jede a přitom nejede (MOTOR) dotaz na experty
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
to si po 35km zabehu tocil do takych tociek akoze vyssich? resp. co si myslel tym vyssie?
to stredove vybranie je na znizenie kompresie a nie na ventily...preto budem vzdy a vsade pouzivat piesty s vybranim na ventily...
to stredove vybranie je na znizenie kompresie a nie na ventily...preto budem vzdy a vsade pouzivat piesty s vybranim na ventily...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
pre Patraca je vsetko nad volnobeh vyssie otacky
uz mam aj ja s vybratim a nemam ani remen
s tou plastelinou je to ale dobry napad. Asi to odskusam. Pekne pootacam klukou nech mi spravi odliatky...
uz mam aj ja s vybratim a nemam ani remen
s tou plastelinou je to ale dobry napad. Asi to odskusam. Pekne pootacam klukou nech mi spravi odliatky...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Už sa to tu niekde pisalo... pri osadeny rozvodoveho kola o 1 zub v smere otačania može vo vysokych otačkach naražať saci ventil o piesty. vid tuma. Ja mam zniženu hlavu o 2mm a motor točil aj 7000 (kratkodobo kto sa troška natrapi s motorom tak je mu luto ho tak trapiť )a nestalo sa nič, trošku mam aj posunute časovanie (proste retaz je troška dlhšia).
Marek ma tiež niečo take a plus aj vačka 1,7 nech sa vyjadri.
Mech už maš to autičko na vozenie a nie trapenie
Marek ma tiež niečo take a plus aj vačka 1,7 nech sa vyjadri.
Mech už maš to autičko na vozenie a nie trapenie
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
vyšší točky 3200 pro záběh.. no uvidíme dám to do kupy a uvidíme co se stane. myslím že to je víc věcí dohromady. ale otisk na pístech je kvůli posunutí rozvodového kola.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Jeden dotaz - muze se stat, ze na volnobehu se pisty s ventilama nepotkaji a ve vyssich otackach ano? Pokud ano, jak je to mozne?Pátrač píše:... Co když se při vyšších točkách potkávaly ventily s pístam jen lehce a vačka tím pádem na vahadlevh kladla veký odpor. vlivemt ohodle t prostě kolík neustál. Sice mám písty se zahloubením ale jen se středovým zahloubením. tzn nemám písty se zábrusy pro jednotlivé venitly.
Deli
Nestihnou se vrátit.Deli píše:Jeden dotaz - muze se stat, ze na volnobehu se pisty s ventilama nepotkaji a ve vyssich otackach ano? Pokud ano, jak je to mozne?Pátrač píše:... Co když se při vyšších točkách potkávaly ventily s pístam jen lehce a vačka tím pádem na vahadlevh kladla veký odpor. vlivemt ohodle t prostě kolík neustál. Sice mám písty se zahloubením ale jen se středovým zahloubením. tzn nemám písty se zábrusy pro jednotlivé venitly.
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Zigul ma pruziny na ventiloch tvrde dost, pokial su teda nove, dobre a nie su unavene mnohymi tisickami kilometrov. Horsie je to aj u toho spominaneho Favorita, tam su uz otacky 7000 viac nez kriticke.
Inak ak das pruziny maksie, tak to zase pojde lahsie do otacok, tak si vyber
Inak ak das pruziny maksie, tak to zase pojde lahsie do otacok, tak si vyber
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Tvrdost pružin se dá obejít tím, že se pod ně dá podložka. Ale to je spíše na motory s výkonem lehce zvednutým. Je tím totiž omezen výsuv ventilu.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Mě takhle odeslo tesnneni u 2111 8v motor mel nepravidelny chod, chceck engine nesvitilo a motor postupne ztravel vykona a nesel skoro nastartovat v tom nejslabsim miste se prepalilo mezi 2 a 3 valcem po cca 36000km Diky tomu ze profokuvala smes z jednoho valce do druheho tak se podpalily ventily v obou valcich.....bajecne....Pátrač píše:Dotaz může rupnout těsnění pod palící tak, aby profukovalo z válce do válce a přitom aby nebyl poškozen průtok chladící kapaliny a oleje.tzn olej ani voda nikde neteče nemísí se nikde nefouká vzduch a přitom těsnění je ruplý???
a dál pokud je ruplý , tak proč? Myslíte že je vadný??? nebo vysoké tlaky??? to se mi ale nezdá protože snížení bloku o 1mm a hlavy o 0,2mm není až tak drastické oproti jiným úpravám co tu mají někteří.
motor byl skoro novy a nez uprav... holt vada materialu:-( zadne drasticke chovani k motoru pres 5000rpm jsem ho netocil. Servis vyloucil vliv LPG a dali to za vinu jednoznacne spatnemu tesneni .... nejspis mohlo byt v tom slabem miste pri montazi ohnute a zase narovnane
jinak zadna voda v oleji ani obracene, ani to nebublalo do chalzeni