Stránka 75 z 124
Napsal: pát úno 18, 2011 16:36
od Laďuša
To jo. Asi jdu na bílej sex.
Napsal: pát úno 18, 2011 17:38
od zelvotron
Laďuša píše:No, to je taky hnus.
Želvo, už jsem si toho všimnul u vícera tvých příspěvků, ale nevidim vůbec tvoje obrázky. Naštěstí mam ale práva, takže přes upravit si můžu adresu zkopírovat a podívat se. Jestli to ovšem dělá víc lidem, pak to může bejt nepříjemný...
Edit: Teď už ho vidim, co s tim vyvádíš?
To bude asi problém na straně poskytovatele obrázků
Co bych s tím měl vyvádět, normální tag IMG, asi jim nestíhají servery. Můžeš si to zobrazit i přes citovat, na což má oprávnění kdokoliv.
Napsal: pát úno 18, 2011 18:14
od Hurikán
zelvotron píše:A co říkáte tomu, jak se s fabiatickou platformou poprali soudruzi ze Španělska?
Za mě jednička s hvězdičkou
Tak vypadá to o něco líp než Fábka, ale pořád je to strašný fujtajblový moderní kekel, za který bych nedal ani 10.000 Kč.
Napsal: sob úno 19, 2011 13:50
od Veverka
Jezdil jsem podle PP za 3-3,5L.Podle vás to není pravda.Podle mě sdi lže
Napsal: stř úno 23, 2011 22:13
od Hurikán
Napsal: čtv bře 03, 2011 17:46
od Saša
Když už tu byla řeč o výkonu a oběmu , co tohle ?
http://www.novinky.cz/auto/226747-kia-p ... -koni.html
Mne nepřesvěčí spolehlivost dělá obsah .
Napsal: čtv bře 03, 2011 18:33
od Marek
Spolehlivost možná - jenže lidi koukají na spotřebu paliva a provozní náklady.
Napsal: sob bře 05, 2011 15:20
od dmatej
No jo, jenže ta spotřeba u těch malých objemů evidentně lítá jako splašená, extrémně závisí od stylu jízdy. Soudím podle různých referencí i vlastních zkušeností. U větších objemů se lidi a auta liší dejme tomu v rozmezí litru, u těchhle prcků, přičemž nejvíc dat mám o různých HTP různých řidičů, se spotřeby liší v rozmezí i 4 litrů (cca 6-10).
Co se týče emisí, vážně by mě zajímalo, jestli někdo někdy udělá mobilní snímání koncentrací - tak, aby se dalo sledovat složení podle zátěžě a změně režimů. Když se v současnosti měří emise na volnoběhu v různých otáčkách, myslím, že to zdaleka neodpovídá reálné jízdě - ve které by možná řada motorů "vybouchla".
Provozní náklady ... no, když v autorizáku Škoda suše prohlásí, že 100 tisíc kilometrů je na HTP už moc, ač HTP nemám v lásce, tak trochu to ranilo moje city za to auto
Mimochodem, ta 40kW HTP nám teď podle tankování vychází na průměr kolem 7.0 litru, což mi pořád při mým stylu jízdy 135 tacho a plnej na křižovatkách abych nebrzdil provoz, pořád vrtá hlavou. A tachometr ukazuje dobře, do práce je to 99 km.
Vloni si prodělala shořelou cívku a letos už má za sebou prorezlej vlnovec. Mám ale pocit, že tam zase něco prdí ... jezdí ale dobře a olej nežere, prostě ač je to jedna z těch hůř vybavených, tak jí fandím
.
Napsal: úte bře 08, 2011 18:54
od Jarda
Pod 5 l/100km sebez problémů dostanu i s Ladou 2110. A kdybych tak brutálně přefoukl pneu, tak bych se jistě dostal i na 4 litry.
Napsal: úte bře 08, 2011 19:55
od Marťas
Jarda, Vím, že je to úsporný motor, ale tohle už snad ani není uveřitelné...
Napsal: úte bře 08, 2011 20:27
od Tommel
Marťas píše:Vím, že je to úsporný motor, ale tohle už snad ani není uveřitelné...
pod 5l to už se fakt musi jezdit na spotřebu, když se trochu snažim tak za 5,5-6l s Priorou
Napsal: stř bře 09, 2011 20:34
od radek mb
Srazit to na 5l / 100 km,to s desítkou lze.Ale to už je fakt o lehké noze.
Napsal: stř bře 09, 2011 20:54
od Jarda
Marťas píše:Jarda, Vím, že je to úsporný motor, ale tohle už snad ani není uveřitelné...
Ano, je to těžko uvěřitelné, i mne to překvapilo, ale je to tak. Jde samozřejmě o úspornou jízdu, v létě za sucha... Ale s předepsaným tlakem pneu, se standartním olejem 10W-40 atd. zkrátka žádné úpravy. Podrobnosti o jednom historickém testu najdeš
zde.
Napsal: čtv bře 10, 2011 09:11
od zelvotron
Já měl jednou zezačátku rekord bez nějaký výraznější snahy asi 5,7/100 na trase asi 120 km po sil. č. 3, no a pak už to bylo dycky jenom horší
Napsal: čtv bře 10, 2011 09:15
od Marek
Motory s osmi ventily, plochou křivkou točivého momentu s maximem v nízkých otáčkách a k tomu s dlouhými rychlostmi jsou zpravidla motory úsporné. Bohužel ne moc pružné. Hodnota točivého momentu u osmiventilové desítky je mizerná a k tomu dlouhé kvalty = pružnost nic moc. Ale je to na úsporu. Svým způsobem se to tak trochu chová jako SDi, to je řešené podobně.