2107
Moderátor: Moderátoři
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
21041 je moje interní označení pro vaši pokusnou úpravu 2104 s motorem 1500. Dle klíče: Lada 2101-1200, 21011- 1300. 2104-1300, 21041- 1500.
Na zimu bych si raději nechal na autě ty užší pneumatiky, pokud jsou zimní a na námraze myslel na to, že pěkně zrádné, co se týče lehkého zadku, jsou už nejslabší motory, natož 1500/1600 a potom, o dost silnější a ještě asi o něco málo těžší motor u Tvého. Možná by neškodilo přes zimu vozit v kufru nějakou zátež navíc.
Na zimu bych si raději nechal na autě ty užší pneumatiky, pokud jsou zimní a na námraze myslel na to, že pěkně zrádné, co se týče lehkého zadku, jsou už nejslabší motory, natož 1500/1600 a potom, o dost silnější a ještě asi o něco málo těžší motor u Tvého. Možná by neškodilo přes zimu vozit v kufru nějakou zátež navíc.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
A este by som bol rad vedel ze kde si tych 100koni zobral ?Pavel04 píše:skodovka trpi uz na 4000 rpm
Ja jen nevim za a) jestli to v serii vydrzi b) jak moc to motoru skodi (opotrebeni atd) c) nechci myslet na to, kolik to sezere...
BTW vcera sem se s 07 po vymene vody zahrabal v cca 30% bahnivem stoupani, tak me tahal manik s octavkou ven, ale nebyla sance, vzdycky zacal sam hrabat a byl se ze neodjede ani on (lepsi povrch, 15-20% klesani) tak to radsi vzdal a zacal basnit jak jeho oktavka ma 130 koni a ze to uz je co rict... Radsi sem mu nerikal ze mam 100 hp na zadni kola, protoze nevypadal na to ze by to rozdejchal, i kdyz tim chvastanim me docela s..l
Nakonec sem zavolal Tomika a ten me vecer Terranem vytahnul pomalu na volnobeh a jeste do toho kopce sem na dvojku nastartoval fakt pusobivej rozdil. Diky
530i
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
Expedicia Eesti 2010
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Aha, tak to mi zřejmě v té záplavě typových označení VAZ, uniklo.Luděk Musil píše: Klíč možná dobrej ....... ale 2104 s motorem 1500 ccm se značila 21043. L.
To už se teď zajímám, viz. kamarádova 07. Chodím kolem toho a říkám si, že by se mi také líbila, a že bych provedl změnu? Nojo, ale potom marně hledám otvor pro kliku, silnější plechařinu, kulaté budíky s chromovým rámečkem, poctivý kovový pásek s pružinou na uchycení expanzní nádoby, pěknou chromovanou masku atd. a říkám si: "Zásadně kulaťáka".Pavel 04 píše: ja te s tim tvym internim oznacenim chtel vyvezt z letargie aby ses zacal taky zajimat o hranatou radu
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
Moment - silnejsi plecharinu na starsich rocnikach najdes, a novejsi sou aspon zase lehci
Otvor pro kliku no problem dodelas, ale me prijde jednodussi to vetsinou roztlacit.
Kulaty budiky najdes treba v 05 (kdyz tam das 03kovy tak i s tim rameckem)
A chromova maska je este chromovejsi nez cela kulata rada .
Ja si naopak nerikam zasadne hranataka, takova 01 nebo 06
Otvor pro kliku no problem dodelas, ale me prijde jednodussi to vetsinou roztlacit.
Kulaty budiky najdes treba v 05 (kdyz tam das 03kovy tak i s tim rameckem)
A chromova maska je este chromovejsi nez cela kulata rada .
Ja si naopak nerikam zasadne hranataka, takova 01 nebo 06
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Řeč nebyla o tlačení, já také klikou neroztáčím, protože to neumím tak, abych nedostal kopanec, ale jde mi o štelování předstihu, o krátké protočení při velmi studených startech apod. Na to je klika k nezaplacení a když bude nejhůř, tak i ke startování.
Co se týče toho odlehčování, tak to spíše v dnešním provozu vidím jako nevýhodu, čím lehčí auto, tím zranitelnější posádka. Vezmi si, kolik váží dnešní auta- žigulík má ve své třídě převahu jen nad minimem vozů.
