Stránka 8 z 10
Napsal: stř led 13, 2010 22:27
od dmatej
Stanley__001x píše:Kalina nebo alespoň ta Davidovo je má na muj vkus hodně předimenzovaný, hnedle to dělá vlnu, která je vidět i ze zadního okénka...
Cáká krásně na čelní sklo, a ještě něco zbude dozadu

. Vody je dost a tlak taky.
FABIA 1,9 SDI se dá pokud vim dostat i pod 4 litry, je to auto lenivý, ale úsporný. Pod 4 jezdil už 1,9 Citroen BX před 15 lety (táta ho měl, TZD, myslim).
Kalinu jsem s 90 km/h dostal nejníž na 5,4 na cestě Michalovy Hory - Plzeň, Plzeň je o něco níž. Stačilo to nehonit.
Top Gear je banda diletantů s neomezeným zdrojem financí, ale iluze vám brát nebudu
Jezdit na spotřebu neznamená jezdit 60, jen používat hlavu a nejezdit nutně brzda/plyn. To udělá totiž daleko větší rozdíl, než rozdíl rychlosti 30km/h.
Prej chybička - já tu 5 minut dumám, co je to za bordel, že si klidně zmizí téma
Plavec - nejsi ani sanitka, ani hasič, že spěcháš je mi jedno, já se zas nenecham utlačovat nebo ohrožovat a budu se bránit

. Jinak pokud někdo chrní v levým pruhu, dejme tomu, to ti to probliknutí dovoluju

Napsal: stř led 13, 2010 22:31
od Jelen
dmatej píše:Prej chybička - já tu 5 minut dumám, co je to za bordel, že si klidně zmizí téma
Ono nezmizelo, stále tu je, dokonce jsme teď v něm, jen zmizlo hlasování při slučování

Napsal: stř led 13, 2010 23:03
od Laďuša
Jaj, zas jedno z nekonečných témat, kde se lidi nikdy neshodno

Nicméně jezdit na spotřebu neznamená to, že když potřebuju předject, tak nepodřadim a nedam tumu napít, to si zas někdo plete pojmy a dojmy

Napsal: stř led 13, 2010 23:45
od Veverka
Acibuk-tobe se zdá spotřeba 3L u sdi přiliš fantasknĺ?Hele zrovna m nemuže nikdo obvinit z toho,že pochlebuji koncernu nebo dýzlu

ale spotřebu to má příjemn nĺzkou.
Napsal: čtv led 14, 2010 00:11
od Acibuk
A proč? Protože je to dýzl a ještě k tomu koncern!
Napsal: čtv led 14, 2010 00:24
od Jelen
Napsal: čtv led 14, 2010 00:29
od Acibuk
ou you, GAY!
Napsal: čtv led 14, 2010 00:29
od dmatej
Jelen píše:dmatej píše:Prej chybička - já tu 5 minut dumám, co je to za bordel, že si klidně zmizí téma
Ono nezmizelo, stále tu je, dokonce jsme teď v něm, jen zmizlo hlasování při slučování

Budeš se divit, ale hlásilo mi to, že příspěvek neexistuje. A hlásilo mi to pro cokoliv z tématu, nakonec jsem si ho musel najít znova.
Háček je v identifikaci, nahoře to "p" bylo úplně jiný číslo

Jak to funguje uvnitř nemám ponětí, phpbb jsem nikdá nespravoval

Napsal: čtv led 14, 2010 00:36
od Jelen
No to ses trefil asi do chvíle, kdy jsem témata rozdělil a pak jsem je slučoval.

