukradl na chvili nejake to cidlo .... aktivni servis ve snaze najit neodhalitelnou chybu pak preventivne vymeni vse co mu padne pod ruce.......
hodne zdaru.
me se na lade stavlo ze z niceho nic sla spotreba nahoru a auto bylo o trosku mene zive.
nepomohlo nic delalo to jak na lpg tak na benzin a protoze ridici jednotka LPG se stara jen o lambdu (ta se menila a nic) tak podezreni bylo jen na zapalovaci blok a ridici jednotku.

Napsal: úte úno 27, 2007 20:00
od rudo.
Nastavenie rozvodov som pre istotu zopakoval ešte raz. Zkontroloval som ich pretočením na mieste a potom ešte po jazde, sú v poriadku. To s tým čidlom teploty a váhou vzduchu vyskúšam hneď zajtra. Nespomenul som, že remenica (tlmič kmitania) sa rozpadáva, je trošičku vyosená, len zanedbateľne. To môže byť tiež príčinou. Voľnobeh nebeží hladko, niekedy aj kolíše. Toto by mohlo mať na svedomí snímač polohy škrtiacej klapky?????? Zajtra idem do Košíc a chcel by som ju kúpiť spolu s remenicou vo výpredaji. Možno pre vás informácia: totálny výpredaj súčiastok na všetky Lady, podľa mňa skoro za RU ceny no nie všetky - www. slovlada.sk Ešte k môjmu problému: spotreba je ako pred tým, priemer 6,5 l. Porovnal som to s Ladou 112, mala ten istý motor, čo ja a 12 000 km r.v. ako môj, no, ako nová. Na nej to bolo podľa mňa v norme, aj keď nie úplne ideálne, ale tak asi to má byť. Na parkovisku, hneď vedľa seba. Hlavne mi ešte poraďte či súvisí snímač škrtiacej klapky s nerovnomerným chodom motora a jeho občasným kolísaním na voľnobeh. Vďaka.

Napsal: stř úno 28, 2007 06:11
od Erik
Když jsem měl vadný snímač polohy škrtící klapky, tak mi to: 1) po přidání plynu se to jakoby dusilo, nechtělo to jet, až když jsem změnil polohu plynového pedálu (ale dělalo to jen někdy) 2) houpal mi volnoběh, jak při jízdě, tak při stání.

Napsal: stř úno 28, 2007 08:18
od Jiri
vadny snimac polohy klapky zpusobuje nestabilni volnobeh , nekdy i chcipani, muze byt i blba akcelerace z volnobehu (takova nekultivovana).
pri jizde pak vaha vzduchu dava informaci kolik paliva je potreba na pozadovany prutok vzduchu takze to "jede" celkem dobre. a spotreba je taky ok.
horsi muzou byt prechodove stavy, prudke priddai plynu kdy se smes trochu vic obohati na zaklade udaje o otevreni skrtici klapky.
v cesku stoji kolem 1200, v rusku pocitam tak do 400rublu.
rozvody - nevim jak se kontroluji "protocenim" ale normalni je ze se ustavi klika do definovane polohy a pri tom se zkonrtroluje jestli i vackovy hridel je ve spravene poloze . Spravnou polohu urcuji bud znacky na remenicich a bloku nebo treba taky horni uvrat nejakeho valce.. navim jak je to u lady.
To cemu rikas tlumic kmitani se spis nazva napinaci kladkou a stara se o napnuti remenu aby nemohl preskocit. doporucuju ji vymenit ale rozhodne ty problemy o kterych pises nezpusobuje
J

Napsal: stř úno 28, 2007 19:45
od rudo.
Na budúce sa ešte ozvem. Jiri,skontroloval som to ako si mi radil, vysledok je 100% chod motora. viem co je napinacia kladka, vodiaca kladka, spravne napnutie remena,..., vsetko je OK. tlmic kmitania je na klukovej hriadeli. zatil ahoj a diki za rady a ochotu.

