Volnoběh - kolísání, vysoké otáčky bez plynu, motor zhasíná
Moderátor: Moderátoři
Ak svieti porucha motora, tak pomôže jedine počítač s diagnostikou motora namiesto budíka. Viem, že tu nepíšem nič nové, ale mne to už ušetrilo kopu peňazí a starostí, že čo zasa tomu motoru je. A hlavne táto Lada nepotrebuje servis, aj keď nie som mechanik vždy som si dal rady sám so všetkým. Ale k tomu počítaču je ešte potrebné dokázať komunikovať s Ruským Lada klubom a to je aj celý patent na to ako sa dá toto auto opraviť doma v garáži. Zabudol som ešte na možnosť kúpy lacnejších dielov na UA, alebo RU. V tomto prípade je to dobré auto, inak neviem, neviem...
Kolísanie na voľnobehu podľa mňa je spôsobené vadným regulátorom voľnobežných otáčok, ale jeden nikdy nevie.
Kolísanie na voľnobehu podľa mňa je spôsobené vadným regulátorom voľnobežných otáčok, ale jeden nikdy nevie.
Plyn zustava vyset
Zdravim,vcera jsem zjistil ze mam problem s plynovym pedalem.Plyn zustava na 2000 otacek vyset a nevraci se zpet.Co mam s tym delat?Lanko jsem skontroloval je prochozi nekde se to asi zasekava ale nvim kde.Nemate s tym nekdo zkusenosti?Dekuji
[ Komentář přidal: zelvotron: út červenec 20, 2010 21:33 ]
Sloučeno s již existujícím tématem.
Nezakládejte prosím zbytečně duplicitní témata.
[ Komentář přidal: zelvotron: út červenec 20, 2010 21:33 ]
Sloučeno s již existujícím tématem.
Nezakládejte prosím zbytečně duplicitní témata.
A opravdu visí lanko, nebo to "drží" elektronika jako čidlo škrtící klapky anebo krokovej motorek volnoběhu?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Jestli je problém v lanku, tak prostříknout olejem, Mdéčkem ap..
Jestli se klapka vrací na doraz tak je to problém v řízení chodu volnoběhu, příčin může bejt několik, prvně bych doporučoval vyčistit klapku a kanál volnoběhu a zkontrolovat a vyčistit servomotorek volnoběhu, další možný příčiny jsou tu rozebraný na předchozích deseti stránkách.
Jestli se klapka vrací na doraz tak je to problém v řízení chodu volnoběhu, příčin může bejt několik, prvně bych doporučoval vyčistit klapku a kanál volnoběhu a zkontrolovat a vyčistit servomotorek volnoběhu, další možný příčiny jsou tu rozebraný na předchozích deseti stránkách.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Občas mám taky takovej problém , že mi povětšinou u studenýho motoru zůstanou viset otáčky tu na 1600 tu na 1200, někdy i 2500. Chyby žádný, ale když se tohle stane, tak mě to ukazuje otevření šk. klapky 1%, přitom samozřejmě fyzicky je na dorazu. Nějaký nápad, kde začít, kromě klasiky co je tu rozebraná?
edit: hrubka
edit: hrubka
Naposledy upravil(a) zelvotron dne stř zář 15, 2010 19:36, celkem upraveno 1 x.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
To mi dělá taky.Takže třeba po ujetí 2 km,kdy je teplota tak na 70st. prostě zastvim u krajnicea počkám,až mi otáčky klesnou na normální volnoběh,to jest cca700 ot.
Trvá to tak 5 vteřin,než to postupně klesne.
Jinak mi to zůstává viset na cca 1600 ot.
Trvá to tak 5 vteřin,než to postupně klesne.
Jinak mi to zůstává viset na cca 1600 ot.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Buďte rádi, že vám to jede. Taky by to mohlo chcípat a to by jste nadávali ještě víc .
A teď vážně. Mám sice jenom 1,7 Spi, ale moc rozdílů tam myslím není. Dělá mi to taky, někdy jo a někdy ne. Po vyčištění krokového motorku to dělá míň.
A teď vážně. Mám sice jenom 1,7 Spi, ale moc rozdílů tam myslím není. Dělá mi to taky, někdy jo a někdy ne. Po vyčištění krokového motorku to dělá míň.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Vždyť u studenýho je to v pořádku, ne? Je to jakoby "sytič" .zelvotron píše:povětšinou u studenýho motoru zůstanou viset otáčky tu na 1600 tu na 1200, někdy i 2500.
Ať je to čímkoliv, tak když to pujdeš shánět na Koněvku, stejně se budou divit se slovy: "Ale to se vůbec na tom vůbec nesere, toho prodáme tak jeden kousek za rok... "
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
A krokáč taky, ale to Ty už víš.zelvotron píše:Musím vyčistit tu škrtící klapku
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Fizycky na poloze 0 může být ale to ŘJ to neví . O poloze škrtící klapky informuje její snímač polohy . Pokud je odporový , bývá většinou poškozen právě u polohy 0 kde vlivem vibrací se poruší odporová vrstva a pak ŘJ dostává chybné údaje o poloze klapky . Je to vlastně stejné jako s potenciometry u starých rádijí nebo zesilovačů které při otáčení "škrčely" do reproduktorů . Při puštění plynu pak záleží na tom jak si jezdec potenciometru sedne a jakou polohu snímač hlásí . Vlivem vibrací se tato hodnota také mění , proto se vše po chvilce třeba ustálí . ŘJ se pak snaží volnoběžné otáčky "dohnat" laborací s motorkem volnoběhu a délkou vstřiku paliva , navíc jí do toho pořád kecá vydřený snímač polohy který ŘJ hlásí "nějakému magorovi se třese noha na plynu" .zelvotron píše:Chyby žádný, ale když se tohle stane, tak mě to ukazuje otevření šk. klapky 1%, přitom samozřejmě fyzicky je na dorazu.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Sašovo vysvětlení by pasovalo na ten muj vadnej (už vyměněnej) snímač polohy škrtící klapky.když jsem jel třeba po rovině a držel pedál plynu stále ve stejný poloze, tak motor nejel vůbec plynule, ale tu a tam ssebou trhnul (a zavrzal přitom výfuk), svítilo Check Engine.Po výměně snímače polohy škrtící klapky je klid. A taky mě napadlo prodření tý dráhy, že vlastně to někdy nevodilo, když to řeknu úplně zjednodušeně.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Pěkný nápad , moc šikovné.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!