Stránka 75 z 124
Napsal: pát úno 18, 2011 16:36
od Laďuša
To jo. Asi jdu na bílej sex.
Napsal: pát úno 18, 2011 17:38
od zelvotron
Laďuša píše:No, to je taky hnus.
Želvo, už jsem si toho všimnul u vícera tvých příspěvků, ale nevidim vůbec tvoje obrázky. Naštěstí mam ale práva, takže přes upravit si můžu adresu zkopírovat a podívat se. Jestli to ovšem dělá víc lidem, pak to může bejt nepříjemný...
Edit: Teď už ho vidim, co s tim vyvádíš?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
To bude asi problém na straně poskytovatele obrázků
![Razz :-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Co bych s tím měl vyvádět, normální tag IMG, asi jim nestíhají servery. Můžeš si to zobrazit i přes citovat, na což má oprávnění kdokoliv.
Napsal: pát úno 18, 2011 18:14
od Hurikán
zelvotron píše:A co říkáte tomu, jak se s fabiatickou platformou poprali soudruzi ze Španělska?
Za mě jednička s hvězdičkou
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Tak vypadá to o něco líp než Fábka, ale pořád je to strašný fujtajblový moderní kekel, za který bych nedal ani 10.000 Kč.
Napsal: sob úno 19, 2011 13:50
od Veverka
Jezdil jsem podle PP za 3-3,5L.Podle vás to není pravda.Podle mě sdi lže
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Napsal: stř úno 23, 2011 22:13
od Hurikán
Napsal: čtv bře 03, 2011 17:46
od Saša
Když už tu byla řeč o výkonu a oběmu , co tohle ?
http://www.novinky.cz/auto/226747-kia-p ... -koni.html
Mne nepřesvěčí spolehlivost dělá obsah .
Napsal: čtv bře 03, 2011 18:33
od Marek
Spolehlivost možná - jenže lidi koukají na spotřebu paliva a provozní náklady.
Napsal: sob bře 05, 2011 15:20
od dmatej
No jo, jenže ta spotřeba u těch malých objemů evidentně lítá jako splašená, extrémně závisí od stylu jízdy. Soudím podle různých referencí i vlastních zkušeností. U větších objemů se lidi a auta liší dejme tomu v rozmezí litru, u těchhle prcků, přičemž nejvíc dat mám o různých HTP různých řidičů, se spotřeby liší v rozmezí i 4 litrů (cca 6-10).
Co se týče emisí, vážně by mě zajímalo, jestli někdo někdy udělá mobilní snímání koncentrací - tak, aby se dalo sledovat složení podle zátěžě a změně režimů. Když se v současnosti měří emise na volnoběhu v různých otáčkách, myslím, že to zdaleka neodpovídá reálné jízdě - ve které by možná řada motorů "vybouchla".
Provozní náklady ... no, když v autorizáku Škoda suše prohlásí, že 100 tisíc kilometrů je na HTP už moc, ač HTP nemám v lásce, tak trochu to ranilo moje city za to auto
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mimochodem, ta 40kW HTP nám teď podle tankování vychází na průměr kolem 7.0 litru, což mi pořád při mým stylu jízdy 135 tacho a plnej na křižovatkách abych nebrzdil provoz, pořád vrtá hlavou. A tachometr ukazuje dobře, do práce je to 99 km.
Vloni si prodělala shořelou cívku a letos už má za sebou prorezlej vlnovec. Mám ale pocit, že tam zase něco prdí ... jezdí ale dobře a olej nežere, prostě ač je to jedna z těch hůř vybavených, tak jí fandím
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Napsal: úte bře 08, 2011 18:54
od Jarda
Pod 5 l/100km sebez problémů dostanu i s Ladou 2110. A kdybych tak brutálně přefoukl pneu, tak bych se jistě dostal i na 4 litry.
Napsal: úte bře 08, 2011 19:55
od Marťas
Jarda, Vím, že je to úsporný motor, ale tohle už snad ani není uveřitelné...
Napsal: úte bře 08, 2011 20:27
od Tommel
Marťas píše:Vím, že je to úsporný motor, ale tohle už snad ani není uveřitelné...
pod 5l to už se fakt musi jezdit na spotřebu, když se trochu snažim tak za 5,5-6l s Priorou
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Napsal: stř bře 09, 2011 20:34
od radek mb
Srazit to na 5l / 100 km,to s desítkou lze.Ale to už je fakt o lehké noze.
Napsal: stř bře 09, 2011 20:54
od Jarda
Marťas píše:Jarda, Vím, že je to úsporný motor, ale tohle už snad ani není uveřitelné...
Ano, je to těžko uvěřitelné, i mne to překvapilo, ale je to tak. Jde samozřejmě o úspornou jízdu, v létě za sucha... Ale s předepsaným tlakem pneu, se standartním olejem 10W-40 atd. zkrátka žádné úpravy. Podrobnosti o jednom historickém testu najdeš
zde.
Napsal: čtv bře 10, 2011 09:11
od zelvotron
Já měl jednou zezačátku rekord bez nějaký výraznější snahy asi 5,7/100 na trase asi 120 km po sil. č. 3, no a pak už to bylo dycky jenom horší
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Napsal: čtv bře 10, 2011 09:15
od Marek
Motory s osmi ventily, plochou křivkou točivého momentu s maximem v nízkých otáčkách a k tomu s dlouhými rychlostmi jsou zpravidla motory úsporné. Bohužel ne moc pružné. Hodnota točivého momentu u osmiventilové desítky je mizerná a k tomu dlouhé kvalty = pružnost nic moc. Ale je to na úsporu. Svým způsobem se to tak trochu chová jako SDi, to je řešené podobně.