211x
Moderátor: Moderátoři
zobacek cidla u filtrboxu ..nevim co ma kde verze euro 3 ale jedine cidlo pobliz filtrboxu byla vaha vzduchu . a da se rict ze ten konektor co tam je je vlhkotesny odolny vibracim a vyviklani.. proste spolehlivost sama a drzi tam dobre i bez zobacku..
RJ na vyhozeni? ..nic nechci naznacovat, nicim takovym si nejsem jisty, ale mel jsem takove podezreni..
u normalnich aut se to taky stava ..vyjimecne... ja mel v aute RJ bosch .. ale podle slov lidi od bosche - tohle se do ruska nevozi, to se vyrabi u nich
jeste muze byt problem v konektorech a kabelazi ale to myslim ridici jednotka hlida... když hodnoty napeti nebo proudu na urcitem portu prelezou mezni hodnoty tak se to vyhodnocuje jako chyba... když cidlo keca v ramci povolenych hodnot tak by to melo byt videt zase jinde..
blbe se to odhaluje a co si sam nezmerim tomu neverim..takže zadne zavery delat nechci..jen pisu co se mi honilo hlavou pri podobnych problemech
problem diagnostiky zalozene na ridici jednotce je v tom že když zacne blbnout ridici jednotka tak nejake zpetnovazebni msycky se snazi drzet regulaci podrad v prijatelnych hodnotach a pri tom zavada muze byt jinde..
doporucil bych
http://www.automotodiagnostika.cz/index ... &Itemid=26
procist forum a pripadne se domluvit na navsteve.
Pokud vim tak pan Hetcl patri mezi spicku u nas a jeho moznosti a zkusenosti znacne presahuji to co muze nabidnout Melnik.. Nic ve zlem ale pri prodeji 30 kousku rocne a naslednym servisem cca tak poloviny prodanych kusu jim diagnostika pomoci precteni ridici jednotky staci a nema cenu investovat do neceho slozitejsiho... parkrat do roka by museli setrit z pristroje prach a cist od zacatku navod nez zacnou seriozne merit....
Jedine s cim muze mit pan Hetcl problem bude databaze normalnich hodnot "zdraveho" auta stejneho typu ....
a jeste...
http://www.hetcl.cz/index.php?id1=2&id2=4
RJ na vyhozeni? ..nic nechci naznacovat, nicim takovym si nejsem jisty, ale mel jsem takove podezreni..
u normalnich aut se to taky stava ..vyjimecne... ja mel v aute RJ bosch .. ale podle slov lidi od bosche - tohle se do ruska nevozi, to se vyrabi u nich
jeste muze byt problem v konektorech a kabelazi ale to myslim ridici jednotka hlida... když hodnoty napeti nebo proudu na urcitem portu prelezou mezni hodnoty tak se to vyhodnocuje jako chyba... když cidlo keca v ramci povolenych hodnot tak by to melo byt videt zase jinde..
blbe se to odhaluje a co si sam nezmerim tomu neverim..takže zadne zavery delat nechci..jen pisu co se mi honilo hlavou pri podobnych problemech
problem diagnostiky zalozene na ridici jednotce je v tom že když zacne blbnout ridici jednotka tak nejake zpetnovazebni msycky se snazi drzet regulaci podrad v prijatelnych hodnotach a pri tom zavada muze byt jinde..
doporucil bych
http://www.automotodiagnostika.cz/index ... &Itemid=26
procist forum a pripadne se domluvit na navsteve.
Pokud vim tak pan Hetcl patri mezi spicku u nas a jeho moznosti a zkusenosti znacne presahuji to co muze nabidnout Melnik.. Nic ve zlem ale pri prodeji 30 kousku rocne a naslednym servisem cca tak poloviny prodanych kusu jim diagnostika pomoci precteni ridici jednotky staci a nema cenu investovat do neceho slozitejsiho... parkrat do roka by museli setrit z pristroje prach a cist od zacatku navod nez zacnou seriozne merit....
