Stránka 73 z 109

Napsal: pát led 19, 2007 11:17
od Erik
co to je?? :oops:

Napsal: pát led 19, 2007 11:35
od Jiri
EGR je ventil na recyklaci vyfukovych plnu, trochu vyfukovych plynu se pri tom micha do sani - mely to snad nektere1700i v nivach mozna i 2107 - dela se to kvuli zlepseni emisi.
myslim ze zadny motor z desitkove rady tohle nemel ( tedy 1,5l 8v euro2 rozhodne ne:-)

Napsal: pát led 19, 2007 11:40
od Erik
A co je to takovej ten černej válec (snad z nějakým aktivním uhlím??), je to v prostoru motoru?

Napsal: pát led 19, 2007 12:52
od Jiri
to je absorber benzinovych par - myslim ze do toho vede i odvzdusneni nadrze, ventil co tam je se otevira pri behu motoru a nasava to do saciho potrubi.
tahle plastova bandaska by teplo vyfukovych plynu neprezila:-))

Napsal: pát led 19, 2007 12:57
od Erik
Jen jsem se zeptal 8)

Napsal: pát led 19, 2007 14:37
od Jiri
Erik: v pohode, sem tam poradim nebo alespon reknu svuj nazor....

zrcátko

Napsal: pát led 19, 2007 17:00
od zelvotron
Díky všem za odpovědi na to zrcátko, mě to přijde že tam mám tři polohy - den, ztmavená, noc-plně černý zrcátko v kterym neni nic vidět, Jen mě zajímalo jestli je to rozbitý nebo je to normální funkce. Asi to vyřešim jako Jiří - něčím tu páčku podložim aby mi to po přepnutí zůstávalo v tý ztmavený poloze uprostřed, protože ta krajní je stejně na nic.

stropní čidlo: taky mi vrčí, hned po zapnutí zapalování, zatim jen trošku, zepředu to skoro neni slyšet a po nastartování vůbec, přišel sem na to když sem opravoval stahování zadního okýnka a zapínal zapalování a seděl na zadních sedačkách :D. Souvislost funkce čidla s nastavením teploty sem zatim nezkoumal :) :) Jinak ta automatická ragulace mě taky štve tim že po dosažení teploty se ventilátor nevypne ale začne foukat studenej vzduch :( . Hele a máte všichni tlačítko vnitřní cirkulace vzduchu, na všech fotkách Lad je a je i v letácích jako standartní výbava, jen v naší jaksi chybí.

Napsal: sob led 20, 2007 09:24
od honzat
tlačítko vnitřní cirkulace nemám a dost chybí-pokud jede člověk za avií.

Napsal: sob led 20, 2007 10:30
od Skalouš
Tlačítko mám, ale není zapnuté. :-)
Prý to tlačítko vymontovávaj před prodejem, ale u mě zapomněli.....
Z ruska to prý chodí s tlačítkem, ale bez toho uzavíracího vehementu.
Ze začátku jsem se na to ptal a bylo mi řečeno, že to prý funguje jen když je namontovaná klima. Na druhou stranu tady někdo tvrdil, že mu to fachá i bez klimy...
Pak jsem si nechal namontovat LPG a auto přestalo jezdit, tak jsem řešil důležitější věci a tohle jsem už pak vypustil...

Napsal: pon led 22, 2007 06:11
od Erik
My tam vnitřní cirkulaci máme, klima ne. Když jsem se o tom bavil na Mělníku s p. Burianem (ptal jsem se ho na možnost namontování pylového filtru), tak říkal, že buď pylový filtr (což mají novější vozy) a nebo vnitřní cirkulace (starší vozy). Tak jsem si nechal tu cirkulaci 8)

Napsal: pon led 22, 2007 11:57
od tavri
Tlačítko vnitřní cirkulace tam mám, ale že bych si někdy všiml funkce..., stejně bych přepínal, až když je v kabině smrad...
Mám tomu rozumět tak, že mám v Ladě jen to tlačítko? :o

Napsal: pon led 22, 2007 12:02
od Skalouš
Já mám jen tlačítko, jiní mají i vehement. :-)
Myslím, že vehement je u aut z dovozu z Německa....

Napsal: pon led 22, 2007 12:03
od Erik
POznáš to snadno, když máš zapnuté zapalování, tak to tlačítko zmáčkneš, to slyšet není, ale když ho za chvíli vymáčkneš (vypneš), tak je slyšet takové jakoby klapnutí.

Napsal: stř led 24, 2007 10:27
od zelvotron
Jiri píše:EGR je ventil na recyklaci vyfukovych plnu, trochu vyfukovych plynu se pri tom micha do sani - mely to snad nektere1700i v nivach mozna i 2107 - dela se to kvuli zlepseni emisi.
myslim ze zadny motor z desitkove rady tohle nemel ( tedy 1,5l 8v euro2 rozhodne ne:-)
Když sem překládal tabulku údajů k palubnímu počítači tak v hodnotách předávaných od řídící jednotky tam o EGR ventilu cosi bylo tak nevim jestli tam je nebo ne (a jsem docela rád že o něm zatím nevím :D což znamená že zatím funguje- pokud tam je a pokud tam neni tak tím líp :) :) )

Skalouš a Erik: dík za podrobnej výklad ohledně vybavení Lad vnitřní cirkulací, aspoň vím že nemám v autě nějakou anomálii :D :D

Jo, koupil sem si multimetr, tak bych chtěl změřit příkon auta v klidovym stavu, nevíte někdo náhodou kolik by to tak mělo být? Měří to do 200mA (0,2A) - což by podle mě mělo stačit, je to sice jen takovej ten šmejd z OBI za stovku, ale nerad bych to zničil hned při prvním použití...

Napsal: stř led 24, 2007 11:26
od honzat
Měl jsem problém se spotřebou el. proudu v klidu, tak náhodou ty hodnoty znám. Auto v klidu bez připojeného rádia- 40 mA, s připojenou pamětí rádia- 60 mA, a spřipojeným vypnutým rádiem- 170 mA. Mám rádio SENCOR- pěknej šmejd a žrout, musel jsem ho nechat zapojit přes klíček. Teď jsem vyměnil hodiny za počítač, tak nevím, tu spotřebu proudu jsem ještě neměřil.