jjenik píše:Rusáci tam dávali už z výrobi VV Bosch ??
Ano ve výrobě dávali Bosch. Jediná výjimka byla váha GM, tu tady má snad jen Tavri (r.v. 1999). Nejsou záměnný !
Čili je systém vstřikování Bosch, a systém GM, Nějaké exempláře maj prý i Janvar, ale to jsem zatím na vlastní oči neviděl.
Čidlo polohy klapky je stejný jako na hromadě oplů z přelomu 80 a 90 let, tj. Kadetty, Ascony, první Astry, např. s motory 1,6i, třeba by se to mohlo hodit někomu... Jinak jsem viděl stejný ještě v nějakých fiatech, ale ty nemám odzkoušený.
Máte niekto skúsenosti so snímačom polohy klapky od MASTERSPORTu? Po výmene snímača za madtersport sa mi objavila chyba "nizka úrovdň signálu potenciometra škrtiacej klapky", Myslím,že sa to nejako špecíalne nenastavuje. ( motor 1,5 16V E3) " сброс контроллера " som spravil.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť. LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013 LADA 2112 6.9.2013- LADA 21214 23.4.2016-
Pročti si : http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 59#p254114
Nelze vyloučit, že pro potenciometrové a bezkontaktní čidlo může být provedena v ŘJ nějaká úprava (nebo třeba jen prohozeny přívodní piny - kostra nejspíše ne). Bez záruky. Třeba by se něco našlo v
Chiptuner.ru
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Premeral som oba snímače. Na tom od MASTRSPORT-u akoby boli vymenené konce odporovej dráhy oproti RU snímaču. Stačí na konektore vymeniť tan zelený a bielo/neviemaký vodič medzi sebou. Inak, pri odpojenej váhe vzduchu sa to so snímačom MS správalo ako Pavlovi v tomto vlákne http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=81&t=20463 teda naštartovalo to, na voľnobeh motor bežal, ale po pridaní plynu motor chcípol.
Přílohy
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť. LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013 LADA 2112 6.9.2013- LADA 21214 23.4.2016-
Tak jsem se konečně odhodlal a po 150 000km Ladě dopřál novou váhu vzduchu. Pravda dávala o sobě vědět již delší dobu, ale vždy to tak nějak ustoupilo. Teďka ovšem auto od 3000ot/min jakoby nechtělo zrychlovat a navíc se rozsvěcoval "check engine" a PP hlásil asi 3chyby (bohatá, chudá směs apd.)...a problémy zůstávaly . Tak jsem koupil novou váhu vzduchu Bosch (cena 2030czk), žádnou náhražku. Po její výměně jsem měl pocit, že jedu v jiném autě. Auto se nechá točit bez problémů snad až do bezvědomí, ve 140km/h po přidání plynu ještě značně zrychluje, takže rozjet se na tachometrových 190 - 200km/h není opět žádný problém . Jsem naprosto spokojen. Check engine už ani neblikne. taktéž byly tímto odstraněny potíže s volnoběhem při studeném startu - buďto to hned chcíplo, anebo to drželo vysoký volnoběh(1800 - 2000ot/min.) až do zahřátí. Jak jsem byl v opojné euforii, tak jsem měl slabší chvilku a pořídil i nové pneu Michelin Save Energy + (185/60 R14). Nyní jsem opravdu spokojen .
Noo, jak znám ladu, tak ta euforie bývá chvilková záležitost. Snad se tentokrát budu mýlit.
Je fakt, že zrovna váhu vzduchu jsem zkusil starline (ve snaze ušetřit) a byl to nakonec propadák, takže tam šla nakonec stejně bosh.
Já mám zase malou potíž s termostatem ... motor se mi pořád drží kolem 60°C, nejde na 90°C, jak by měl ... asi bych to měl začít řešit, jezdím s cca o litr horší spotřebou ... ale 190 to tuhle taky jelo, a to jsem nejel na doraz
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
A viete o tom, ze cislo novej VV sa musi zhodovat s cislom na starej VV? Tiez som to netusil a narobil si vo vahach taky bordel, ze teraz neviem, ktora je z ktoreho auta. Na dvoch sa mi cislo zhoduje, na dalsich dvoch je na kazdej ine. Ide o take 4 miestne cislo, nachadza sa na mieste, kde sa da z nej vytiahnut vnutro- tam kde sa strka konektor.. Ked menite celu a nielen to vnutro, je takisto potrebne aby sa to cislo zhodovalo s cislom na predoslej. Poucal ma o tom predavac na Ukrajine, v ktoreho mam plnu doveru. Ked som skusal, ze ci je tam naozaj nejaky rozdiel, tak som pripojil diagnostiku a sledoval mnozstvo nasavaneho vzduchu na volnobeh. Jedna vaha tvrdila 8g, druha myslim 9.5. Pri jednej bola hodnota lambdy okolo 1 a pri druhej cca 1.1(takze korigovala vstrekovaci cas).
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
To co pises vubec nechci rozporovat, jen me zaujal ten tvuj test. Pokud vim, tak RJ se uci tu vahu cist prave pomoci zpetne vazby od lambdy. Proto se pri vymene vahy ma resetovat RJ. Aby zapomela, co se naucila a ucila se znovu. Takze pokud si dal jednu vahu, pustil test, vyndal ji a dal druhou a pustil test a byl rozdil, pak to jeste nemusi znamenat, ze jedna z tech vah je spatna nebo neni vhodna pro danou RJ. Mel jsem za to, ze i katalogove stejne vahy maji odchylky.
To, ze se RJ vaze prizpusobi jsem si potvrdil, kdyz jsem vzal vahu s FOMOva auta (pred 3 lety) a vrazil ji k sobe bez resetu RJ. Fomovo auto jezdilo rekne normalne, moje taky. Vzal jsem fomovu vahu, dal ji k sobe a zacaly se dit priserne veci. Skubani, neochota jit do otacek atd. Fomova RJ byla na jeho vahu naucena, moje byla naucena na moji vahu.
plavec píše:Noo, jak znám ladu, tak ta euforie bývá chvilková záležitost. Snad se tentokrát budu mýlit.
Je fakt, že zrovna váhu vzduchu jsem zkusil starline (ve snaze ušetřit) a byl to nakonec propadák, takže tam šla nakonec stejně bosh.
...tak pokud si vzpomínám, mimo jiné jsi mi před lety prorokoval, že 11ka bude jezdit max do 120tis.km a víc, že nevydrží No momentálně má najeto 150tis.km a hodlám s ní atakovat hranici 200tis.km, tak jak bývám u Lady mimochodem zvyklý .
ja som zabudol dodat, ze to bolo testovane na aute po cerstvom chipe, takze "samoucenie" tam nebolo ziadne. Inak u Bosch MP7.0 mam pocit, ze je tam ten rozsah ucenia pomerne maly, pretoze ked je nieco prilis mimo odchylku mapy, tak to jednoducho vyhodi ako zavadu a nekoriguje(napr detonacne cidlo)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4