jede a přitom nejede (MOTOR) dotaz na experty
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
to si po 35km zabehu tocil do takych tociek akoze vyssich? resp. co si myslel tym vyssie?
to stredove vybranie je na znizenie kompresie a nie na ventily...preto budem vzdy a vsade pouzivat piesty s vybranim na ventily...
to stredove vybranie je na znizenie kompresie a nie na ventily...preto budem vzdy a vsade pouzivat piesty s vybranim na ventily...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
pre Patraca je vsetko nad volnobeh vyssie otacky
uz mam aj ja s vybratim a nemam ani remen
s tou plastelinou je to ale dobry napad. Asi to odskusam. Pekne pootacam klukou nech mi spravi odliatky...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
uz mam aj ja s vybratim a nemam ani remen
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
s tou plastelinou je to ale dobry napad. Asi to odskusam. Pekne pootacam klukou nech mi spravi odliatky...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Už sa to tu niekde pisalo... pri osadeny rozvodoveho kola o 1 zub v smere otačania može vo vysokych otačkach naražať saci ventil o piesty. vid tuma. Ja mam zniženu hlavu o 2mm a motor točil aj 7000 (kratkodobo kto sa troška natrapi s motorom tak je mu luto ho tak trapiť )a nestalo sa nič, trošku mam aj posunute časovanie (proste retaz je troška dlhšia).
Marek ma tiež niečo take a plus aj vačka 1,7 nech sa vyjadri.
Mech už maš to autičko na vozenie
a nie trapenie ![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Marek ma tiež niečo take a plus aj vačka 1,7 nech sa vyjadri.
Mech už maš to autičko na vozenie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
- Patrac
- Příspěvky: 3739
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
vyšší točky 3200 pro záběh.. no uvidíme dám to do kupy a uvidíme co se stane. myslím že to je víc věcí dohromady. ale otisk na pístech je kvůli posunutí rozvodového kola.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Jeden dotaz - muze se stat, ze na volnobehu se pisty s ventilama nepotkaji a ve vyssich otackach ano? Pokud ano, jak je to mozne?Pátrač píše:... Co když se při vyšších točkách potkávaly ventily s pístam jen lehce a vačka tím pádem na vahadlevh kladla veký odpor. vlivemt ohodle t prostě kolík neustál. Sice mám písty se zahloubením ale jen se středovým zahloubením. tzn nemám písty se zábrusy pro jednotlivé venitly.
Deli
Nestihnou se vrátit.Deli píše:Jeden dotaz - muze se stat, ze na volnobehu se pisty s ventilama nepotkaji a ve vyssich otackach ano? Pokud ano, jak je to mozne?Pátrač píše:... Co když se při vyšších točkách potkávaly ventily s pístam jen lehce a vačka tím pádem na vahadlevh kladla veký odpor. vlivemt ohodle t prostě kolík neustál. Sice mám písty se zahloubením ale jen se středovým zahloubením. tzn nemám písty se zábrusy pro jednotlivé venitly.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Zigul ma pruziny na ventiloch tvrde dost, pokial su teda nove, dobre a nie su unavene mnohymi tisickami kilometrov. Horsie je to aj u toho spominaneho Favorita, tam su uz otacky 7000 viac nez kriticke.
Inak ak das pruziny maksie, tak to zase pojde lahsie do otacok, tak si vyber![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Inak ak das pruziny maksie, tak to zase pojde lahsie do otacok, tak si vyber
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Tvrdost pružin se dá obejít tím, že se pod ně dá podložka. Ale to je spíše na motory s výkonem lehce zvednutým. Je tím totiž omezen výsuv ventilu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Mě takhle odeslo tesnneni u 2111 8v motor mel nepravidelny chod, chceck engine nesvitilo a motor postupne ztravel vykona a nesel skoro nastartovat v tom nejslabsim miste se prepalilo mezi 2 a 3 valcem po cca 36000km Diky tomu ze profokuvala smes z jednoho valce do druheho tak se podpalily ventily v obou valcich.....bajecne....Pátrač píše:Dotaz může rupnout těsnění pod palící tak, aby profukovalo z válce do válce a přitom aby nebyl poškozen průtok chladící kapaliny a oleje.tzn olej ani voda nikde neteče nemísí se nikde nefouká vzduch a přitom těsnění je ruplý???
a dál pokud je ruplý , tak proč? Myslíte že je vadný??? nebo vysoké tlaky??? to se mi ale nezdá protože snížení bloku o 1mm a hlavy o 0,2mm není až tak drastické oproti jiným úpravám co tu mají někteří.
motor byl skoro novy a nez uprav... holt vada materialu:-( zadne drasticke chovani k motoru pres 5000rpm jsem ho netocil. Servis vyloucil vliv LPG a dali to za vinu jednoznacne spatnemu tesneni .... nejspis mohlo byt v tom slabem miste pri montazi ohnute a zase narovnane
jinak zadna voda v oleji ani obracene, ani to nebublalo do chalzeni