Co to je ?

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Kewin
Příspěvky: 142
Registrován: pon zář 25, 2006 20:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewin »

Dusan píše:no releova ustredna nie :) relatka tam su :) len su trocha vecsie ako telefone..ono to ma svoj dovod :D


Neni to relatková ustředna na signalizačni zařizen na drahách na semafory a pod... ??? :?: :D
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jo, jejich zabezpečovácké šílenosti vypadají podobně, ale novější už vypadají jinak, všechno schované pod béžovými dekly.
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne stř lis 07, 2007 22:42, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Hurikán píše:K-L: že by nějaká pojistka?? To ale asi e-e :? Faktem je, že sem tohle nikdy neviděl. :oops: Čudlík uprostřed vypadá, že je asi posuvný. Možná je na pružinku a udržuje tuto věc v dané, zajištěné poloze. Opravdu nevím.
Mno uznáme ti to, je to pojistka užívaná na prehistorických sdělovacích systémech, zakladem je vinutí, které rozehřívá tuším, že Woodův kov, který povolí, pružinka uvnitř způsobí pohyb tyčinky, pojistka tedy rozepne. Pojistka většinou bydlí v pásku s ostatními kamarádkami, kde spolu hlídají třeba stojan voličů, každá jeden, když se tyčka přesune, pohne se takové pero, které spojí kontakt návěstní žárovky v kombinaci se zvonkem a mechanik nakluše na opravu. Tyto pojistky jsou opravitelné, pomocí proudu se kov znova nahřeje, tyčka zasune nechá zchládnout a jede se dál. Pojistka z obrázku je z roku 1973. Rozlišovaly se dle barev, zná někdo jak?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

K-L: :shock: :shock: Teda to sou ale vymoženosti. Balšaja těchnika!
No, jsem lepší, než sem si myslel. :D
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Dusan píše:no releova ustredna nie :) relatka tam su :) len su trocha vecsie ako telefone..ono to ma svoj dovod :D
:x :?: Co to teda je? V těch vašich nesmyslech kovanej nejsem, ale myslím, že se tomu nadává releovka, nebo lpíš na Staničním zabezpečovacím zařízením? Jsem zmaten.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Kewin
Příspěvky: 142
Registrován: pon zář 25, 2006 20:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewin »

Koko Loko píše:
Dusan píše:no releova ustredna nie :) relatka tam su :) len su trocha vecsie ako telefone..ono to ma svoj dovod :D
:x :?: Co to teda je? V těch vašich nesmyslech kovanej nejsem, ale myslím, že se tomu nadává releovka, nebo lpíš na Staničním zabezpečovacím zařízením? Jsem zmaten.


sory je to releovka sem to domotal :oops:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Tak další zařízení se kterým jsem měl co do činění. Na fotce jsou jeho "střeva" - co je to za zařízení ?
Pool

Příspěvek od Pool »

Transformátorová skříň 8)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Hm, nikdy jsem to sice neviděl on-line, ale je to to co si myslím? Kdysi jsi cosi říkal, že tě tento druh zařízení bavil, je tak? Neodpovím přímo neb nechci kazit potěšení ostatním z bádání.

Tip. Je to zařízení pro funkci již zrušené služby následnické organizace ČS Spojů.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Koko Loko píše:Tip. Je to zařízení pro funkci již zrušené služby následnické organizace ČS Spojů.
Ne, ne není, ale nemá to k tomu daleko.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

:x sakra, bude to zesilovat, nějaká rozhlasovka?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Malá rozhlasová ústředna AUR 110 představuje úplné rozhlasové zařízeni pro nejrozmanitější druhy rozhlasových přenosů, pro místní a pouliční rozhlasy, rozhlasy škol, závodů a všude tam, kde po-stačí akusticky výkon 75 W (možno doplnit na 150) = typ AUR 120.

Vybavení: rozhlasový přijimač(upravená Havana bez koncového stupně a ferritové anteny), čtyřrychlostní gramofon pod plexisklovým krytem, směšovací pult, možnost připojit až 10 výstupních linek a libovolně je zapínat, nucený poslech, kontrola všech "životních" funkcí ústředny přímo na modulometru (anodové proudy, hodnoty předpětí, napájecí napětí sítě i tranzistorových zesilovačů), kontrolní reproduktor s vlastní regulací hlasitosti a přepinačem co chceme kontrolovat (jednotlivé vstupy, výstup z mixu, výstup 100 V).

Vstupy a výstupy: mikrofon1, mikrofon2, magnetofon, linka 1,55 V, linky vedení drátového rozhlasu 100 V+svorky pro nucený poslech, výstup na sluchátka

Zesilovače: Mikrofonní, gramofonní, pro radio, směšovací, korekční, zesilovač k modulometru a odposlechový

Koncové stupně: AUR 110 1kus (AUR 120 2kusy)

Jsou řešeny klasickým způsobem s elektronkami a mají vlastní napájecí zdroj, elektronky: EF 85, ECC 85, 2x EL 34 + diody. V ústředně typu AUR120 pracují výkonové zesilovače paralelně, a obsahuje automatickou zpětnou vazbu aby nedošlo k nerovnoměrnému zatížení jednotlivých zesilovačů
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Měl jsem doma typ AUR 120 - plně funkční. Ale bohužel už nějak nebylo místo, tak už ji nemám :cry: Ale ještě mi doma po ní zbylo nedostatkové zboží 4 ks elektronek EL 34 :wink:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Mohl to být pěkný kus nábytku :) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Koko Loko píše:Mohl to být pěkný kus nábytku :) .
Do panelákového 1+1 se mi poněkud nehodí a ani praktické využití by to zrovna nemělo, i když se s tím dalo celkem úspěšně přitápět za chladných podzimních večerů :wink:
Ale jinak to bylo kouzelné zařízení. Po zapnutí se rozsvítili 3 kontrolky s nápisem "ŽERAVENIE" - 1 ks na hlavním panelu a po 1 ks na každém zesilovači. Po cca 1 minutě se rozsvítili 3 ks kontrolek s nápisem "ANÓDY" a už se mohlo frčet. Po cca 5-ti minutách se zapnul větrák a ústřednička už si spokojeně bručela 8)
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“