![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátor: Moderátoři
Ferrari je sice hracka pro radost z jizdy, nicmene to neni zrovna to, co ocekavam od rodinneho vozu. Od toho ocekavam poklidnou jizdu s chodem motoru v otackach, kdy ma jeste dostatecnou rezervu pro pripadnou akceleraci (i s nalozenym vozem) bez toho, abych na rovne silnici musel mit ruku prikovanou k radici pace. Ani jedna s navrhovanych variant nesplnuje obe podminky. Otazka spotreby neni pro mne dominantni, pokud by byla, necpal bych do zigula nejlepsi paliva a maziva.danielTIR píše:pokud si libuješ v silných motorech, kup si něco od ferari, motor 1.4i pro kalinu bohatě stačí.Přivítal bych i diesel v objemu tak okolo 1.5.Obdobu co je v loganu.Nafta v kombinací se spotřebou je to co lidé nejvíce ocení, při rozvážné rodinné jízdě.
S tim souhlasim, jenom pridavam, ze by mohli doplnit radu jeste o 1,8JmJ píše:idealne by mohli dodavat jak 1.4 tak 1.6.
Panove ja nevim, proc tu stale rozebirame, ze Kalina je male auticko. Snad je to tim, ze za tim vsichni vidi Corsu, ale ona je ve skutecnosti velka skoro jako rada 110 a celkova hmotnost je stejna - cca 1550 kg. A o tu hmotnost tu snad jde, s tou musi motor "zapasit". Jinak kolega ma Fabii kombi a protoze vsechny penize investoval do doplnku, nezbylo mu uz nic na motor - ma tam 1,2 trivalec. Kdyz jede na chalupu s rodinou, tak to musi radne vytacet, aby to udrzel na slusne rychlosti. Ale chapu, ze kazdy od auta ocekava neco jineho a nizka spotreba, byt za cenu nizsiho vykonu, je v soucasne dobe celonarodni smer a tak to respektuji. W.JmJ píše:ale take si myslim, ze do takoveho maleho auticka by 1.4 o vykonu dnesnich modernich 1.4 mohla bohate stacit. Kdyz muse mit 1.3 MPi 12V 63 kW ...
Když to tam je, tak se to má využítWolf píše:Vykon motoru ale preci neni k tomu, aby se slo na doraz
CS Autolada prodává oba kotouče, 13" a 14". Osobně jsem je tam viděl.Skalouš píše:Pak by tam ovšem měl být SW omezovač rychlosti nebo převodovka, která neumožňuje rychlejší jízdu...... Osobně bych dal přednost větším kotoučům....
Pro 211x existují, ale ne oficiálně v ČR.
Já teda po dálnici šlapu spíš na plyn.Skalouš píše:...když člověk hodně brzdí (například v provozu na dálnici), se kotouče (přestože jsou ventilované) přehřívají a po několika zabržděních účinek dost klesá......