Stránka 76 z 106
Napsal: pon říj 22, 2007 13:41
od Lubka320
utia, díky, ale myslím že je to za takovou redukci pěkná pálka. Lepší by byl výkres a udělat si redukci na soustruhu. Nebo si ji někde pujčit a podle ní to udělat
Napsal: pon říj 22, 2007 15:14
od Skalouš
JakubN: Super nápis! (Lepší než muj)
Všem: S hlubokým zármutkem v srdci oznamuji drahým pozůstalým, že již nejsem majitelem Lady. Celých 108tkm mě vozila cca spolehlivě (viz. zdejší forum).
Novým majitelem je Zelvotron, takže o ní na fóru nejspíš uslyšíte i nadále.
Napsal: pon říj 22, 2007 15:17
od plavec
JakubN píše:plavec píše:A taky se vás chci zeptat, jestli jste někdo jel někdy v zimě na řetězech? Zkoušel jsem je tam dávat, a jde to pěkně na h... málo místa, člověk aby si sundal bundu a v zimě pak nejdřív rozehříval zmrzlý prsty. U Favorita se mi zdá, že jdou nasadit líp. Škoda že nemáme zadní pohon- tam je hafo místa mezi kolem a blatníkem
Tak jak se vám tam dávají? Možná by bylo lepší na zimu namontovat pásy z buldozeru
Ahoj, tak já v zimně jezdím s podobnou výbavou jako ty - Vysočina sice žádné extra hory nejsou, ale kopců, málo udržovaných cest a většinou i sněhu tu je dost. Řetězy jsem nasazoval jednou předminulou zimu, mám takové ty nejlevnější z Tesca a přišlo mi to celkem v pohodě. nemám sice zkušenost s nasazování řetězů na jiném autě, ale nebyl to vůbec žádný boj a trvalo to jen chvilku, takže myslím, že se toho nijak bát nemusíš
Však PE už Vysočina je! Tak jsem zvyklý.
Ten Tvuj nový nápis je bezva, někdo tam měl rybyčku jednou čarou, a to bylo taky hezký.Pro zajímavost ten plast co to tam máš nalepeno, tak stojí 950 Kč na Koněvce.To musí být mazec ho rozbít.
Napsal: pon říj 22, 2007 15:20
od plavec
Skalouš píše:JakubN: Super nápis! (Lepší než muj)
Všem: S hlubokým zármutkem v srdci oznamuji drahým pozůstalým, že již nejsem majitelem Lady. Celých 108tkm mě vozila cca spolehlivě (viz. zdejší forum).
Novým majitelem je Zelvotron, takže o ní na fóru nejspíš uslyšíte i nadále.
A čím teď jezdíš? Není to náhodou XM?
Napsal: pon říj 22, 2007 15:32
od Skalouš
Hlavně jezdím Skálobusem. Na XM musím ještě vyměnit výfuk, aby bylo zcela OK. Teď je ve stavu, že se bojím, že ho ztratím a zatím mi chyběj peníze na jeho výměnu. XM mám jen "na hraní" a Skálobus musí jezdit a být OK. Takže když nejsou "zbytečný" peníze, tak musí stát. Bohužel na tento typ není druhovýroba, takže si jej musím koupit přímo od Citroenu za 26500kč nebo nechat udělat na míru za cca 18000 (SPEI Praha). Takže přátelé, až budete lát na ceny CS auto, zeptejte se mě, kolik to stojí na XM.
(Díly na Skálobus jsou paradoxně ale levnější nebo stejně drahý jako na Ladu)
PS: (Průměrnou spotřebu Citronu mám zatím 15,5L.
)
Napsal: pon říj 22, 2007 16:41
od plavec
Skalouš píše:Hlavně jezdím Skálobusem. Na XM musím ještě vyměnit výfuk, aby bylo zcela OK. Teď je ve stavu, že se bojím, že ho ztratím a zatím mi chyběj peníze na jeho výměnu. XM mám jen "na hraní" a Skálobus musí jezdit a být OK. Takže když nejsou "zbytečný" peníze, tak musí stát. Bohužel na tento typ není druhovýroba, takže si jej musím koupit přímo od Citroenu za 26500kč nebo nechat udělat na míru za cca 18000 (SPEI Praha). Takže přátelé, až budete lát na ceny CS auto, zeptejte se mě, kolik to stojí na XM.
(Díly na Skálobus jsou paradoxně ale levnější nebo stejně drahý jako na Ladu)
PS: (Průměrnou spotřebu Citronu mám zatím 15,5L.
