Stránka 8 z 8
Napsal: úte říj 19, 2010 20:10
od plavec
DJ Majk, Pěknej kousek. Ty modře podsvícený budíky se mě moc líběj.. Jeden čas jsem měl i budíky obložený růžovým mramorem. Nekecám. Vytvářelo to velmi zajímavej efekt. Škoda že tenkrát jsem ještě neměl čím to vyfotit.
Michal Pokorný, Ta matná černá u skel na dveřích. To je taková folie?
Napsal: úte říj 19, 2010 20:27
od plavec
Cooper píše: žigul je na ovládání dost "složitý" oproti favoritu.
Neřekl bych přímo složitý, ale je to trochu nezvyk. Spínačka nalevo, ten posez "jako na koze" a hukot ze zadu (z diferáku) je pro favoritáře poněkud neobvyklý. Neříkám že by se na to nedalo zvyknout, ale přesednutí z fáva do žigula je docela znát. FAvorit mi zas příjde línější. A možná blbej dotaz: Ten pedál plynu ukrutně vysoko to tak maj všecky?
Napsal: úte říj 19, 2010 20:34
od DJ Majk
Plavec dik som rad ze sa pači ved na tom aute bolo aj dost makane ale na budiky som extra hrdý
teraz planujem do 110ky nieco spraviť tak uvidime ..
Napsal: úte říj 19, 2010 20:42
od Cory
DJ Majk, na UA kupis polepov na budiky plnu rit
Napsal: úte říj 19, 2010 20:58
od DJ Majk
Cory píše:DJ Majk, na UA kupis polepov na budiky plnu rit
my dvaja dame reč jak tam pojdeš este
mas icq ?si ta pridam pokecame tam ..
Napsal: stř říj 20, 2010 03:44
od Michal Pokorný
plavec píše:Ta matná černá u skel na dveřích. To je taková folie?
Jo jo, taková nějaká tvrdá folie, stejná jako okolo skla na 5.dveřích. Však to byl stroj 135 GLXi
Napsal: stř říj 20, 2010 09:50
od zelvotron
Michal Pokorný píše:stejná jako okolo skla na 5.dveřích
To je tuzing největší, nechápu proč to tam dávali, jestli aby to sklo vypadalo jako lepený, každopádně teď po letech je ta fólie v děsným stavu a vypadá to ještě hůř.
Napsal: stř říj 20, 2010 16:44
od plavec
zelvotron píše:Michal Pokorný napsal:
stejná jako okolo skla na 5.dveřích
To je tuzing největší,
Mě se to tam docela líbí. Celkovej vzhled je prostě jinej. Lepší.
Napsal: stř říj 20, 2010 17:56
od zelvotron
Z dálky možná, ale když k tomu přijdeš blíž tak to vypadá dost blbě. Neříkám na tom b sloupku, tam je to pěkný.
Napsal: stř říj 20, 2010 19:30
od plavec
zelvotron píše:ale když k tomu přijdeš blíž tak to vypadá dost blbě
Tak zblízka je to takový "prapodivný".
Napsal: sob lis 06, 2010 14:42
od zelvotron
Napsal: sob lis 06, 2010 14:58
od cackler
Melounový Masakr
Napsal: čtv lis 25, 2010 13:04
od MartasBrno
vintera píše:u těch déle odstavených, zcela bez provozu bývá vše trochu přirezlé, zoxidované kontakty, gumové prvky zteřelé, ztvdlé. Auto se rozhýbe a najednou tu něco teče, tu něco vrže, tu se nevrátí brzda, tu něco nesvítí, najednou se rozpadne zvenku krásně vypadající výfuk a při výměně zpuchřelých pneumatik projede hever lakem prahu do vnitř, bývají to celkem i drobnosti, ale v součtu otravují. Když se povede vše odstranit, stavá se z auta spolehlivý stroj.
Tak já si užil jen minimum - Tu něco teče, tu něco vrže, tu nechodí tlumiče, no a s tím výfukem je to do slova a do písmene ono. Ale to tečení byla vodní pumpa s vymletým ložiskem a krátký spoj k termostatu - někdo totiž neměnil kapalinu a termostat netermostatoval, tudíž byl opravován lehkým poklepáním, tedy podle těch důlků usuzuju že se opakovalo se zvyšující se tendencí několikanásobně. Po výměně jeden ze spojů sákne furt, ale řešení existuje a není nesnadné.
osobně si myslím, že na typu auta záleží z hlediska provozních vlastností - tedy jestli to dobře drží na silnici, jestli je to ovladatelný a podobně.
Že se to někomu sype a někomu ne, je u verků se 100 000 a víc s nejistou minulostí prostě osud. Dokonce bych řekl že na těch kilometrech vlastně nesejde, je to dost pofiderní ukazatel.