Napsal: čtv led 14, 2010 07:45
od Kalasnikov
xx
Napsal: čtv led 14, 2010 09:14
od Trevor
Chlapci naftaky sem netahajte lebo to kazi image tejto diskusii.
Napsal: čtv led 14, 2010 10:33
od Teepee
dmatej píše:Jezdit na spotřebu neznamená jezdit 60, jen používat hlavu a nejezdit nutně brzda/plyn. To udělá totiž daleko větší rozdíl, než rozdíl rychlosti 30km/h.
Tohle je divný, myslím si že jezdím normálně, pedál na podlahu jde vyjímečně, a daleko častěji je někdo nalepený za mnou, než bych já někoho dojel. Přesto jak Sierra, tak Peugeot dosahují spotřeby spíše vyšší, než-li nižší.
A abych jezdil opravdu na spotřebu (rozject a hledat polohu pedálu plynu těsně na hranici decelerace) na to nemám nervy, to bych zvládnul třeba na dálnici, ale na těch našich klikatých okreskách fakt ne. Kdybych motal denně x kilometrů, třeba by to přišlo samo, ale když už konečně jedu, tak jedu a ne abych se otravoval s každým gramem paliva.
Brzdy moc nepoužívám, asi tak jezdím no.
Takže kde je chyba? Začínám uvažovat, že se s motory se vstřikováním asi musí trochu jinak než s karburátory, kde jsem se 130L i Ladou jezdil relativně za normální spotřebu.
Nebo je to delšími prostoji mezi jízdami, auto je pak dlouho "ztuhlý".
Divný, nemyslím si že bych to nedokázal vymyslet, ale pořád jsem na to nepřišel.
U Sierry jsem to přičítal opotřebenému motoru, ale Peugeot jezdí na svůj výkon jak ďas a motor je docela v kondici (rád poslouchám to ticho) a myslím že jsem taky tak kolem 10l/100km. Neměřil jsem to, jde o odhad.
Napsal: čtv led 14, 2010 10:58
od Saša
Doba je již taková a asi dlouho ještě bude . Před 25lety když jsem začal jezdit se již výkon auta 55kW považoval za velký . Tento výkon umí autu udělit již slušnou rychlost a když se to dobře spřevoduje tak dobrou dynamiku . Dnes ale většina mladých řidičů má nějaký komplex že pokud auto nemá minimálně 150Hp tak nejede . Výkon okolo 80kW je naprosto do dnešního provozu dostatečný . Co se týká předjíždění je to pouze o mozku a né o výkonu . Ano šlápnout na plyn a vyrazit přes auto před vámi a "dát" mu to minimálně o třídu je krásný pocit . Bohužel jen pro vás ale né pro protijedoucího řidiče . Výkon aut totiž "zavedl" na silnice mnohem větší ryskování . Předjíždění je umění a udělat z něj bezpečný manévr znamená myslet . Ono je totiž plynulá jízda s autem s 50kW přrkvapivě skoro ste jně rychlá jak se silným vozen stylem brzda plyn (neberu dálnici) . Vidím to dnes a deně . "Borec" nejlépe f TDI Oct... mne "opepří" přes plnou , horizontem či protijedoucím autě které musí brzdit aby se předjetí zdařilo páč borec si myslí že mu to jede líp než je skutečnost a o několik set metrů ho dojedu v zatáčkách páč pán umí jet akorát rovně .
Nemám nic proti silným autům , ale proti nemyslícím řidičům v nich kteří pomocí výkonu dělají ježdění nebezpečné .
Napsal: čtv led 14, 2010 11:05
od Wolf
Teepee píše:...Takže kde je chyba? Začínám uvažovat, že se s motory se vstřikováním asi musí trochu jinak než s karburátory, kde jsem se 130L i Ladou jezdil relativně za normální spotřebu...
... tím to nebude. Moje Stilo dokáže jet s lehkou nohou i za necelých 5,5 l/100 km. To jsem si ověřil, když jsem jel do Liberce, zrovna bylo kluzko a tak jsem jel s lehkou nohou a rychlostí asi do 80-85 km/h. Bez ohledu na spotřebu, ale s normálním stylem jízdy mojí cestovní rychlostí (cca 100-120 km/h) jezdím průměrně za 6,8 l/100 km a pokud s ním jezdím teď v zimě pouze do práce (necelých 10km), tak si vezme asi 7,2l/100 km, takže ve vstřikování zrada asi nebude. Na druhou stranu se mi kvůli litru na 100 km neoplatí ani hlídat, jestli náhodou nejedu neekonomicky

Napsal: pát led 15, 2010 02:33
od dmatej
Teepee - pokud jezdíš za 10 na delší trasy než 3km po městě, je něco určitě špatně. Nevim teda Sierra, tam vim, že některý motory byly docela žrouti, ale Pažout ... kdo ví, kolik by ti to žralo, kdybys tomu šlápnul na krk

Jinak R19 Chamade zrychlila snad dvojnásobně, když jí prohnil katalyzátor, nestíhal jsem řadit - spotřeba se horšila už nějaký čas předtím, ale dalo se pořád jet do 8litrů
Wolf - litr na 100 je 30 kč, 10 tisíc km je už 3000Kč ... no, na ulici je nenajdu ... já si trošku hraju, jednou jedu tak, jednou onak ...