Stránka 75 z 109

Napsal: úte led 30, 2007 12:46
od zelvotron
Jura Baran píše:pytlík trvalý s dodatečně navařeným otvorem se šroubovacím víčkem pro dolívání.
To není zas až takovej výmysl inženýrů z VAZu, pokud pamatuju tak něco podobnýho měli i první škodovky 100 navíc s ruční pumpičkou na ostřikování...

Napsal: úte led 30, 2007 12:48
od Erik
Pytlík s ruční pumpičkou jsem měl i u staré Octávie :-)

Napsal: úte led 30, 2007 16:53
od Jiri
vyrobit plastovej kanystr na vodu s zivotnosti alespon 10 let zvlada kde kdo a v motorvym prostoru lady je taky mista dost:-))
mel jsem v planu tohle taky nejak definitivne resti ale... docela dlouho drzelo zalepeni tavnou pistoli.

Napsal: úte led 30, 2007 17:02
od Skalouš
Jiří: Myslím, že jsi použil metodu dle filosofie výrobce. A vydrželo to dokonce déle, než jsi potřeboval. :-D

Napsal: úte led 30, 2007 20:12
od tavri
Přesně jak kdysi poradil Jiri, taky jsem musel tavit. A zatím drží. Příležitostně nafotím i vypodložení nádobky. Je tu vůbec někdo, komu neprdla? Dlouho jsem jezdil s prasklou nádobkou a hladinu doléval jen po ten šroub blíže ke světlometu.

Napsal: stř led 31, 2007 10:11
od tavri
foto:

Napsal: stř led 31, 2007 11:27
od honzat
Až mi to jednou praskne, mám už připravenou nádobku z 1. golfa , je menší, ale jinak tam snad vleze. Na Ladě je ta nádržka moc veliká, asi proto, že ostřikovače kapalinou plýtvají. Chtěl jsem se zeptat, jestli se dá seřizovat úhel ostřikování.

Napsal: stř led 31, 2007 11:38
od Skalouš
Na Mělníce mi namontovali trysky z Felicie, které jsem si ale musel koupit jinde..... Provrtali černý plast pod oknem a osadili nové trysky pomocí gumové průchodky. Spokojenost. Jde to montovat do nového (prohnutého) i starého (plochého) plastu.
(původní mi totiž popraskal, tak jsem si ho nechal vyměnit se sklem za nový.)
Původní ostřikovače se štelovat nedají.

Napsal: stř led 31, 2007 14:12
od zelvotron
tavri píše:hladinu doléval jen po ten šroub blíže ke světlometu.
já taky :) :) :)
a myslím že u vetšiny poruch na týhle Ladovce není otázka jestli se objeví, ale KDY :(

Napsal: stř led 31, 2007 14:36
od Skalouš
Už vám upadla páčka od spojky? :-D

Napsal: stř led 31, 2007 14:44
od tavri
Skalouš: Jo, 80 km od baráku :evil: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ght=#14540
zelvotron: no, třeba ostřikovače fungují naprosto dobře

Napsal: stř led 31, 2007 14:49
od Skalouš
Mě taky, ale shodou náhod jsem setrvačností jsem dojel do Lada servisu v Praze na Průběžný. :-)
Doporučuju hlídat polohu spojkového pedálu. Cca 100km před ulomením mě pedál varoval, že začal zabírat v jiné poloze - páčka se napůl ohnula než se ulomila....

Napsal: stř led 31, 2007 15:04
od zelvotron
tavri píše:no, třeba ostřikovače fungují naprosto dobře
jen abys to nezakřik, taky sem si dlohou dobu myslel že problémy s okýnkama se mě netýkaj a skončil sem se třema otevřenýma při okolní teplotě 4st. :) Děsim se stavu kdy na tom autě bude fungovat všechno najednou, jednak sem to eště nezažil, jednak bych se asi s tim bál jet, protože by byla značná pravděpopodobnost že se něco rozbije :D :D :D (berte to jako vtip, na druhou stranu i když co chvíli odejde nějaká blbina, tak nic vážnějšího se zatim nestalo, teda kromě výměny vodního čerpadla)

spojka: doufám že se nám to vyhne, nepsal tu kdysi někdo že novější auta až mají nějaký zesílený svar na tý páčce?

Napsal: stř led 31, 2007 15:47
od Skalouš
Je to tak, to lámámí páčky u spojky měli vyřešit někdy v roce 2002. :-)

Napsal: čtv úno 01, 2007 08:19
od tavri
zelvotron: opravu stahování oken už mám za sebou... malý návod jak nezpanikařit jsem kdysi psal jinam...:
tavri píše:
gogo2 píše:Hele, Tavri, a v létě si otvíráš okýnka jak? Nebo to má v základu kimu?
Po té co jsem to postupně opravil se to už nepodělalo. Motorek jsem promazal a fachá, plastové kolečko pro navíjení lanka mi známý vysoustružil z duralu. Lanko stačilo znova navinout, seřídit koncové polohy a je to. Už mám rok a půl s okénky klid.
Pro gogo2 přikládám návod: Podělá-li se stahování okénka zrovna na dovolené, s pomocí základního nářadí, které vozíme s sebou, se sejme čalounění z dveří, rozpojí okénko od nosiče a celý ten vehement i s motůrkem vytáhneme ven a schováme třeba do kufru. Potom vrátíme čalounění tam, kde bylo.
Okénko stahujeme pouze při stojícím vozidle a otevřených dveřích a to tak, že plácnem dlaněma z každé strany na sklo proti sobě a pohybem dolů a nahoru stahujeme a vytahujeme. Na noc nebo při opuštění vozu můžeme sklo ze spodní strany zajistit kusem drátu a nebo se na to můžeme vykašlat s tím, že nikdo netuší, že máme zrovna něco s oknem.
Okénko je možné stahovat se silnějším tlakem na sklo i dvěma dlaněmi vedle sebe, jde to však blbě a vypadáte, jako když voláte o pomoc. Z toho důvodu je dobré vytahovat okénko nahoru ne zcela a nechat tam místo cca 2 cm pro prsty. Obdobně jej nesmíte zasunout až dolu, jinak zahučí až na dno dveří a můžete rozdělávat čalounění znovu, abyste okénko vylovili. Pak se dá regulovat otevření okénka i za jízdy a to doslova levou rukou.
Já takhle blbnul cca 10-12 dní, takže to už mám docela vychytaný :P
zelvotron: neboj, vodní pumpu už mám taky za sebou: :D kdyby si ji chtěl někdo přetěsnit, tak ji má u mě. Já jsem koupil radši fungl novou...