Stránka 8 z 19

Napsal: pon bře 23, 2009 09:20
od čmelák
ja tam vidim 112 koni :)

Napsal: pon bře 23, 2009 11:10
od Yellow01
112 koní je verze s karburátorem, stříkačka měla 122.

Napsal: pon bře 23, 2009 13:46
od čmelák
on ma karb citat viem ;)

Napsal: pon bře 23, 2009 23:58
od Atex
no tak bude mit 120 kobyl a ticho uz :-D tesim se a sprinta :wink:

Napsal: úte bře 24, 2009 06:46
od Pája
Atex píše:no tak bude mit 120 kobyl a ticho uz :-D tesim se a sprinta :wink:
Tůůůdle, pak by ses moch kasat, žes pojel 120ti koňovýho žigula! :P

Můžem to nechat odbrzdit. Cena cca 700kč, nedaleko Holic u Pardubic.

Napsal: úte bře 24, 2009 17:57
od Maniac
Pája píše:Tůůůdle, pak by ses moch kasat, žes pojel 120ti koňovýho žigula!

Můžem to nechat odbrzdit. Cena cca 700kč, nedaleko Holic u Pardubic.
To je dobrej nápad :)

No ať to bude mít kolik chce hlavně že to pojede líp než ta posr.. 1500. Podle mě,se místo 1600 měli dávat 2000 a místo 1500 měli být 1800, protože jsou na ty slaby motory ty auta příliž těžký.

Napsal: úte bře 24, 2009 19:24
od peet2101
ideál 6,2HEMI.....CHARGER hadra

Napsal: úte bře 24, 2009 22:00
od ger007
to maniac: keby tam davali take strojovne tak moja (a verim ze nielen moja) kara by uz bola 3x na streche podla mna by to tie podvozky ani brzdy neako nedavali

Napsal: úte bře 24, 2009 23:28
od dusin
Kdyby tam dávali takové kubatůry,tak tu dnes nepíše 3\4 uživatelů tohoto fóra(v podstatě by se ani nenarodili).......(Sory za OT,ale musel jsem si rejpnout)

Napsal: pon bře 30, 2009 05:51
od Maniac
ger007 píše:to maniac: keby tam davali take strojovne tak moja (a verim ze nielen moja) kara by uz bola 3x na streche podla mna by to tie podvozky ani brzdy neako nedavali
Nesmíte jezdit jako ....... :lol:
Atex píše:no tak bude mit 120 kobyl a ticho uz tesim se a sprinta
Se mi to rozpadne pořád je to jen lada :lol: 8)

Napsal: pát dub 03, 2009 14:21
od Ondra 07
Jelen píše: takže se nic nezmění a bude to chodit normálně a to čidlo bych tam vůbec necpal.
Nevim jak Argenta Aále Croma zapojena jinak. Bez tohoto cidla na setrvaku, nebo bez jeho spravneho serizeni motor nenastartuje. Dava mimo jine prostrednictvim RJ povel ke spousteni palivoveho cerpadla. No ale pokud tam nebude puvodni eletrika je to jedno. u origo zapojeni je treba mit respekt pred uplnosti zapojeni pro funkci, nemuzu si rict, tenhle kablik me tady u vaku s kapalinou ostrikovacu zavazi. je to prece lada, ta zadny draty nepotrebuje a smik ho pryc. takhle by to neslo, takhle teda ne panove!!!

Napsal: sob dub 04, 2009 17:58
od Maniac
Ondra 07 píše:Nevim jak Argenta Aále Croma zapojena jinak. Bez tohoto cidla na setrvaku, nebo bez jeho spravneho serizeni motor nenastartuje. Dava mimo jine prostrednictvim RJ povel ke spousteni palivoveho cerpadla. No ale pokud tam nebude puvodni eletrika je to jedno. u origo zapojeni je treba mit respekt pred uplnosti zapojeni pro funkci, nemuzu si rict, tenhle kablik me tady u vaku s kapalinou ostrikovacu zavazi. je to prece lada, ta zadny draty nepotrebuje a smik ho pryc. takhle by to neslo, takhle teda ne panove!!!
A než se ta elektrika vyřeší tak to bude jen karbec a klasika rozdělovač. (Na to popojíždění to stačí) :)

jinak konečně sem zase pokročil a vyměnil a hlavně odstranil tuny barvy na kardanu a za pomoci Zdenu vyměněny kříže. Jinak byly nějaké problémy se středovým ložiskem. Viz jinde.

Napsal: sob dub 04, 2009 21:40
od Puhi
Aj ja mám taký, aha :lol: :weedman:

Napsal: ned dub 05, 2009 12:01
od Little Red Riding Hood
no mnamka.. v te červene.. doufám že to bue taky tak pekně fungovat.. :mrgreen:

Napsal: ned dub 05, 2009 16:41
od Ivo
Little Red Riding Hood píše:no mnamka.. v te červene.. doufám že to bue taky tak pekně fungovat.. :mrgreen:
Zbláznil si se? To půjde vystavit do vitríny :D .