Stránka 9 z 11

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: čtv úno 21, 2013 09:36
od Petr HC
Cory píše:Je jedno, na ktorý pin vstreku privediem + a -? Nemám tú krátku časť z kabeláže, tak musím napojiť konektory priamo.
Podle schematu by měl být + na pinu označeném A. Pokud elektromagnet vstřiku nespolupracuje s nějakým magnetem uvnitř vstřiku (málo pravděpodobné) neměla by být polarita důležitá.
Jinak všechno o vstřikovacích tryskách máš na :
http://chiptuner.ru/content/pub_22/

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: čtv úno 21, 2013 20:11
od Cory
Už som zakúpil nový kúsok kabeláže, ďakujem :)

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pát bře 01, 2013 09:28
od Cory
Otázka na machrov - náhradu diagnostickej lambda sondy za KATom dával PetrHC do mojej témy. Keď som bol u Gera a robila sa diagnostika cez palubny PC, tak RJ vyhlasila chybu signálu diagnostickej LS (to jednoduché elektronické udelátko som nerobil ja, ale Ger, takže neviem posúdiť správnosť, funkčnosť) a dokonca bola RJ taka múdra, že zistila prerušený obvod vyhrievania LS. Zaujíma ma hlavne náhrada toho vyhrievania, udelatko na vytvorenie signalu som este neotestoval. Mám rád, keď je pamat zavad prazdna :) Ďakujem.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pát bře 01, 2013 12:45
od Petr HC
Odpor topných tělísek LS se pohybuje cca od 9 do 12 ohmů. Nahradil bych ho proto rezistorem (odporem)cca 10 ohmů/min.15 W. POZOR - bude dost "topit".

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pát bře 01, 2013 12:59
od Cory
Existuje nejaký, ktorý sa da prišrobovať na chladič?

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pát bře 01, 2013 13:29
od JmJ
A nebo to cele udelatko umistit nekam mimo VAZ, tak aby ho chladil proudici vzduch. Nebo ho dat do motoroveho prostoru primo na kastli, at se teplo odvadi do ni. Ono to stejne prece nehreje porad, jen nejspis do urcite teploty motoru. Asi do chvile, kdy motor prejde na rizeni lambdou.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pát bře 01, 2013 13:42
od Petr HC
Určitě existují, ale nejsou zrovna levné . http://www.gme.cz/rezistory/
např typ : RR W35 10R TO220
EDIT: To JmJ - je otázkou, jestli ho ŘJ vypne při simulaci systému LS.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pát bře 01, 2013 14:09
od dvk
Podle dokumentace k SPI pozná jednotka nahřátí lambdy a její připravenost (nad 360°C) podle toho, že lambda začne generovat signál. Nikde jsem ale nenašel, jestli se poté předehřev vypne nebo je zapnut pořád.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pon úno 24, 2014 17:28
od Cory
Takze mame s Majom "mensi" problem. Zlozili sme do Samary motor so vstrekovanim MP7.0, 1,5 8V. Pocas startu zacne blikat CHE a cvakat relatko benzinoveho cerpadla. Uz sme skusali vselico, premeriavali a robi to stale. Uz sme poodpajali vsetky cidla a prestane to robit iba pri odpojeni snimaca kluky (ten sme skusali aj vymenit).

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pon úno 24, 2014 18:06
od JmJ
Cory píše:Takze mame s Majom "mensi" problem. Zlozili sme do Samary motor so vstrekovanim MP7.0, 1,5 8V. Pocas startu zacne blikat CHE a cvakat relatko benzinoveho cerpadla. Uz sme skusali vselico, premeriavali a robi to stale. Uz sme poodpajali vsetky cidla a prestane to robit iba pri odpojeni snimaca kluky (ten sme skusali aj vymenit).
Prostel bych draty k cidlu.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pon úno 24, 2014 19:33
od mirozv
Neskúšali ste vyčítať kody ošíbok? ak to nejaké uložilo. Ešte taká blbá myšlienka, či sa niekde nestala chyba v zapojení... aj master tesár sa utne :-)

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pon úno 24, 2014 19:56
od Petr HC
[quote="Cory"]...Pocas startu zacne blikat CHE a cvakat relatko benzinoveho cerpadla. Uz sme skusali vselico, premeriavali a robi to stale... quote]
Zkontrolujte časování snimače kliky a snimače na vačkové hřídeli. Oba musí reagovat cca 30 st. před dosažením HÚ prvního válce a poté musí pálit svíčky 1 a 4. !!! nezkoušet "na jiskru" !!!
Vyšroubované svíčky musí být dobře ukostřeny !!!

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pon úno 24, 2014 21:05
od zelvotron
Pokud CHE bliká, značí to obvykle akutní chybu v zapalování.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pon úno 24, 2014 21:12
od Cory
ALe preco cvaka relatko benzinoveho cerpadla? V rom istom rytme ako CHE..

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Napsal: pon úno 24, 2014 22:42
od Petr HC
Cory píše:ALe preco cvaka relatko benzinoveho cerpadla? V rom istom rytme ako CHE..
To má logiku. Čerpadlo se musí vypnout, pokud motor nechytí. Jinak by v případě např. prasknutí hadice trvale stříkal benzin ven.