Stránka 78 z 106

Napsal: ned lis 04, 2007 21:28
od zelvotron
odkaz na můj oblíbenej obchod :-) http://www.autodilykrc.cz/eshop/lada/sa ... ep%EDna%E8#

No to zadní světlo ale má háček v tom, že jsou dva kusy a oba stojí okolo litru, ale je fakt, že ten díl na dveřích asi tak často nedojde k úhoně. Horší je to s tim červeným plexisklem mezi nima, tam mám dilema, protože je dost rozkřápnutý, tak nevim jesi ho vyměnit, no zatim drží, tak se na to asi vykašlu.

Napsal: ned lis 04, 2007 21:35
od plavec
Tak na to plexisklo být Tebou se taky vykašlu, to stojí taky 950Kč v CS Autolada, dle jejich slov, hrozně rádo praská, takže jich asi mají na skladě víc. Mám v něm malinkou prasklinku ale neřeším to.Horší je to se ztrácející se chladící kapalinou.Už jsem vyměnil víčko, hadice který by mohly tect, přitáhnul spony a pořád nic.Zdá se mi že to teče kolem čidla v expanzce. Ale jestli to bude jako případ skalouše, že museli vyměnit topení tak se radši zastřelím.Kdyby teklo topení tak by snad bylo mokro vevnitř, nebo ne?

Napsal: ned lis 04, 2007 21:39
od plavec
Krč je dost známá, rádi tam nakupují škodovkáři. :D

Napsal: ned lis 04, 2007 21:48
od dmatej
plavec píše:
dmatej píše:
plavec píše:čímto, že Bx uvařil?
Netuším. Možná to bylo jen od výroby zavzdušněný, nebo byl zaseklej termostat.
Spíš bych to viděl na ten termostat nebo neměl místo fridexu jen čistou vodu?
Pochybuju, bylo to úplně nový auto. Právě proto píšu vzduch/termostat, stát se to může.
A voda skutečně uchladí, jen pokud by se teplota blížila ke stovce, začne vařit, zatímco fridex až někdy kolem 115. U většiny aut se drží teplota pod 90.

V Krči občas nakupuju třeba já a jsem celkem spokojenej. Druhá alternativa je Stod, kde ovšem ani neví o nový řadě :(

Napsal: ned lis 04, 2007 22:11
od zelvotron
plavec píše:Krč je dost známá, rádi tam nakupují škodovkáři. :D
No právě, ale pšt :wink: . Ani nevim jesi tam o nový řadě vědí (i když u tý páčky maj i 2110), zatím sem tam kupoval jen díly na škodovku :-D
Ten únik chladící kapaliny nemusí bejt topení, mohla by to bejt i pumpa (to sem tě potěšil co?). Koukni na pravej silentblok uchcení příčnýho stabilizátoru, jestli není extrémě mokrej (ale chce to aby zrova byla suchá silnice :-) ). Jestli jo hrálo by to na tu pumpu (ta je taky stejná se samarou).

Napsal: pon lis 05, 2007 07:53
od plavec
No zvláštní je že když zaparkuju a pak druhý den odjedu tak louže pod autem není.Ale to bys vlastně mohl mít pravdu, protože mi v září dělali rozvody, tak se v tom hrabali.Ale mám spíš pocit že je ta expanzka taky dost poprskaná kolem toho čidla.To čidlo stojí 300 Kč.Když je motor zahřátý a natlakováno tak je slyšet jakoby syčení od toho čidla, to by snad být nemělo.Každopádně kouknu na ten silentblok, děkuji za tip.

Napsal: pon lis 05, 2007 08:44
od zelvotron
No než kupovat nový čidlo bych radši proved upgrade na novější typ nádobky bez čidla, která by měla bejt bezproblémová. Na ten silentblok sem přišel náhodou, ještě když to unikalo celkem málo tak sem jednou kouknul pod auto a řikám si proč je ten silenblok tak mokrej, jesi he tak vevnitř namazali, že to teče ven či co. No a pak když už byla spotřeba vody litr na 100km tak sem po jízdě otevřel kapotu a bylo celkem slyšet kapání a zaspoda to bylo taky dost mokrý, ale i v tomhle stavu nikdy pod autem louže nebyla, možná pár kapek mohlo nakapat po příjezdu, ale nic výraznýho. Zajímavý je, že se expanzka nikdy úplně nevyprázdnila, vždycky tam zůstalo tak dva centimetry nad dno.

Napsal: pon lis 05, 2007 08:58
od plavec
Mě se to ztrácí tak že za asi 3 dny tj. asi 200 Km jsem na suchu, takže kontroluju a dolívám každý den.Kolik je vlastně náplň litrů? Taky používáš Fridex G48, nebo jaký by tam správně měl být?

