Stránka 9 z 9
Re: Přídavna ala 4x2/4x4
Napsal: úte zář 14, 2021 06:47
od Teepee
Zdravím do Všenor z nedalekých Řevnic. Pokud bys chtěl vidět v praxi
PromoLADA Kit, není problém. Úsporu paliva od toho nečekej prakticky žádnou, není velký rozdíl jestli to jezdí za 10,0 a nebo 10,5. Znatelný přínos je u mého (dříve Velizova) kusu úbytek vibrací při odpojeném předku.
Re:
Napsal: ned zář 19, 2021 11:42
od George_S76
Michael 4x4 píše:Rozprával som sa s jedným takým samo-domo mechanikom, a vravel niečo o tom, že úplne prvé Nivy vraj mali pohon 4x2 a dal sa zaradiť 4x4. Viete o tom niečo?? Ak je to pravda, tak by to mohlo vysvetľovať prípad Aleny25
Tak to je nesmysl, Niva od začátku měla stálý náhon na všechny čtyři kola. Proto má mezinápravový diferenciál. Ostatní auta v té době měla přiřaditelný náhon druhé nápravy s omezenou max. rychlostí 40-60 km/h, např ARO, Fiat Panda, a jiné.
Re: Přídavna ala 4x2/4x4
Napsal: ned zář 19, 2021 11:57
od George_S76
Teepee píše:Zdravím do Všenor z nedalekých Řevnic. Pokud bys chtěl vidět v praxi
PromoLADA Kit, není problém. Úsporu paliva od toho nečekej prakticky žádnou, není velký rozdíl jestli to jezdí za 10,0 a nebo 10,5. Znatelný přínos je u mého (dříve Velizova) kusu úbytek vibrací při odpojeném předku.
Rád se s tebou poznám osobně.
Co se týče odhlučnění tak na ruských obchodech je spousta typu a variant, za skvělé ceny, jeden rubl je asi za 30 haléřů. Problém je z dopravou, některé obchody nechtějí posílat mimo ruskou federaci. A navíc obvinění a následné vyhoštění ruských diplomatů tomu nepřidalo. Minulý rok jsem si objednal pár věcí, něco originálního a něco tak trochu tuning.
Re: Re:
Napsal: ned zář 19, 2021 14:54
od Dusan
George_S76 píše:Michael 4x4 píše:Rozprával som sa s jedným takým samo-domo mechanikom, a vravel niečo o tom, že úplne prvé Nivy vraj mali pohon 4x2 a dal sa zaradiť 4x4. Viete o tom niečo?? Ak je to pravda, tak by to mohlo vysvetľovať prípad Aleny25
Tak to je nesmysl, Niva od začátku měla stálý náhon na všechny čtyři kola. Proto má mezinápravový diferenciál. Ostatní auta v té době měla přiřaditelný náhon druhé nápravy s omezenou max. rychlostí 40-60 km/h, např ARO, Fiat Panda, a jiné.
Nemala dostuduj si fakty, predok isiel pripnut. Ale. Neosvedcilo sa to trpely zadne poloosi a upevnenie k karoserii. Preto sa od toho ustupilo. Navyse nemalo to volno bezky v predu tak to ani vyznam nemalo.
Re: Re:
Napsal: ned zář 19, 2021 19:17
od George_S76
Dusan píše:George_S76 píše:Michael 4x4 píše:Rozprával som sa s jedným takým samo-domo mechanikom, a vravel niečo o tom, že úplne prvé Nivy vraj mali pohon 4x2 a dal sa zaradiť 4x4. Viete o tom niečo?? Ak je to pravda, tak by to mohlo vysvetľovať prípad Aleny25
Tak to je nesmysl, Niva od začátku měla stálý náhon na všechny čtyři kola. Proto má mezinápravový diferenciál. Ostatní auta v té době měla přiřaditelný náhon druhé nápravy s omezenou max. rychlostí 40-60 km/h, např ARO, Fiat Panda, a jiné.
Nemala dostuduj si fakty, predok isiel pripnut. Ale. Neosvedcilo sa to trpely zadne poloosi a upevnenie k karoserii. Preto sa od toho ustupilo. Navyse nemalo to volno bezky v predu tak to ani vyznam nemalo.
Tak to mi prosím ukaž ta fakta. Dnes jsem se znovu koukal na vyvoj vozu VAZ 2121 který se začal vyvíjet v roce 1970 a v té době byli vyrobeno několik modelů VAZ E 2121 - VAZ 3E 2121 to E značilo Experimentální. V roce 1977 se dostala do sériové výroby pod prodejním názvem NIVA a v roce 1978 byla představena světu na Bruselském autosalonu.
Re: Přídavna ala 4x2/4x4
Napsal: ned zář 19, 2021 19:55
od Cory
Ja som zasa cital, ze prve prototypy mali iba zadny nahon, kedze pridavna prevodovka este nebola hotova. Ale aby sa vobec niekedy vyrobila Niva s odpojitelnym predkom, mi nie je zname.