Stránka 8 z 11
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: pát úno 01, 2013 17:18
od zelvotron
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: pát úno 01, 2013 17:25
od Cory
Dakuje, už som zakupil, ale nie original Bosch, ale alternativu.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: pát úno 01, 2013 23:21
od plavec
Cory píše:Dakuje, už som zakupil, ale nie original Bosch, ale alternativu.
Mohu znát značku a cenu ?
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: sob úno 02, 2013 07:10
od Cory
LSA Automitive Slovakia, 30e. Otazne je ako dlho bude fungovať, no s mojimi par kam za rok to je uplne jedno
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: ned úno 03, 2013 18:31
od plavec
Muj laický pohled je, že u těhle elektro-kurvítek je asi jedno jestli po tu dobu "běhaj na motoru " v provozu, nebo stojí v kopřivách. Tak jako tak čas jejih skonu to skoro neovlivní. Zjednodušeně řečeno buď skoná třeba "za rok používání, nebo za rok nepoužívání"
Něco jinýho jsou mechanický části, tam je to jasné.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: sob úno 09, 2013 11:36
od Cory
Detonacne cidlo sa dotahuje nejakym momentom kvoli spravnej funkcnosti? Ide tam nejaka specialna podlozka?
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: sob úno 09, 2013 11:50
od Vašátor
Ano, snímač klepání motoru musí být dotažen přesným momentem, jinak nebude fungovat. Knock senzor je v podstatě piezoelektrický akcelerometr, jehož snímač je nastaven tak, aby rezonoval v kmitočtu odpovídajícím frekvenci klepání daného motoru. Je tvořen tenkým piezoelektrickým keramickým diskem, který je přilepen ke kovové membráně. A právě tímto diskem prochází uchycující šroub.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: sob úno 09, 2013 11:55
od Cory
A ten moment je aky?
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: sob úno 09, 2013 12:00
od Vašátor
Moment udává výrobce
... Přímo výrobce čidla, ale ten by měl odpovídat výrobci motoru.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: sob úno 09, 2013 12:05
od Cory
To viem, ale nemam dokumentacie k 2112
Aj ked ktovie ako to bude fungovat, ked som to spravil tak, ze som matku privaril k bloku, na nu privaril podlozku a do matky zasroboval kusok zavitovej tyce. Robil som to na bloku 21213.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: sob úno 09, 2013 12:10
od JmJ
Tak kdyby nekdo ten moment vedel, tak bych to pak mohl taky namontovat spravne
. btw jak moc to muze "nefungovat" ? v pripade dotahovani od oka je lepsi min nebo vic?
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: sob úno 09, 2013 12:12
od Vašátor
Aha, hmmm...
. Čidlo snímá rezonanci motoru, která se nese blokem. Mělo by tudíž ležet přímo na bloku. Jestli takto bude fungovat, těžko říct
. Snad ano. Tyto čidla se zpravidla dotahují někde okolo 15-30Nm, čili velmi málo, šroubek na lepidlo. Nicméně pro upravený motor, který nebyl odladěn na brzdě, bych toto čidlo bral jako životně důležité. Už jsem viděl jak to dopadá, když čidlo nefunguje a motor jede na chudou směs
. Popraskané písty a tlaky 0bar
Mno, čidlo buď funguje a nebo nefunguje. Pokles signálu při nesprávném dotažení nenastává...buď jede, nebo ne
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: sob úno 09, 2013 15:50
od zelvotron
PetrHC to tu myslím někde psal a tuším že hodnota byla 27 Nm, sem ho měnil a dotáhl od oka a taky to funguje jakž takž.
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: sob úno 09, 2013 19:39
od Petr HC
Než popíšete stránku spoustou dohadů, odhadů a polemik, přečťete si FAQ. Zdroje jsou většinou překlady z ruských originálů.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=12359
Re: par otazok na motor 1,5 16V E3
Napsal: čtv úno 21, 2013 07:17
od Cory
Je jedno, na ktorý pin vstreku privediem + a -? Nemám tú krátku časť z kabeláže, tak musím napojiť konektory priamo.