Napsal: úte lis 06, 2007 14:01
zobacek cidla u filtrboxu ..nevim co ma kde verze euro 3 ale jedine cidlo pobliz filtrboxu byla vaha vzduchu . a da se rict ze ten konektor co tam je je vlhkotesny odolny vibracim a vyviklani.. proste spolehlivost sama a drzi tam dobre i bez zobacku..
RJ na vyhozeni? ..nic nechci naznacovat, nicim takovym si nejsem jisty, ale mel jsem takove podezreni..
u normalnich aut se to taky stava ..vyjimecne... ja mel v aute RJ bosch .. ale podle slov lidi od bosche - tohle se do ruska nevozi, to se vyrabi u nich
jeste muze byt problem v konektorech a kabelazi ale to myslim ridici jednotka hlida... když hodnoty napeti nebo proudu na urcitem portu prelezou mezni hodnoty tak se to vyhodnocuje jako chyba... když cidlo keca v ramci povolenych hodnot tak by to melo byt videt zase jinde..
blbe se to odhaluje a co si sam nezmerim tomu neverim..takže zadne zavery delat nechci..jen pisu co se mi honilo hlavou pri podobnych problemech
problem diagnostiky zalozene na ridici jednotce je v tom že když zacne blbnout ridici jednotka tak nejake zpetnovazebni msycky se snazi drzet regulaci podrad v prijatelnych hodnotach a pri tom zavada muze byt jinde..
doporucil bych
http://www.automotodiagnostika.cz/index ... &Itemid=26
procist forum a pripadne se domluvit na navsteve.
Pokud vim tak pan Hetcl patri mezi spicku u nas a jeho moznosti a zkusenosti znacne presahuji to co muze nabidnout Melnik.. Nic ve zlem ale pri prodeji 30 kousku rocne a naslednym servisem cca tak poloviny prodanych kusu jim diagnostika pomoci precteni ridici jednotky staci a nema cenu investovat do neceho slozitejsiho... parkrat do roka by museli setrit z pristroje prach a cist od zacatku navod nez zacnou seriozne merit....
Jedine s cim muze mit pan Hetcl problem bude databaze normalnich hodnot "zdraveho" auta stejneho typu ....
a jeste...
http://www.hetcl.cz/index.php?id1=2&id2=4
RJ na vyhozeni? ..nic nechci naznacovat, nicim takovym si nejsem jisty, ale mel jsem takove podezreni..
u normalnich aut se to taky stava ..vyjimecne... ja mel v aute RJ bosch .. ale podle slov lidi od bosche - tohle se do ruska nevozi, to se vyrabi u nich
jeste muze byt problem v konektorech a kabelazi ale to myslim ridici jednotka hlida... když hodnoty napeti nebo proudu na urcitem portu prelezou mezni hodnoty tak se to vyhodnocuje jako chyba... když cidlo keca v ramci povolenych hodnot tak by to melo byt videt zase jinde..
blbe se to odhaluje a co si sam nezmerim tomu neverim..takže zadne zavery delat nechci..jen pisu co se mi honilo hlavou pri podobnych problemech
problem diagnostiky zalozene na ridici jednotce je v tom že když zacne blbnout ridici jednotka tak nejake zpetnovazebni msycky se snazi drzet regulaci podrad v prijatelnych hodnotach a pri tom zavada muze byt jinde..
doporucil bych
http://www.automotodiagnostika.cz/index ... &Itemid=26
procist forum a pripadne se domluvit na navsteve.
Pokud vim tak pan Hetcl patri mezi spicku u nas a jeho moznosti a zkusenosti znacne presahuji to co muze nabidnout Melnik.. Nic ve zlem ale pri prodeji 30 kousku rocne a naslednym servisem cca tak poloviny prodanych kusu jim diagnostika pomoci precteni ridici jednotky staci a nema cenu investovat do neceho slozitejsiho... parkrat do roka by museli setrit z pristroje prach a cist od zacatku navod nez zacnou seriozne merit....
Jedine s cim muze mit pan Hetcl problem bude databaze normalnich hodnot "zdraveho" auta stejneho typu ....
a jeste...
http://www.hetcl.cz/index.php?id1=2&id2=4