Stránka 75 z 124

Napsal: pát úno 18, 2011 16:36
od Laďuša
To jo. Asi jdu na bílej sex.

Napsal: pát úno 18, 2011 17:38
od zelvotron
Laďuša píše:No, to je taky hnus.

Želvo, už jsem si toho všimnul u vícera tvých příspěvků, ale nevidim vůbec tvoje obrázky. Naštěstí mam ale práva, takže přes upravit si můžu adresu zkopírovat a podívat se. Jestli to ovšem dělá víc lidem, pak to může bejt nepříjemný...

Edit: Teď už ho vidim, co s tim vyvádíš? :lol:
To bude asi problém na straně poskytovatele obrázků :-P Co bych s tím měl vyvádět, normální tag IMG, asi jim nestíhají servery. Můžeš si to zobrazit i přes citovat, na což má oprávnění kdokoliv.

Napsal: pát úno 18, 2011 18:14
od Hurikán
zelvotron píše:A co říkáte tomu, jak se s fabiatickou platformou poprali soudruzi ze Španělska?
Za mě jednička s hvězdičkou :P
Tak vypadá to o něco líp než Fábka, ale pořád je to strašný fujtajblový moderní kekel, za který bych nedal ani 10.000 Kč.

Napsal: sob úno 19, 2011 13:50
od Veverka
Jezdil jsem podle PP za 3-3,5L.Podle vás to není pravda.Podle mě sdi lže :x

Napsal: stř úno 23, 2011 22:13
od Hurikán
A tady budou brutááááálníííííííí plameny! :lol: :lol: :lol: Viz druhý link. ;) :laughing3:

Napsal: čtv bře 03, 2011 17:46
od Saša
Když už tu byla řeč o výkonu a oběmu , co tohle ?
http://www.novinky.cz/auto/226747-kia-p ... -koni.html
Mne nepřesvěčí spolehlivost dělá obsah .

Napsal: čtv bře 03, 2011 18:33
od Marek
Spolehlivost možná - jenže lidi koukají na spotřebu paliva a provozní náklady.

Napsal: sob bře 05, 2011 15:20
od dmatej
No jo, jenže ta spotřeba u těch malých objemů evidentně lítá jako splašená, extrémně závisí od stylu jízdy. Soudím podle různých referencí i vlastních zkušeností. U větších objemů se lidi a auta liší dejme tomu v rozmezí litru, u těchhle prcků, přičemž nejvíc dat mám o různých HTP různých řidičů, se spotřeby liší v rozmezí i 4 litrů (cca 6-10).

Co se týče emisí, vážně by mě zajímalo, jestli někdo někdy udělá mobilní snímání koncentrací - tak, aby se dalo sledovat složení podle zátěžě a změně režimů. Když se v současnosti měří emise na volnoběhu v různých otáčkách, myslím, že to zdaleka neodpovídá reálné jízdě - ve které by možná řada motorů "vybouchla".

Provozní náklady ... no, když v autorizáku Škoda suše prohlásí, že 100 tisíc kilometrů je na HTP už moc, ač HTP nemám v lásce, tak trochu to ranilo moje city za to auto :D
Mimochodem, ta 40kW HTP nám teď podle tankování vychází na průměr kolem 7.0 litru, což mi pořád při mým stylu jízdy 135 tacho a plnej na křižovatkách abych nebrzdil provoz, pořád vrtá hlavou. A tachometr ukazuje dobře, do práce je to 99 km.
Vloni si prodělala shořelou cívku a letos už má za sebou prorezlej vlnovec. Mám ale pocit, že tam zase něco prdí ... jezdí ale dobře a olej nežere, prostě ač je to jedna z těch hůř vybavených, tak jí fandím :) .

Napsal: úte bře 08, 2011 18:54
od Jarda
Pod 5 l/100km sebez problémů dostanu i s Ladou 2110. A kdybych tak brutálně přefoukl pneu, tak bych se jistě dostal i na 4 litry.

Napsal: úte bře 08, 2011 19:55
od Marťas
Jarda, Vím, že je to úsporný motor, ale tohle už snad ani není uveřitelné...

Napsal: úte bře 08, 2011 20:27
od Tommel
Marťas píše:Vím, že je to úsporný motor, ale tohle už snad ani není uveřitelné...
pod 5l to už se fakt musi jezdit na spotřebu, když se trochu snažim tak za 5,5-6l s Priorou 8)

Napsal: stř bře 09, 2011 20:34
od radek mb
Srazit to na 5l / 100 km,to s desítkou lze.Ale to už je fakt o lehké noze.

Napsal: stř bře 09, 2011 20:54
od Jarda
Marťas píše:Jarda, Vím, že je to úsporný motor, ale tohle už snad ani není uveřitelné...
Ano, je to těžko uvěřitelné, i mne to překvapilo, ale je to tak. Jde samozřejmě o úspornou jízdu, v létě za sucha... Ale s předepsaným tlakem pneu, se standartním olejem 10W-40 atd. zkrátka žádné úpravy. Podrobnosti o jednom historickém testu najdeš zde.

Napsal: čtv bře 10, 2011 09:11
od zelvotron
Já měl jednou zezačátku rekord bez nějaký výraznější snahy asi 5,7/100 na trase asi 120 km po sil. č. 3, no a pak už to bylo dycky jenom horší :mrgreen:

Napsal: čtv bře 10, 2011 09:15
od Marek
Motory s osmi ventily, plochou křivkou točivého momentu s maximem v nízkých otáčkách a k tomu s dlouhými rychlostmi jsou zpravidla motory úsporné. Bohužel ne moc pružné. Hodnota točivého momentu u osmiventilové desítky je mizerná a k tomu dlouhé kvalty = pružnost nic moc. Ale je to na úsporu. Svým způsobem se to tak trochu chová jako SDi, to je řešené podobně.