Jedine s cim muze mit pan Hetcl problem bude databaze normalnich hodnot "zdraveho" auta stejneho typu ....
a jeste...
http://www.hetcl.cz/index.php?id1=2&id2=4
Ne ještě ne http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=86515
Problém vidím lehnout si pod auto nebo najet na rampu. (na zemi je chlad a na rampě sníh )
Taky se připrav na nějaký zarezlý šroubek nebo prasklou hadičku. Hele, já bych na to radši nesahal
Problém vidím lehnout si pod auto nebo najet na rampu. (na zemi je chlad a na rampě sníh )
Taky se připrav na nějaký zarezlý šroubek nebo prasklou hadičku. Hele, já bych na to radši nesahal
Dodge Avenger 2.0 VVT
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Asi opravdu neni idealni doba . Zadrhel v tom, pokud vim, zadny neni. U starsich typu je filtr v motorovem prostoru, ale vymena filtru, az na pristup, je stejna. Dulezite je povolovat ho na kazde strane vzdy dvema klici (filtr-trubka, tusim 17-13, ale to si nejsem uz jisty), aby se trubka neposkodila a po povoleni pozor na benzin, zacne ho docela dost vytekat (tim myslim pozor hlavne pri lezeni pod autem). W.tavri píše:Ne ještě ne http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=86515
Problém vidím lehnout si pod auto nebo najet na rampu. (na zemi je chlad a na rampě sníh )
Taky se připrav na nějaký zarezlý šroubek nebo prasklou hadičku. Hele, já bych na to radši nesahal
Tak pánové a dámy zastřelte se s námi Odešla mi zapalovací cívka.Elektrikáři to nějak proměřili a zjistili že to je příčina škubání, jízdy na dva na tři válce.... Takže až pujdu vyloupit banku, kolik mám chtít? 10.000 Kč jsem tu někde četl... Předpokládám, že zase neseženou nic jinýho než originál od CS AutoLada, takže cena bude přímo lahudka.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Jo a ta ztrácející se voda by mohla být krom topení co ještě?Víčko mám nové, leda že by to byl zase originál jakse patří zmetek.myslím, že bych ještě mohl zkusit vyměnit tu expanzní nádobku, jak jste mi radili. Začíná mě to auto tak srát.Favorita jsem měl takřka bez problémů, citroen Bx to byla kapitola sama pro sebe ale 2111ka to je opravdu něco.Závidím, těm kolegům co tu píšou že nemají skorem žádný starosti.Můj kus byl nejspíš vyroben v pondělí , kdy ještě byli dělníci po opici, proto ta kvalita.Anebo je to prostě dvojkový Nestandart.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
plavec píše:Tak pánové a dámy zastřelte se s námi Odešla mi zapalovací cívka.Elektrikáři to nějak proměřili a zjistili že to je příčina škubání, jízdy na dva na tři válce.... Takže až pujdu vyloupit banku, kolik mám chtít? 10.000 Kč jsem tu někde četl... Předpokládám, že zase neseženou nic jinýho než originál od CS AutoLada, takže cena bude přímo lahudka.
na POP-ART.CZ je ceník dílů - tolik to snad nebude
CLIO II
Astra Sport Tourer
Astra Sport Tourer
jeee vidíš, na tenhle obchůdek jsem nějak pozapoměl. Vím o něm, ale nějak mi to nedocvaklo. Děkuji uctivě
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Zatím jsem tam kupoval jen díly na Citroena, ale člověk si alespoň udělá představu, kolik ten díl tak může stát. Já sám jezdím pro díly rovnou do Mělníka, člověk nemusí nic objednávat a maj nejnižší ceny, ale pravda je, že jsem tam už dlouho nebyl Jenom kdyby neprodávali takový zmetky - sada zámků fungovala až na druhý pokus a ze dvou tlumičů byl jeden kaput
CLIO II
Astra Sport Tourer
Astra Sport Tourer