jede a přitom nejede (MOTOR) dotaz na experty

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Na nejakych anglickych strankach, chlap co robi motory to kontroloval tak, ze na piesty nalepil plastelinu, zlozil motor na necisto a odskusaval ako daleko idu ventily k piestom, mozno by stalo za to to tak nejako odskusat....
Roman
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

to si po 35km zabehu tocil do takych tociek akoze vyssich? resp. co si myslel tym vyssie?

to stredove vybranie je na znizenie kompresie a nie na ventily...preto budem vzdy a vsade pouzivat piesty s vybranim na ventily...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

pre Patraca je vsetko nad volnobeh vyssie otacky :wink:
uz mam aj ja s vybratim a nemam ani remen 8)

s tou plastelinou je to ale dobry napad. Asi to odskusam. Pekne pootacam klukou nech mi spravi odliatky...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Dusan
Příspěvky: 3882
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Už sa to tu niekde pisalo... pri osadeny rozvodoveho kola o 1 zub v smere otačania može vo vysokych otačkach naražať saci ventil o piesty. vid tuma. Ja mam zniženu hlavu o 2mm a motor točil aj 7000 (kratkodobo kto sa troška natrapi s motorom tak je mu luto ho tak trapiť )a nestalo sa nič, trošku mam aj posunute časovanie (proste retaz je troška dlhšia).
Marek ma tiež niečo take a plus aj vačka 1,7 nech sa vyjadri.
Mech už maš to autičko na vozenie :) a nie trapenie :cry:
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

vyšší točky 3200 pro záběh.. no uvidíme dám to do kupy a uvidíme co se stane. myslím že to je víc věcí dohromady. ale otisk na pístech je kvůli posunutí rozvodového kola.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Deli
Příspěvky: 85
Registrován: úte čer 01, 2004 12:37
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Deli »

Pátrač píše:... Co když se při vyšších točkách potkávaly ventily s pístam jen lehce a vačka tím pádem na vahadlevh kladla veký odpor. vlivemt ohodle t prostě kolík neustál. Sice mám písty se zahloubením ale jen se středovým zahloubením. tzn nemám písty se zábrusy pro jednotlivé venitly.
Jeden dotaz - muze se stat, ze na volnobehu se pisty s ventilama nepotkaji a ve vyssich otackach ano? Pokud ano, jak je to mozne?
Deli
Pšenda
Příspěvky: 313
Registrován: úte čer 01, 2004 14:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pšenda »

Deli píše:
Pátrač píše:... Co když se při vyšších točkách potkávaly ventily s pístam jen lehce a vačka tím pádem na vahadlevh kladla veký odpor. vlivemt ohodle t prostě kolík neustál. Sice mám písty se zahloubením ale jen se středovým zahloubením. tzn nemám písty se zábrusy pro jednotlivé venitly.
Jeden dotaz - muze se stat, ze na volnobehu se pisty s ventilama nepotkaji a ve vyssich otackach ano? Pokud ano, jak je to mozne?
Nestihnou se vrátit.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Preto je jedna z uprav motora pouzitie tvrdsich pruzin na ventily.
Roman
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

hmm.. prosim co je to za pružiny??.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Na zigulika neviem, ale viem ze sa to dava na upravene favo motory
Roman
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Zigul ma pruziny na ventiloch tvrde dost, pokial su teda nove, dobre a nie su unavene mnohymi tisickami kilometrov. Horsie je to aj u toho spominaneho Favorita, tam su uz otacky 7000 viac nez kriticke.
Inak ak das pruziny maksie, tak to zase pojde lahsie do otacok, tak si vyber :wink:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9342
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Tvrdost pružin se dá obejít tím, že se pod ně dá podložka. Ale to je spíše na motory s výkonem lehce zvednutým. Je tím totiž omezen výsuv ventilu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

no tím pádem když dáš tvrčí pružiny na 1600. která tahá od spoda, tak bude tahah hůř že..
hornak.active.sound

Příspěvek od hornak.active.sound »

jaky otacky sou pro 2105 "norma" a na jaky bych memel tocit?
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Pátrač píše:Dotaz může rupnout těsnění pod palící tak, aby profukovalo z válce do válce a přitom aby nebyl poškozen průtok chladící kapaliny a oleje.tzn olej ani voda nikde neteče nemísí se nikde nefouká vzduch a přitom těsnění je ruplý???
a dál pokud je ruplý , tak proč? Myslíte že je vadný??? nebo vysoké tlaky??? to se mi ale nezdá protože snížení bloku o 1mm a hlavy o 0,2mm není až tak drastické oproti jiným úpravám co tu mají někteří.
Ahoj Mě takhle odeslo tesnneni u 2111 8v motor mel nepravidelny chod, chceck engine nesvitilo a motor postupne ztravel vykona a nesel skoro nastartovat v tom nejslabsim miste se prepalilo mezi 2 a 3 valcem po cca 36000km Diky tomu ze profokuvala smes z jednoho valce do druheho tak se podpalily ventily v obou valcich.....bajecne....
motor byl skoro novy a nez uprav... holt vada materialu:-( zadne drasticke chovani k motoru pres 5000rpm jsem ho netocil. Servis vyloucil vliv LPG a dali to za vinu jednoznacne spatnemu tesneni .... nejspis mohlo byt v tom slabem miste pri montazi ohnute a zase narovnane
jinak zadna voda v oleji ani obracene, ani to nebublalo do chalzeni
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“