Stránka 77 z 109
Napsal: čtv úno 08, 2007 14:35
od tavri
Taky s nima nemám problém. Kdysi jsem na Tavrii kupoval někde v Polsku na benzince za pár stovek kabely na Poloneze a taky šlapaly.
Spíš mi auto blbě startuje, jako každou zimu. Stačí teploty mírně pod nulu a je problém. Takže tomu pomáhám s plynem
Nevypozoroval jsem žádnou sovislost mezi suchem, vlhkem... Prostě jen studenej motor a zima.
Napsal: čtv úno 08, 2007 17:27
od Lubka320
Ty odkazy fakt dobrý, snad nebudu ještě takových 50000 km potřebovat. Jinak Tavri: jak si to myslel s tím plynem??? Jak pomáháš??
Napsal: čtv úno 08, 2007 18:59
od tavri
lubka320: Při startu prošlápnu plyn, pak to chytne. Ale asi na úkor životnosti katu, jak se později na emisích potvrdilo.
Napsal: pát úno 09, 2007 10:24
od zelvotron
Napsal: pát úno 09, 2007 13:09
od Wolf
Napsal: pát úno 09, 2007 15:28
od Skalouš
Že by ještě větší exot než Lada?
Napsal: pát úno 09, 2007 21:51
od rudo.
Zdravím vštetkých, niekto tu písal, že to auto nebrzdí a tiež, že nebrzdí ručná brzda. Ten istý problém som mal aj ja. Vymenil som tečúci brzdový valček, premočené brzdové obloženie, ktoré sa zároveň odlepovalo, pre istotu aj regulátor tlaku, ktorý som nastavil ku zdvihnutej náprave do max. polohy a je to OK. Pri zatiahnutej ručnej brzde pri pohýnaní hrabe predok a šmýka zadok. Tak to má byť. Teraz som už s brzdami celkom spokojný. Ten posilovač je na ťažšiu nohu, ale toto na klzkej ceste vydím ako výhodu. Brzdy musia byť 100 percentné a to je jedno, že sú Ruské.
Napsal: pon úno 12, 2007 06:07
od Wolf
Skalouš píše:Že by ještě větší exot než Lada?
Nikoli, pouze lepsi zapalovani, Barca nema vysokonapetove kabely
. W.
Napsal: pon úno 12, 2007 06:15
od Wolf
rudo. píše:Zdravím vštetkých, niekto tu písal, že to auto nebrzdí a tiež, že nebrzdí ručná brzda. Ten istý problém som mal aj ja. Vymenil som tečúci brzdový valček, premočené brzdové obloženie, ktoré sa zároveň odlepovalo, pre istotu aj regulátor tlaku, ktorý som nastavil ku zdvihnutej náprave do max. polohy a je to OK. Pri zatiahnutej ručnej brzde pri pohýnaní hrabe predok a šmýka zadok. Tak to má byť. Teraz som už s brzdami celkom spokojný. Ten posilovač je na ťažšiu nohu, ale toto na klzkej ceste vydím ako výhodu. Brzdy musia byť 100 percentné a to je jedno, že sú Ruské.
Ale o tom to neni, dobre brzdy se nepoznaji podle toho, ze se pri male rychlosti dokazou zablokovat. Ucinek dobrych brzd musi byt u rychlych aut zrejmy i pri vyssich rychlostech, a to i pri opakovanem brzdeni. V zadnem pripade timto prispevkem ovsem nechci polemizovat o tom, zda Lada takove brzdy ma, ci ne. W.
Napsal: pon úno 12, 2007 07:16
od tavri
Brzdy si testuju na šotolinové cestě. Zhruba tak dvakrát ročně, přičemž jednou za rok je odvzdušním. Praskne na to většinou jedna butylka Syntholu HD-265, stejně se má jednou za dva roky vyměnit. V prosinci před STK se mi zdálo, že ručka bere až moc nahoře, tak jsem ji na rampě o pár závitů přitáhnul. Auto v provozu při brždění nikam netáhne. Se zadníma jsem nikdy nic nedělal, krom toho, že jsem asi dvakrát sundal bubny, vyčistil a poklepal pakny.
Oproti Tavrii, kde se třmeny neustále zadíraly a vzadu válečky neustále zarezávaly je Lada prakticky bezúdržbová.
Účinek brzd není nejlepší, ale to Lada není taky
Napsal: pon úno 12, 2007 18:04
od rudo.
Wolf, o tom sa tu už polemizovalo. Mal som na mysli funkčnosť a údržbu brzd, zhruba ako popisuje Tavri. Ja sa vždy radšej držím pri zemi. Lietať budem až vtedy, keď na to budem mať. Brzdy so Samary, pokojná jazda... Ale to čo mám, musí fungovať tak, ako má. Toto som len chcel naznačiť, nič viac.
Napsal: úte úno 13, 2007 06:01
od Wolf
rudo. píše:... Ale to čo mám, musí fungovať tak, ako má...
V poradku, na to mam stejny nazor. W.
Napsal: úte úno 13, 2007 11:01
od zelvotron
Napsal: úte úno 13, 2007 11:39
od Skalouš
Wolf: Jak je to tedy udělané, když tam ty kabely nejsou? Čím je ten proud vedenej? Nebo je cívka někde u svíčky? Prosím, dovzdělej mě.
Napsal: úte úno 13, 2007 11:43
od zelvotron
Skalouš:Zřejmě tam bude nějaká integrovaná zapalovací lišta přímo na svíčkách, něco jako v posledních Felíciích 1,3 a ve Fábiích s motorem Škoda 1,4 OHV.