Napsal: čtv bře 01, 2007 14:31
od Jirka11
Ahoj kluci,

Tak dneska sem byl schvalit lakyrnickou praci na me laděně.Mam komplet nově střiklé dvoje dveře + předni blatnik.Musim uznat že se jim prace celkem povedla, joo nova barva je o něco sytější než ta puvodni ale to se dalo po pul roce ježděni ve slanejch srackach a parkovani na ulicich Prahy 1 čekat.Nicmeně i tak chvalim, jelikož rozdil je fakt malej a je vidět jen z některych uhlu a typu venkovniho světla.Co do kvality laku tak super a celkově mě moc potěšili.Celou laděnu umyli a navoskovali.Jsem moc rad, že mi nezrezivi dveře kvuli šilenymu traktoristovi :( .Jinak lakovnu Auto Turman musim doporučit.Skvěle se s nima komunikuje a sou i rychlý a milí.Prostě pokud mi nedejbože někdo uděla něco s lakem jdu tam.A toho debila s traktorem si ještě podám jelikož kvůli němu mám přelakovanou 1/3 pul roku starýho auta.Asi mu objedu traktor kličema :twisted:
Jinak až bude lepší počasí nafotím to a hodím sem fotky..Pokud mi někdo poradite jak je sem dát :oops:

čaau a malo šilenejch sypaču - traktoristů

Napsal: čtv bře 01, 2007 15:34
od Luděk Ondrůch
Jirka11 píše:Ahoj kluci,

Tak dneska sem byl schvalit lakyrnickou praci na me laděně.Mam komplet nově střiklé dvoje dveře + předni blatnik.Musim uznat že se jim prace celkem povedla, joo nova barva je o něco sytější než ta puvodni ale to se dalo po pul roce ježděni ve slanejch srackach a parkovani na ulicich Prahy 1 čekat.Nicmeně i tak chvalim, jelikož rozdil je fakt malej a je vidět jen z některych uhlu a typu venkovniho světla.Co do kvality laku tak super a celkově mě moc potěšili.Celou laděnu umyli a navoskovali.Jsem moc rad, že mi nezrezivi dveře kvuli šilenymu traktoristovi :( .Jinak lakovnu Auto Turman musim doporučit.Skvěle se s nima komunikuje a sou i rychlý a milí.Prostě pokud mi nedejbože někdo uděla něco s lakem jdu tam.A toho debila s traktorem si ještě podám jelikož kvůli němu mám přelakovanou 1/3 pul roku starýho auta.Asi mu objedu traktor kličema :twisted:
Jinak až bude lepší počasí nafotím to a hodím sem fotky..Pokud mi někdo poradite jak je sem dát :oops:

čaau a malo šilenejch sypaču - traktoristů
Prosím tě mohl bys hodit adresu a kontakt na tu lakovnu do sekce "firmy a kontakty" Dík.

Napsal: čtv bře 01, 2007 18:26
od Jirka11
Ahoj ,

Už je odkaz v kontaktech 8)

Napsal: úte bře 13, 2007 15:02
od Jirka11
Čauky tady na tomhle odkazu najdete fotky mý laděny:-)
http://galerie.albumfotek.cz/7897/

Napsal: úte bře 13, 2007 17:22
od tavri
Jirka11: Máš to pěkný, je vidět, že to smrdí novotou.
Moje foto je tady http://tam.ru/tavri/mojelada.jpg je to to z června 2003 kdy jsem ji jako mladinkou ojetinku kupoval. No a dnes skoro po 4 letech už je taková jetá :-) Z pod laku místy vykukuje koroze.

Napsal: úte bře 13, 2007 19:44
od Jirka11
tavri: Děkuju :) ty fotky sem dělal ze dvou důvodů, jednak prostě proto, že sem chtěl abych ňáký měl a taky aby tady viděli jak mi přelakovali ten bok u řidiče: přední blatník+oboje dveře..Mno myslím že se mi fotky povedli...Joprosimtě kde se daj sehnat origoš ochraný lišty na dveře?

Napsal: stř bře 14, 2007 10:57
od zelvotron
Jirka11 píše:origoš ochraný lišty na dveře
V Koněvce je budou mít určitě, otázka za kolik...

Napsal: stř bře 14, 2007 11:21
od Wolf
Originalni gumove listy na 110 stavaly asi 750 Kc, jestli je nezdrazili. W.

Napsal: stř bře 14, 2007 12:07
od Jirka11
Hmm už sem tam napsal.Přemejšlel sem o takovejch těch chromovejch 13mm širokejch a 3 mm vysokejch co se prodávaj tak pozůznu v délce 5-8 m ale nevím jak by to s nima vypadalo :( ...
Tak mam těžký rozhodování..Na laděnu se asi hoděj víc ty široký..než tam cpát uzký chromy.Co myslíte?