Stránka 8 z 10

Napsal: pát srp 04, 2006 21:05
od Jelen
Žigulíci žerou olej hlavně okolo gufer u ventilů. To je jejich bolavý místo. Nemusí mít ani moc najeto a gufera v háji bejt můžou. Viz moje 2103. Má najeto asi 65000 a papá olej statečně.

Napsal: pon říj 16, 2006 18:18
od hornak.active.sound
Dostal jsem darem oil paramo M6AD SAE40 API SC/CB. Co s nim,je pouzitelny nebo jej do motoru 2105 nedavat.Som volakysi zmeteny tak se zeptam nez neco zmrvit.

Napsal: pon říj 16, 2006 18:23
od JmJ
hornak.active.sound píše:Dostal jsem darem oil paramo M6AD SAE40 API SC/CB. Co s nim,je pouzitelny nebo jej do motoru 2105 nedavat.Som volakysi zmeteny tak se zeptam nez neco zmrvit.
mozna se pletu, ale nema to nizkou hodnotu API ? neleje se do ingotu SE nebo SF?

Napsal: pon říj 16, 2006 18:29
od hornak.active.sound
Vsak proto se ptam,je fakt ze lada zchroustne skoro vsecko,ale mrvit motor zase nechci.Je fakt ze toho oilu mam 2x10l.Ale rikat "A mam to zadarmo" je hezky,ale motor pak taky neco stoji.

Napsal: pon říj 16, 2006 20:45
od zeek
JmJ píše:
hornak.active.sound píše:Dostal jsem darem oil paramo M6AD SAE40 API SC/CB. Co s nim,je pouzitelny nebo jej do motoru 2105 nedavat.Som volakysi zmeteny tak se zeptam nez neco zmrvit.
mozna se pletu, ale nema to nizkou hodnotu API ? neleje se do ingotu SE nebo SF?
Říkáš to více méně přesně...;) i když hodnota api se může u různě drahejch motorovejch olejů lišit...ale více méně jen o několik písmenek abecedy... :wink:

Napsal: pon říj 16, 2006 21:42
od Křečík Barbuška
Nejen, že dle API nic moc i pro ingoty, ale je to letní olej, takže na zimu ne-e, jinak v Tůmovi uvádějí i M6AD, takže by tam teoreticky mohl, ale myslím, že časy kdy nic lepšího nebylo jsou pryč. Raději ho věnuj nějakému škodovkáři, ti na něj jezdí i v zimě (aspoň ti které znám).

Napsal: úte říj 17, 2006 14:11
od Tomáš
já používám olej 15W40 SJ a jsem zcela spokojen...za pár km ho chci šoupnout i do novýho žigulíka...

Napsal: úte říj 17, 2006 14:50
od wlken
neřekl bych že lada schlamstne všechno...a M6AD bych do lady fakt nelil,je to opravdu starý olej,navíc letní...Do staré škodovky stovky možná,ta má o přes 1000 otáček míň a daleko menší litrový výkon,navíc se tam mění olej po 5tkm...a možná už ani tam ne...Já ho do stovky liju,protože motor to už má za sebou....M6AD stojí 55kč,M7adx stojí 65,- .... :wink: Vím že jsi to dostal darem,ale do žigulíka bych to fakt nelil,ta norma API SC je daleko starší než to auto....

Napsal: úte říj 17, 2006 15:22
od chalmo
chlapi ja som dal Madit Turbo plus API SJ/CF4 a po 1000 kilometroch sa zadrel...

Napsal: úte říj 17, 2006 15:25
od Marek
chalmo píše:chlapi ja som dal Madit Turbo plus API SJ/CF4 a po 1000 kilometroch sa zadrel...
Jde o to, proč se to stalo. Olej na tom vůbec nemusel mít vinu (ale mohl).

Napsal: úte říj 17, 2006 16:33
od zeek
chalmo píše:chlapi ja som dal Madit Turbo plus API SJ/CF4 a po 1000 kilometroch sa zadrel...
to cf za tím lomítkem je jen pro přesnost norma pro naftu

Napsal: úte říj 17, 2006 16:38
od Tomáš
chalmo píše:chlapi ja som dal Madit Turbo plus API SJ/CF4 a po 1000 kilometroch sa zadrel...
no ještě taký dotaz..po kolikáté jsi v tom měnil před tím olej?,,pokud jsi ho totiž koupil a nalil tam tenhle olej a majitelé před tebou tam lili šrot,mohli se rozpustit usazeniny a ucpat kanály a pak to nemazalo...

Napsal: úte říj 17, 2006 16:47
od Marek
No právě !!!

Napsal: stř říj 18, 2006 19:14
od Dusan
:D :D :D ...

Napsal: čtv říj 19, 2006 16:11
od chalmo
jasne ze porve :cry: ň
preto odporucam kontorlovat rozpustanie karbonu a rychlo s nim von...
predpolkladam ze to prakticky vycisti usadeniny a potom tam muoze ist znova kvalitny olej.
ja som to bohuzial nestihol :( :( :(