Stránka 72 z 109
Napsal: čtv led 18, 2007 08:33
od Skalouš
Kdybych si ještě někdy kupoval nové auto u CS Auto, nechám si namontovat akorát repráky, anténu a ISO konektor. Rádio už pak koupím někde po internetu, až se finančně "vzpamatuju" z nákupu auta.
Termostat na stropě mě taky sral. Zkoušel jsem ho i odpojit, ale pak zas nefunguje regulace kamen..... Zvyknul jsem si.....
Kdyby to udělali bez termostatu, jako u jiných aut, vůbec bych nebyl proti, neb střídání studeného a teplého vzduchu mě občas prudí...
Jediným řešením na dlouhé cesty je dát kamna naplno, vypnout ventilátor a zavřít všechny otvory odkud jde teplo. Pak nic nevrčí a v autě je příjemně....
Napsal: čtv led 18, 2007 09:01
od tavri
Erik: Je to něco zezadu, čidlo snad nemůže prdět
zaměřím se na to.
Skalouš: Předchozí majitel neměl rádio. Byla jen příprava pro autorádio. Anténa stála za prd, koupil jsem si tam pořádnou se zesilovačem. 4 x repro se hodilo, jako když jsem to našel. Rádio jsem dal z Tavrie, je o tři roky starší než to auto
Napsal: čtv led 18, 2007 09:22
od Skalouš
Čidlo, (šedá plastová krabička za stropní lampou) obsahuje malý větráček, který nasává vzduch. Vrčí (nebo prdí) ten větráček.
Napsal: čtv led 18, 2007 09:25
od Erik
Tak to je větráček??? Aha, já si říkal, jestli je to v pořádku.
Napsal: čtv led 18, 2007 09:29
od Skalouš
Docela obyčejněj elektromotorek s vrtulkou u kterého výrobce odfláknul uložení hřídelky....
Napsal: čtv led 18, 2007 09:37
od Erik
Tak alespoň člověk bude vědět, až se jednou přestane točit
Ale točí se jen když zapneš regulátor teploty do jiné, než krajní (nejstudenější) polohy. V té krajní poloze je potichu.
Napsal: čtv led 18, 2007 09:48
od Skalouš
Netočí se mi ani v druhé (nejteplejší) krajní poloze.
Napsal: čtv led 18, 2007 09:50
od Erik
Tak to ještě vyzkouším, abych tu neblafoval.
Napsal: čtv led 18, 2007 10:00
od Jiri
no vzpominam ze prdici cidlo me to stvalo taky - kdyz jsem odpojil motorek tak byla priserna hystereze a clovek si uzival tepelne soky. nakonec pomohlo namazani motorku hustym olejem -pp90 a nejakej odpor ktery snizil rychlost otacei -myslim ze motorek neni na 12v a tak jeho nahrada pomoci nejakeho maleho vetracku zustala ve fazi nerealizovanych uprav (urcite by to slo- maly vetrak nejlip sunon s maglev loziskem-by se pri tech par voltech taky rozbehl)
jenze v lade je slyset tolik pazvuku co auto za jizdy vydava - to by clovek nevedel co driv ztisit........ prevodovka na neutral, aerodynamicky hluk kolem dveri...vzrajici plasty.......
Napsal: čtv led 18, 2007 10:03
od Skalouš
Když to člověk drží po celou dobu jízdy mezi 3500-5500rpm, tak ho ten větrák neštve, neb není slyšet a navíc se člověk daleko víc soustředí na jízdu a pazvuky neřeší.
Napsal: čtv led 18, 2007 10:06
od Erik
Tak já tam zas těch pazvuků tolik nemám a to čidlo zase tak tragický není.
Napsal: čtv led 18, 2007 11:50
od Jiri
me cidlo zacalo vadit az kdyz obcas piskalo:-)
Napsal: čtv led 18, 2007 13:40
od tavri
Nevydržel jsem a zašel jsem to na parkoviště prozkoumat. Tak skutečně to vydává černá rabička ve stropě, doteď jsem si myslel, že to je ze zadních repro. Při přepnutí na krajní polohu studeného vzduchu se vypne.
Není to nic tragického, jen mě ten zvuk vadí, třeba když sedím v autě, na někoho čekám, nemám puštěný motor a chci si stěračema setřít přední sklo nebo pustit ventilátor...
Napsal: čtv led 18, 2007 13:41
od Erik
Tak vidíš, Lada Tě stále překvapuje.
Napsal: pát led 19, 2007 11:15
od franta
Má ládovka něco jako egr ventil?
Dík Franta