Neříkám, že se mi hranatá řada nelíbí (hlavně 2107) naopak, ale proti kulaté řadě mi to zkrátka připadá, jako sypátko proti tanku. Můžete mi nadávat, ale já to takhle vidím...
Co se týče toho odlehčování, tak to spíše v dnešním provozu vidím jako nevýhodu, čím lehčí auto, tím zranitelnější posádka. Vezmi si, kolik váží dnešní auta- žigulík má ve své třídě převahu jen nad minimem vozů.
Neříkám, že se mi hranatá řada nelíbí (hlavně 2107) naopak, ale proti kulaté řadě mi to zkrátka připadá, jako sypátko proti tanku. Můžete mi nadávat, ale já to takhle vidím...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
na zimni starty je prej nejlepsi smes Aceton (napr odlakovac nehtu), Dietyleter(dostupny v lekarne) 2:1. Staci to mit v injekcni strikacce a nabombit toho trosku (5-10ml) do sani.
Sam jsem to nezkousel ale doporucoval to soudni expert v oboru paliv a maziv, kterej se v oboru pohybuje uz 50 let...
Sam jsem to nezkousel ale doporucoval to soudni expert v oboru paliv a maziv, kterej se v oboru pohybuje uz 50 let...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnes sem menil karburator za original Fiat 131 - dekuji timto Monteru Koljovi za jeho poskytnuti. musel sem si dojit pro delsi zavity na sani. Chod motoru se mi jevi o trochu kultivovanejsi, pak sem vymenil i vzduchovej filtr. Ted uz nic nebrani LPG v ceste do motoroveho prostoru (konecne). Jsem zvedavej na spotrebu, taky to budu muset seridit (kdybyste vedeli o literature k tomuto karburatoru, nebo nekom kdo to serizuje budu velmi vdecen). Vykon taky v pohode, zatim sem zkousel jet 150, ale nezdalo by se ze by nejak povadal. A posledni vec je pro pobaveni vas: na karburator je potreba dat pruzina, ktera vraci klapky zpet a ja tam ted mam takovou kratkou takze ze zacatku skoro nezabira a dat plnej plyn chce silnou nohu . Jenze naopak kdyz ubere clovek plyn tak ta pruzina nevrati nekdy klapku 1. komory uplne zpet takze ma clovek mezi 2-3 krpm peknej tempomat pak staci jen proslapnout rychle plyn a vrati se do volnobehu.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak Lada 2107 se zase stala nejprodávanějším autem v RuskuLADA 2107 – самая продаваемая модель 2006 года
A klasický žiguli obsadili 12% ruského trhu nových automobilůАвтомобили классической компоновки по итогам продаж в 2006 году заняли 12% всего российского рынка новых автомобилей
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
A jak jsi spokojený s automatickým sytičem? To byla jediná věc, která mě na tomto karburátoru štvala .... nějak extra spolehlivý to nebylo (občas zůstával lehce viset i při zahřátým motoru). Tak snad nebudeš mít stejné problémy . Nějakou literaturu by měl mít bratránek ... až ho uvidím, zeptám se (pokud nezapomenu).Pavel04 píše:Tak dnes sem menil karburator za original Fiat 131
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
HEHE ten sem odsrouboval a nemam vubec . Predtim taky nebyl a vsechno ok. Kdyz je baterka tak startuje vyborne. Obcas napoprvy po par vterinach zdechne ale napodruhy brnknu a je to tam. Akorat volnobeh nizko (studenej motor) ale pak uz ok.Vašátor píše:A jak jsi spokojený s automatickým sytičem? To byla jediná věc, která mě na tomto karburátoru štvala .... nějak extra spolehlivý to nebylo (občas zůstával lehce viset i při zahřátým motoru). Tak snad nebudeš mít stejné problémy . Nějakou literaturu by měl mít bratránek ... až ho uvidím, zeptám se (pokud nezapomenu).Pavel04 píše:Tak dnes sem menil karburator za original Fiat 131
JJ tak se zeptej. to je pro me ted stezejni.
Edit: odsrouboval jsem primo tu klapku aby bylo porozumneno.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
Tak jsem se ptal ... prej jsme žádnou knížku neměli .... nakonec jsem si uvědomil, že jsme to dělali metodou pokus omylPavel04 píše: JJ tak se zeptej. to je pro me ted stezejni.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/