Zdravím do Všenor z nedalekých Řevnic. Pokud bys chtěl vidět v praxi PromoLADA Kit, není problém. Úsporu paliva od toho nečekej prakticky žádnou, není velký rozdíl jestli to jezdí za 10,0 a nebo 10,5. Znatelný přínos je u mého (dříve Velizova) kusu úbytek vibrací při odpojeném předku.George_S76 píše:Tady je originál odpojovač předního náhonu. Podle výrobce je úspora paliva cca 2,5 l
https://33sport.ru/catalog/4kh4_off_roa ... shipnikom/
Přídavna ala 4x2/4x4
Moderátor: Moderátoři
- Teepee
- Příspěvky: 4308
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavna ala 4x2/4x4
Bílý LADA a okřídlená spol.
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
- Bydliště: Všenory
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Tak to je nesmysl, Niva od začátku měla stálý náhon na všechny čtyři kola. Proto má mezinápravový diferenciál. Ostatní auta v té době měla přiřaditelný náhon druhé nápravy s omezenou max. rychlostí 40-60 km/h, např ARO, Fiat Panda, a jiné.Michael 4x4 píše:Rozprával som sa s jedným takým samo-domo mechanikom, a vravel niečo o tom, že úplne prvé Nivy vraj mali pohon 4x2 a dal sa zaradiť 4x4. Viete o tom niečo?? Ak je to pravda, tak by to mohlo vysvetľovať prípad Aleny25
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
- Bydliště: Všenory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přídavna ala 4x2/4x4
Rád se s tebou poznám osobně.Teepee píše:Zdravím do Všenor z nedalekých Řevnic. Pokud bys chtěl vidět v praxi PromoLADA Kit, není problém. Úsporu paliva od toho nečekej prakticky žádnou, není velký rozdíl jestli to jezdí za 10,0 a nebo 10,5. Znatelný přínos je u mého (dříve Velizova) kusu úbytek vibrací při odpojeném předku.George_S76 píše:Tady je originál odpojovač předního náhonu. Podle výrobce je úspora paliva cca 2,5 l
https://33sport.ru/catalog/4kh4_off_roa ... shipnikom/
Co se týče odhlučnění tak na ruských obchodech je spousta typu a variant, za skvělé ceny, jeden rubl je asi za 30 haléřů. Problém je z dopravou, některé obchody nechtějí posílat mimo ruskou federaci. A navíc obvinění a následné vyhoštění ruských diplomatů tomu nepřidalo. Minulý rok jsem si objednal pár věcí, něco originálního a něco tak trochu tuning.
Re: Re:
Nemala dostuduj si fakty, predok isiel pripnut. Ale. Neosvedcilo sa to trpely zadne poloosi a upevnenie k karoserii. Preto sa od toho ustupilo. Navyse nemalo to volno bezky v predu tak to ani vyznam nemalo.George_S76 píše:Tak to je nesmysl, Niva od začátku měla stálý náhon na všechny čtyři kola. Proto má mezinápravový diferenciál. Ostatní auta v té době měla přiřaditelný náhon druhé nápravy s omezenou max. rychlostí 40-60 km/h, např ARO, Fiat Panda, a jiné.Michael 4x4 píše:Rozprával som sa s jedným takým samo-domo mechanikom, a vravel niečo o tom, že úplne prvé Nivy vraj mali pohon 4x2 a dal sa zaradiť 4x4. Viete o tom niečo?? Ak je to pravda, tak by to mohlo vysvetľovať prípad Aleny25
-
- Příspěvky: 69
- Registrován: pát srp 14, 2020 18:46
- Bydliště: Všenory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Re:
Tak to mi prosím ukaž ta fakta. Dnes jsem se znovu koukal na vyvoj vozu VAZ 2121 který se začal vyvíjet v roce 1970 a v té době byli vyrobeno několik modelů VAZ E 2121 - VAZ 3E 2121 to E značilo Experimentální. V roce 1977 se dostala do sériové výroby pod prodejním názvem NIVA a v roce 1978 byla představena světu na Bruselském autosalonu.Dusan píše:Nemala dostuduj si fakty, predok isiel pripnut. Ale. Neosvedcilo sa to trpely zadne poloosi a upevnenie k karoserii. Preto sa od toho ustupilo. Navyse nemalo to volno bezky v predu tak to ani vyznam nemalo.George_S76 píše:Tak to je nesmysl, Niva od začátku měla stálý náhon na všechny čtyři kola. Proto má mezinápravový diferenciál. Ostatní auta v té době měla přiřaditelný náhon druhé nápravy s omezenou max. rychlostí 40-60 km/h, např ARO, Fiat Panda, a jiné.Michael 4x4 píše:Rozprával som sa s jedným takým samo-domo mechanikom, a vravel niečo o tom, že úplne prvé Nivy vraj mali pohon 4x2 a dal sa zaradiť 4x4. Viete o tom niečo?? Ak je to pravda, tak by to mohlo vysvetľovať prípad Aleny25
Re: Přídavna ala 4x2/4x4
Ja som zasa cital, ze prve prototypy mali iba zadny nahon, kedze pridavna prevodovka este nebola hotova. Ale aby sa vobec niekedy vyrobila Niva s odpojitelnym predkom, mi nie je zname.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)