Stránka 9 z 17
Napsal: čtv led 19, 2006 11:53
od Myso
Pool píše:Hoši víte doufám o tom, že zsiguli.hu se dají přepnout do anglické verze!? Ale to nejdůležitější stejně zůstává v madarštině nebo azbuce
to jsou ty originál dokumentace a naskenovaný obrázky..
anglicku verziu ti odrecitujem naspamat.ale to je mozno 1/10 z toho co je v madarcine...
Napsal: čtv led 19, 2006 12:11
od Trevor
No len ze ci to pomoze ked to bude prelozene. Ta remenica vyzera byt dost heavy a potom ta riadiaca jednotka co je ktomu tiez asi nie je na predaj v kazdom obchode s auto suciastkami
Napsal: čtv led 19, 2006 12:15
od Pool
Myso píše:anglicku verziu ti odrecitujem naspamat.ale to je mozno 1/10 z toho co je v madarcine...
OK.. OK..
Já si toho přepínání všimnul teprv nedávno a trochu to pomáhá, alespoň člověk ví třeba v jaké je sekci a trochu se na těch stránkách orientuje. Jinak to louskám přes maďarsko-slovenskej on-line slovník, když mě něco zajímá
Napsal: čtv led 19, 2006 19:22
od Majo
Pool píše:Jinak to louskám přes maďarsko-slovenskej on-line slovník, když mě něco zajímá
to kde najdem?
Napsal: čtv led 19, 2006 19:29
od Pool
Napsal: čtv led 19, 2006 20:39
od Dusan
VaSeK a spol.
založme si temu a možeme začať davať navrhy ako riešiť zapalovanie, a riešiť pripadne problemi a veci okolo toho. Každy ma nejaky napad.
Napsal: ned úno 19, 2006 20:44
od Trevor
Napsal: ned bře 19, 2006 12:50
od hornak.active.sound
Ja osobne mam v aute kontaktni zapalovani podle
http://www.electronics-lab.com/projects ... index.html davam sem odkaz az ted a to po skoro rocnim provozu auta s timto zapalkem,vse bez problemu,mam to v krabicce od velkyho krabicovyho kondenzatoru [cca 20x80x100mm] zality v oleji,kvuli chlazeni,neni potreba zadnej dalsi chladic.este dam fotku.
Napsal: stř bře 22, 2006 19:05
od Dusan
by som menil bateriu na tom meraku .... taku vybitu mam aj ja a na tom meraku som to zatial nespozoroval že by začal ukazovať bludy..ale na inom ked sa to rozsvietilo to ukazovalo o jednotky voltov mimo...
Napsal: stř bře 22, 2006 19:06
od Dusan
Idem davať klasiku lebo dosial som nezistil prečo to auto nejde ako maaa
som zvedavy či sa to zlepšii
Napsal: úte říj 17, 2006 17:31
od tek
Napsal: úte říj 17, 2006 19:17
od Křečík Barbuška
Trochu moc peněz za málo muziky, jinak to mají i v GM katalogu, každopádně udávaný spínaný proud 4A mi připadá moc málo.
Napsal: úte říj 17, 2006 20:05
od MZ
Koko Loko píše:
Trochu moc peněz za málo muziky, jinak to mají i v GM katalogu, každopádně udávaný spínaný proud 4A mi připadá moc málo.
4A na Ladacívku stačí, při použití cívky s menší dobou plnění ( a tedy větším proudem, např. Favorit) bych měl o tento výrobek strach.
Ale je pravda, že ne každý se po večerech baví leptáním a osazováním plošných spojů
Napsal: úte říj 17, 2006 20:16
od Křečík Barbuška
MZ píše:Ale je pravda, že ne každý se po večerech baví leptáním a osazováním plošných spojů
Napsal: úte říj 17, 2006 21:16
od tek
Osazování a pájení nevadí, výroba plošňáku je horší. Potom hnedka následuje montáž do nějaký krabičky. To mne taky nebaví.