)
joo, ty ceny ND a spotřeba jsou horší, ale Hydraulika je k nezaplacení.To auto se Ti odvděčí nádherným svezením, který jinde nenajdeš.Xm je prostě pohodlíčko jedna báseň.A ty motory co se tam dávají, to musí být letadlo.Škoda jen že to není pro každýho.Taky tam máš tak perfektní brzdy, jako jsou na BX? Tam jsem teknul pár milimetrů na pedál a stál jsem na místě.To o 2111 ce nemůžu říct ani náhodou, tady už musím brzdit kilometr dopředu
Napsal: pon říj 22, 2007 17:19
od Skalouš
Zatím jsem se moc nesvezl - cca 2000km, takže ještě jsem se nevyskytnul v situaci, kdy bych brzdil nadoraz. Průměrnou rychlost mám, k mé nelibosti, skoro stejnou jako s Ladou. Rozjede se to celkem bleskem ke 200km/h (140kW je znát), ale zase se díky tomu rychle dostanu k autům před sebou a stahuju to na cca 140km/h, abych je míjel rozumnou rychlostí a nerozštípal se o někoho, kdo chce předjíždět a nekouká do zrcátka.... Ladě ten rozjed na cca 180km/h vždy trval o něco déle, ale na průměrné rychlosti po dálnici se to výrazně neprojeví.
Svezení je velmi příjemné, hydraulika je fajn, jen nemám pocit, že bych si oproti Ladě nějak výrazně polepšil. Největší rozdíl vnímám v odhlučnění. Lada je ve 160km/h oproti XM velmi hlasitá. Brzdy prověřím časem.
PS: Maximálku jsem ještě neviděl, neb nikde nebyl tak dlouhý úsek bez aut....
PPS: Stropní ventilátor termostatu je taky slyšet jako v Ladě.
Napsal: pon říj 22, 2007 17:46
od zelvotron
Skalouš píše:
Všem: S hlubokým zármutkem v srdci oznamuji drahým pozůstalým, že již nejsem majitelem Lady. Celých 108tkm mě vozila cca spolehlivě (viz. zdejší forum).
Novým majitelem je Zelvotron, takže o ní na fóru nejspíš uslyšíte i nadále.
To je tak smutně napsaný
. Přesto s radostí potvrzuju že jsem novým majitelem a doufám, že mě bude cca spolehlivě vozit nejmíň dalších 108 tkm.
Tady na fóru o ní určitě uslyšíte i dál, ale doufám, že ne moc často
.
Napsal: pon říj 22, 2007 17:59
od plavec
Pane zelvotron, Vy ted ráčíte míti dva kočáry?
Napsal: pon říj 22, 2007 18:16
od zelvotron
plavec píše:Pane zelvotron, Vy ted ráčíte míti dva kočáry?
Pan Želvotron ráčí míti jeden kočár, nicméně nepopírá, že v rodině jest další kočár od stejné manufaktury, ba dokonce stejného typu. Mnohé jistě mohlo zmátnouti, že pan Želvotron ráčil míti v podpisu název kočáru i když byl pouhým vozkou a správkářem kočáru, tomu tak bylo z důvodu, aby pan Želvotron nemusel s každou závadou vypisovati typ kočáru
. A jelikož jsou oba kočáry jak prase tak se pan Želvotron bude muset uráčiti a oba povozy umýti
.
Napsal: pon říj 22, 2007 19:38
od Lubka320
Lubka míti také jeden kočár stejné manufaktury na umytí. Pokud pan želvotron nebude nic namítati mohl by umýti 3 kočáry
Napsal: pon říj 22, 2007 20:47
od dmatej
Já myl všechny tři vozítka v neděli - Beruška byla poslední, takže jsem jí myl už prakticky v bahně na zahradě
a kolečka jsou jako bych jezdil po stavbě místo bagru
XM je sice svezeníčko, ale poruchovost je pokud vím poměrně vysoká.
Táta byl dlouho zamilovanej do Citronů, když koupil první BX, uvařil jí asi po 10km, tak to otočil, vyreklamoval, druhá začala vařit asi po 40 km, tak jí chvilku nechal a od té doby už byla poslušná.
Potom koupil bazarovou Xantii a ta se mu "odměnila" tak, že po asi 10000km praskla hlava. Oprava nebyla zrovna levná, číslo si už ale nepamatuju.
Každopádně s tou BX se jezdilo dobře, byla to jedna z těch posledních.
Napsal: úte říj 23, 2007 19:26
od plavec
dmatej, taky jsem blázen do citroenů, V létě jsem jel málem koupit do Prahy Xsaru, ale když jsme ji zkoukli s kamarádem, tak jsme usoudili, že bouranou, to asi nebude zrovna ono, pak tam o kus dál stála Lada, tak mě nějak padla do oka, projeli sme se, zkoukli jí a řekl jsem že tu 2111ku beru.Třeba si za několik let koupím zase xantii, kdyby náhodou byly penízky.
čímto, že Bx uvařil?
Na BX jsem vlastně kupoval přední nárazník a v servisu se divili, jakto že je nový tak levný, že snad ještě neprodali přední nárazník, který by nestál pod 4 tisíce.Ceny dílů jsou na to srovnatelné s Favoritem odvětil jsem, hluboce se poklonil a odešel si ho domů namontovat.
Re: Lada Jaga
Napsal: stř říj 31, 2007 16:29
od tavri
JakubN píše:Ahoj, tak se musím trochu pochlubit, jak jsem si vylepšil Ladu...
Taky mám trochu vylepšeno.
(od Pátrače)
Napsal: pát lis 02, 2007 09:20
od tavri
... a pak že sedan je na houby