Stránka 72 z 106

Napsal: úte zář 11, 2007 10:09
od JmJ
Maysner píše:
tavri píše:Novořaďáci :-) budete někdo amatérsky dodělávat kontrolu zapnutí pásů? Když už tam máme kontrolku. :P
tuto kontrolku maji i ickovy krabice :P nezapojenou :P
nejen ickovy. i krabice 18 let stary.

Napsal: úte zář 11, 2007 10:43
od Wolf
tavri píše:Novořaďáci :-) budete někdo amatérsky dodělávat kontrolu zapnutí pásů? Když už tam máme kontrolku. :P
Ja ji mam u Bary spolecnou pro pasy, vaky a predepinace a kdyz se rozsviti, tak vzdy cekam jenom to nejhorsi :D a tak si myslim, ze se lepe zije bez ni. U 17-ctky jsem na ni z dlouhe chvile zapojil starter (a tak s ni ted mohou jezdit i neslysici :D ). W.

Napsal: úte zář 11, 2007 17:04
od Čahoun
tavri píše: Ty pásy, zkusím zatím z tý budky vytáhnout mínusový pól. Kam ho zapojit a jak zůstává zatím záhadou.
Tavri,kabely ke spínači pásů jsou už natažený,leží na tunelu mezi sedačkama pod kobercem,končí bílým dvoupólovým konektorem,jeden z nich je kostra.Když je spojíš,bude to pípat a svítit,čili spínač na pásy je vlastně rozpínač,když pás není zapnutej,kontakty vodí,když pás zacvakneš,kontakty se přeruší.

Napsal: stř zář 12, 2007 10:33
od tavri
Čahoun: díky! Mrknu po tom kabelu v tunelu. Jsem zvědav, co tam bude za překvápko :-P Kontrolka na pásy se ovládá mínusem. Jakmile se spojení s kostrou přeruší, kontrolka zhasne (narozdíl např. od brzdového obložení) Je to ten čtvrtý drát zprava, po vyklopení ze středového panelu.

Napsal: čtv zář 13, 2007 12:34
od rudo.
Nechcem tu nikoho poučovať, ale k tomuto autu sa musí pristupovať s istou dávkou tolerancie. Jednoducho ak tu niekto hľadá precíznosť a 100 % presnosť, tak ju tu asi nenájde. Všetky drobné nedostatky sa majú odstraňovať šikovnými rukami a rozumom. Myslím desiatkovu radu. Vzťah ku autu je tu veľmi dôležitý faktor. Ja zatiaľ by som na Ladu nedal dopustiť, ak by stála toľko ako v RU a servis by bol aspoň približne tak nákladný, alebo nenákladný, ako v už menovanej krajine. Jednoducho, človek musí byť pripravený Lade kadečo odpustiť. A vedieť sa tešiť aj z toho čo dokáže sám, alebo mu to dokáže niekto dobre a nenákladne opraviť. Ešte k tomu televíznemu testu. Už som tu raz spomínal, že tie novinárske postrehy sú dosť o ničom. Začínam mať pocit, že títo ľudia polovicu života skákali po stromoch a keď z nich zliezli, tak začali testovať Mercedesy, Jaguáry a pod. Keď sa vcítim do ich situácie, začínam ich aj chápať. Vždy je to lepšie, ako v krčme mlátiť hubou a naprázdno. Keby tá moderátorka vedela o tých Kalinách viac, tak by nepadala do kolien, ale spadla by rovno na zadok. Ale aj tak tie ich drísty neboli až také strašné, lebo mohli na koniec spomenúť aj oveľa horšie veci a na druhej strane mohli vyzvihnúť viac aj pozitíva. Ale prečo by to robili? :D Na opice veľmi dobrý výkon-myslím novinárov. :D A toto je zasa výsledok môjho testu. :D

Napsal: čtv zář 13, 2007 13:49
od tavri
Čahoun: Vydloubnul jsem spínače na stahování oken a na onom svazku skutěčně plandal jeden drátek, ukončený konektorem - úzký faston samice v plastovém pouzdru. Úplně mrtvý, po připojení na kostru. Žádný jiný volný tam není.

Ztráta fridexu

Napsal: čtv zář 27, 2007 10:48
od plavec
Ahoj kamarádi. Ztrácí se mi u 2111 fridex.Ale potíž je v tom, že nikdy pod autem není mokro.Nevíte čím by to mohlo být.Pomohlo by vyměnit třeba expanzní nádobku?Někde tu kdosi psal, že první modely měly menší a ty novější měly větší nádobku.Mám rok 2001, 1.5 8mi ventil.Děkuji

Napsal: čtv zář 27, 2007 10:51
od Erik
Ideální je zajet do servisu, kde chladící soustavu natlakují a zjistí, odkud kapalina utíká. Mám 2111 1,5 8V, r. v. 2000 a u mě stačilo vyměnit spony (dělali to na Mělníku).

Napsal: čtv zář 27, 2007 10:57
od plavec
Díky, ale mě příjde že to ani není možný najít , protože když se kouknu za provozu na teplém a natlakovaném motoru tak nikde nic nečůrá.Sponu jsem měl taky volnou a to na Téčku pod topením, tam jak to novořaďáci znají tím, že se tam hodně blbě dá dostat.

Napsal: čtv zář 27, 2007 11:00
od plavec
Dost často to bývá mokrý jakoby to teklo z expanzní nádobky, tak jsem přetáhl všechny pásky co tam jsou.Nebo mě napadá netěsná převlečná matice co drží čidlo.

Napsal: čtv zář 27, 2007 11:00
od Erik
Co vím, tak u expanzky odcházely víčka. Ale nevím, kolik by se touto cestou ztratilo chladící kapaliny. Předpokládám, že se voda nedostává do oleje :x

Napsal: čtv zář 27, 2007 11:10
od plavec
Ne voda v oleji není, takže těsnění pod hlavou mohu vyloučit.Pravda je že kolem víčka je to takový poprskaný.A je to univerzální díl? 6e když koupím víčko na škodovku, tak pujde na naši ladu, nebo musí být origoš?

Napsal: čtv zář 27, 2007 11:13
od plavec
No tak denně mám tak 70 km, za 2 až 3 dny jsem s fridexem na suchu. :cry:

Napsal: čtv zář 27, 2007 12:18
od Erik
To je divný. Víčko asi univerzální nebude, ale určitě to nevím.

Napsal: čtv zář 27, 2007 21:34
od radek mb
mě se tohle dělo,když jsem Laděnu koupil,ale zhruba po několikerém dolití chladící kapaliny to z ničeho nic přestalo,tzn. že už neubývá...nevim jak je to možné,ale je to tak :?: