Tohle dnes napsali
Moderátor: Moderátoři
s 1.6kou by som si toto auto kupil koli jedinej veci: ze take lahke auto musi s tym motorom byt super Keby tam bola 1,4 ci menej(alebo dokonca ropak) tak to hodim k ostatnym malym lenivym nebezpecnym sunkam
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
dle http://www.ladaonline.ru/news.asp byla Kalina s dieselem představena novinářům
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Ferrari je sice hracka pro radost z jizdy, nicmene to neni zrovna to, co ocekavam od rodinneho vozu. Od toho ocekavam poklidnou jizdu s chodem motoru v otackach, kdy ma jeste dostatecnou rezervu pro pripadnou akceleraci (i s nalozenym vozem) bez toho, abych na rovne silnici musel mit ruku prikovanou k radici pace. Ani jedna s navrhovanych variant nesplnuje obe podminky. Otazka spotreby neni pro mne dominantni, pokud by byla, necpal bych do zigula nejlepsi paliva a maziva.danielTIR píše:pokud si libuješ v silných motorech, kup si něco od ferari , motor 1.4i pro kalinu bohatě stačí.Přivítal bych i diesel v objemu tak okolo 1.5.Obdobu co je v loganu.Nafta v kombinací se spotřebou je to co lidé nejvíce ocení, při rozvážné rodinné jízdě.
S tim souhlasim, jenom pridavam, ze by mohli doplnit radu jeste o 1,8JmJ píše:idealne by mohli dodavat jak 1.4 tak 1.6 .
Panove ja nevim, proc tu stale rozebirame, ze Kalina je male auticko. Snad je to tim, ze za tim vsichni vidi Corsu, ale ona je ve skutecnosti velka skoro jako rada 110 a celkova hmotnost je stejna - cca 1550 kg. A o tu hmotnost tu snad jde, s tou musi motor "zapasit". Jinak kolega ma Fabii kombi a protoze vsechny penize investoval do doplnku, nezbylo mu uz nic na motor - ma tam 1,2 trivalec. Kdyz jede na chalupu s rodinou, tak to musi radne vytacet, aby to udrzel na slusne rychlosti. Ale chapu, ze kazdy od auta ocekava neco jineho a nizka spotreba, byt za cenu nizsiho vykonu, je v soucasne dobe celonarodni smer a tak to respektuji. W.JmJ píše:ale take si myslim, ze do takoveho maleho auticka by 1.4 o vykonu dnesnich modernich 1.4 mohla bohate stacit. Kdyz muse mit 1.3 MPi 12V 63 kW ...
Nevím jaký průměr disků a kotoučů bude Kalina mít, ale bude-li to stejné jako 211x (14") a její hmotnost bude podobná, tak 1,6l 16V 66kW je pro ni až dost, neb při razantnější jízdě, když člověk hodně brzdí (například v provozu na dálnici), se kotouče (přestože jsou ventilované) přehřívají a po několika zabržděních účinek dost klesá......
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Pak by tam ovšem měl být SW omezovač rychlosti nebo převodovka, která neumožňuje rychlejší jízdu...... Osobně bych dal přednost větším kotoučům....
Pro 211x existují, ale ne oficiálně v ČR.
Pro 211x existují, ale ne oficiálně v ČR.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Když to tam je, tak se to má využítWolf píše:Vykon motoru ale preci neni k tomu, aby se slo na doraz
To je jak v letadle, za letu mají být všechny přístroje zapnuty. Kdyby nemusely, nemusely by tam být vůbec a zatěžovat ho.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Renault Megane II - kombi
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
CS Autolada prodává oba kotouče, 13" a 14". Osobně jsem je tam viděl.Skalouš píše:Pak by tam ovšem měl být SW omezovač rychlosti nebo převodovka, která neumožňuje rychlejší jízdu...... Osobně bych dal přednost větším kotoučům....
Pro 211x existují, ale ne oficiálně v ČR.
Já teda po dálnici šlapu spíš na plyn. A při vysokých rychlostech se kotouče dobře chladí...Skalouš píše:...když člověk hodně brzdí (například v provozu na dálnici), se kotouče (přestože jsou ventilované) přehřívají a po několika zabržděních účinek dost klesá......
Dodge Avenger 2.0 VVT
ona konstrukce brzd je strosku slozitejsi orisek...
Dulezity je prenos tepla od brzdovych desticek smerem kpistu a dale pak na brzdovou kapalinu. Když totiž ohrejete desticky, kotouce auto porad nejak brzdi. pokud se podari uvarit brzdovou kapalinu pak už jen chcete brzdit:-)) ventilovwne kotouce samozrejme velmi pomohou ale neda se tim vyresit spousta jinych detailu. Když jsem vcera jel naposled (opravdu naposled:-) ladou tak jsem si vsiml dalsi neprijemne veci na brzdach
nastup brzdneho ucinky je pomaly a pak narusta - vysledek- sice je mensi pravdepodobnost smyku na mokru ( takhle to nekdo vychvaloval na ruskym webu) ale prodluzuje to brzdnou drahu:-( pak se diky postupnemu narustu ucinku brzd zablokuji kola, klidne i pri 130km/h.
Docela vystizné bylo hodnoceni 2112 s 1.8L a 16v motorem na nejakem ruskem webu .
Motor propujcuje autu nebyvalou dynamiku pri zachovani vyborne spotreby. Skoda ze se pri tom zapomelo na podvozek a hlavne brzdy. Podvozek auta navzeny pro 1,5l motor 52kW nezachrani kosmeticke zmeny jako sirsi kola a kratsi pruziny.
ale stejne.. vseckoje to na nic když jedete nekomu nalepeny na zadku... sebelepsi brzdy vas nezachrani....:-)
docela by me zajimalo jake v brzdach prinasi kalina... dodali k soucasne brzdove soustaave jen abs ? NEBO PRISLI NA TO ZE BRZDY JE VHODNE CELE PREDELAT? RUCNI BRZDU NEVYJIMAJE??
Dulezity je prenos tepla od brzdovych desticek smerem kpistu a dale pak na brzdovou kapalinu. Když totiž ohrejete desticky, kotouce auto porad nejak brzdi. pokud se podari uvarit brzdovou kapalinu pak už jen chcete brzdit:-)) ventilovwne kotouce samozrejme velmi pomohou ale neda se tim vyresit spousta jinych detailu. Když jsem vcera jel naposled (opravdu naposled:-) ladou tak jsem si vsiml dalsi neprijemne veci na brzdach
nastup brzdneho ucinky je pomaly a pak narusta - vysledek- sice je mensi pravdepodobnost smyku na mokru ( takhle to nekdo vychvaloval na ruskym webu) ale prodluzuje to brzdnou drahu:-( pak se diky postupnemu narustu ucinku brzd zablokuji kola, klidne i pri 130km/h.
Docela vystizné bylo hodnoceni 2112 s 1.8L a 16v motorem na nejakem ruskem webu .
Motor propujcuje autu nebyvalou dynamiku pri zachovani vyborne spotreby. Skoda ze se pri tom zapomelo na podvozek a hlavne brzdy. Podvozek auta navzeny pro 1,5l motor 52kW nezachrani kosmeticke zmeny jako sirsi kola a kratsi pruziny.
ale stejne.. vseckoje to na nic když jedete nekomu nalepeny na zadku... sebelepsi brzdy vas nezachrani....:-)
docela by me zajimalo jake v brzdach prinasi kalina... dodali k soucasne brzdove soustaave jen abs ? NEBO PRISLI NA TO ZE BRZDY JE VHODNE CELE PREDELAT? RUCNI BRZDU NEVYJIMAJE??
Tavri: Mám 14" palcové kotouče (dávají se standardně k 16V) a ty mi připadají, jako malé.... V rusku mají prý 15", ale ty nemají údajně evropskou homologaci..... Dále by přestavba na 15" znamenala i nákup 5ks nových ALU disků a pneu...... Takže i kdyby mi to někdo přivezl, byla by to příliš drahá sranda u auta s cenou někde okolo 50000kč.....
Takže jediná možnost, jak se k tomu rozumně dostat, je koupit to s novým autem a to nejde...
Takže jediná možnost, jak se k tomu rozumně dostat, je koupit to s novým autem a to nejde...
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
- TL_unicorn
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon zář 18, 2006 19:41
Ja sice ladu nemam, uzivam auta suzuki, ale kazdopadne som priaznivec tejto znacky. A nesmierne by ma potesilo, keby kalina vytrela zrak fabii a loganu. Myslim, ze po vsetkych strankach na to ma. Trosku som nepochopil zmenu motora 1.5 16V 67kW na 1.6 16V 66kW. To je akoze krok vpred? To snad nemyslia vazne. Objem vacsi, spotreba vacsia a vykon mensi...A ta 1.6 8V, tak to je snad uz len vtip. Design sa mi pozdava, interier takisto. Zarazila ma absencia zadnych opierok hlav v zakladnej vybave. Co sa tyka spolahlivosti lady...hmm...Kamarat mal Ladu 110 1.5 16V, za 5 rokov na nej nasuchal 200 000km. Menil sa vyfuk, pneu, olej, filtre, kotuce, platnicky a zvisle capy na naprave. Ale motor, spojka a prevodovka stale perfektne fungujuce a pritom nedoknute. A to discipliny ako 180km/h po dialnici boli takmer na dennom poriadku. Moj otec mal kedysi ladu 2107 1500s, spravil na nej 120 000km bez zavady a potom moskvic aleko 2141 1.6 na ktorom spravil 205 000km bez nejakych tazkosti. Takze ruske auta beriem ako spolahlive. Akurat o tych 1.7i viem, ze su poruchove.
Viete ake motory by som si predstavoval v kaline? 1.3 16V okolo 60kW, potom 1.6 16V asi 74kW, 1.8 16V asi tak 90kW a k tomu jeden slusnejsi turbodiesel o objeme napr. 1.8 a vykone okolo 90-100 koni. Myslim, ze by si kazdy prisiel na svoje. Motory ako 1.4 16V alebo 1.5TDi su podla mojho nezmyselne. 1.4 nie vyhodna ani vykonovo ani na poistku, a ani spotrebovo to nebude ovela menej ako 1.6 a 1.5TDi budu prilis slabe, a ak by sa zas prilisne vykonovo vytahovali, klesa ich zivotnost a hlavne nachylnost na poruchu kadejakych cidiel a ventilov atd.
Viete ake motory by som si predstavoval v kaline? 1.3 16V okolo 60kW, potom 1.6 16V asi 74kW, 1.8 16V asi tak 90kW a k tomu jeden slusnejsi turbodiesel o objeme napr. 1.8 a vykone okolo 90-100 koni. Myslim, ze by si kazdy prisiel na svoje. Motory ako 1.4 16V alebo 1.5TDi su podla mojho nezmyselne. 1.4 nie vyhodna ani vykonovo ani na poistku, a ani spotrebovo to nebude ovela menej ako 1.6 a 1.5TDi budu prilis slabe, a ak by sa zas prilisne vykonovo vytahovali, klesa ich zivotnost a hlavne nachylnost na poruchu kadejakych cidiel a ventilov atd.