Napsal: pon lis 05, 2007 09:32
od Jiri
hmm s tim jsem mel taky problem... pricin bylo nekolik
1) vicko expanzky ( problem nebyl s vickem se snimacem hladiny ale s tim kterym se doleva, co ma pretlakovy ventil.) Vicko se pro popojijzdeni ve meste ohralo a jeho material zmeknul..preskocilo to o zavit a už se varilo ...) spravilo to stažení vícka sponou na hadice (vicek jsem mel celkem 4 kousky , pres zimu dobry .. v lete nove vicko melo do mesice problem...
3. dalsi radost byl termostat z hlinikovym telem .. odlitek z hliniku ktery mel takove otrepy že proriznul hadici a tak vkapalina porad kapala nekudy kolem....
4. jen nektere hadice u lady maji uvnitr textilni vložku ( jen ty tluste k chladici) diky tomu že ventilator spina až pri 107st.c musi odolavat silenemu tlaku) na ruskym foru jsem cetl že se ridici jednotka necha preprogramovat aby ventilator spinal tak v 98 ( ve meste bezi pak skoro furt) ale problemy s unikem kapaliny pak nejsou... system pak nepracuje pretlakem :-))..

no taky mi zacal tect chladic, hadice od topeni..atd...atd ..proste vsude kde je kapalina tam muze byt teoreticky netesnost...:-) a lada dokazovala soulad teorie s praxi vytecne:-(
Hodne zdaru !

Napsal: pon lis 05, 2007 09:44
od Jiri
plavec píše:
Laďuša píše:
plavec píše:..... nebo neměl místo fridexu jen čistou vodu?
Čistá voda taky uchladí ;)
To ano ale fridex má jiný bod varu než voda, nemýlím li se.
cista voda ma lepsi tepenou vodivost i tepelnou kapacitu...
ano fridex vari pri vyssi teplote ale v praxi je to k nicemu .. ta voda co tam je zacina varit pri 100 :-) a až se oddestiluje tak vodni pumpa nema co honit a hlava bude nasucho...:-)

Napsal: pon lis 05, 2007 10:02
od plavec
No když mi vyměňovali rozvody tak tu vodní pumpu neudělali a tak na ní asi došlo teď.Zkusim jí nechat vyměnit.A uvidíme co dál.Víčko si radši taky koupím náhradní.Takže nejsem jediný 111kař který má problémy s chlazením. :(

Napsal: pon lis 05, 2007 10:52
od Jiri
pamatuj že u lady je každy kus original ama zcela originalni vlstnosti:-)
vodni cerpadlo mi cerpalo od zacatku do konce a to bez problemu.... temer 100 000km:-)
jsou lidi co menili i radiator topeni, cimz je snad vycerpany vycet vsech casti ze kterych muze k uniku kapaliny dochazet...

no pro uplnost..jeste mrazove pojistky v bloku , tesneni pod hlavou ..a sama hlava........:-)

Napsal: pon lis 05, 2007 11:06
od plavec
Vypadá to Jiri, že máš pravdu, každý kus je originál. Těsnění pod hlavou vylučuji, voda v oleji není.

Napsal: pon lis 05, 2007 12:34
od zelvotron
No na našich Ladě odešla pumpa po 40t km (i když 5tis. km se s tim ještě jezdilo :oops: ), na a ta moje má 110t km a pumpa je původní (ale nechám jí vyměnit s rozvodama ve 120, jen se bojim, aby ta nová nebyla zrovna špatnej kus :? ). Jaká tam je chladící kpalina nevim, něco tam dali na Zbraslavi a když sem se ptal co, abych to moh dolejt, tak řikali, že můžu jakoukoliv pro hliníkový hlavy, řikal mi i možná značku, ale nepamatuju si to. Ale hlavně od tý doby je kapalina furt na rysce maxima, jak jí tam dali oni :-) . Jo a větrák nám spínal přesně na 100°C (podle pp), takže už se asi poučili ze starších modelů :wink: , při kolika spíná na mojí nevim, protože byla tma a toho času nefungovalo osvětlení palubky.

Napsal: pon lis 05, 2007 23:32
od plavec
díky moc za tip.na ten silentblok se kouknu.Teď se mi to sere ještě víc.Při cestě do práce jsem zjistil, že to do kopce vůbec netáhne a motor má divnej zvuk, jako by běžel na tři válce nebo co.Zkusím zajet někam na dignostiku.někdy docela kolísají volnoběžný otáčky.Třeba až ke 2.000 ot/min :axe: