2107

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

21041 je moje interní označení pro vaši pokusnou úpravu 2104 s motorem 1500. Dle klíče: Lada 2101-1200, 21011- 1300. 2104-1300, 21041- 1500. :)
Na zimu bych si raději nechal na autě ty užší pneumatiky, pokud jsou zimní a na námraze myslel na to, že pěkně zrádné, co se týče lehkého zadku, jsou už nejslabší motory, natož 1500/1600 a potom, o dost silnější a ještě asi o něco málo těžší motor u Tvého. Možná by neškodilo přes zimu vozit v kufru nějakou zátež navíc. :roll:
Honza
Osa Praha - Brno
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Pavel04 píše:skodovka trpi uz na 4000 rpm :ANAL:

Ja jen nevim za a) jestli to v serii vydrzi b) jak moc to motoru skodi (opotrebeni atd) c) nechci myslet na to, kolik to sezere...

BTW vcera sem se s 07 po vymene vody zahrabal v cca 30% bahnivem stoupani, tak me tahal manik s octavkou ven, ale nebyla sance, vzdycky zacal sam hrabat a byl se ze neodjede ani on (lepsi povrch, 15-20% klesani) tak to radsi vzdal a zacal basnit jak jeho oktavka ma 130 koni a ze to uz je co rict... :rr: Radsi sem mu nerikal ze mam 100 hp na zadni kola, protoze nevypadal na to ze by to rozdejchal, i kdyz tim chvastanim me docela s..l :twisted:
Nakonec sem zavolal Tomika a ten me vecer Terranem vytahnul pomalu na volnobeh a jeste do toho kopce sem na dvojku nastartoval 8) fakt pusobivej rozdil. Diky :)
A este by som bol rad vedel ze kde si tych 100koni zobral ?
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Trevor píše:A este by som bol rad vedel ze kde si tych 100koni zobral ?
tim motorem(myslim z fiata) co tam ma :twisted:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10571
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Honza 21061 píše:21041 je moje interní označení pro vaši pokusnou úpravu 2104 s motorem 1500. Dle klíče: Lada 2101-1200, 21011- 1300. 2104-1300, 21041- 1500. :)
Klíč možná dobrej ....... ale 2104 s motorem 1500 ccm se značila 21043. :) L.
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

jasne ze to sou zimni. ja te s tim tvym internim oznacenim chtel vyvezt z letargie aby ses zacal taky zajimat o hranatou radu :lol:
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Luděk Musil píše: Klíč možná dobrej ....... ale 2104 s motorem 1500 ccm se značila 21043. :) L.
Aha, tak to mi zřejmě v té záplavě typových označení VAZ, uniklo. :) :oops:
Pavel 04 píše: ja te s tim tvym internim oznacenim chtel vyvezt z letargie aby ses zacal taky zajimat o hranatou radu :lol:
:) To už se teď zajímám, viz. kamarádova 07. Chodím kolem toho a říkám si, že by se mi také líbila, a že bych provedl změnu? Nojo, ale potom marně hledám otvor pro kliku, silnější plechařinu, kulaté budíky s chromovým rámečkem, poctivý kovový pásek s pružinou na uchycení expanzní nádoby, pěknou chromovanou masku atd. a říkám si: "Zásadně kulaťáka". :D
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Moment - silnejsi plecharinu na starsich rocnikach najdes, a novejsi sou aspon zase lehci :idea:
Otvor pro kliku no problem dodelas, ale me prijde jednodussi to vetsinou roztlacit. :wink:
Kulaty budiky najdes treba v 05 (kdyz tam das 03kovy tak i s tim rameckem)
A chromova maska je este chromovejsi nez cela kulata rada :P . :mrgreen:

Ja si naopak nerikam zasadne hranataka, takova 01 nebo 06 :drinkers:
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Řeč nebyla o tlačení, já také klikou neroztáčím, protože to neumím tak, abych nedostal kopanec, ale jde mi o štelování předstihu, o krátké protočení při velmi studených startech apod. Na to je klika k nezaplacení a když bude nejhůř, tak i ke startování. 8)
Co se týče toho odlehčování, tak to spíše v dnešním provozu vidím jako nevýhodu, čím lehčí auto, tím zranitelnější posádka. Vezmi si, kolik váží dnešní auta- žigulík má ve své třídě převahu jen nad minimem vozů.
Neříkám, že se mi hranatá řada nelíbí (hlavně 2107) naopak, ale proti kulaté řadě mi to zkrátka připadá, jako sypátko proti tanku. :) Můžete mi nadávat, ale já to takhle vidím... :roll:
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

na zimni starty je prej nejlepsi smes Aceton (napr odlakovac nehtu), Dietyleter(dostupny v lekarne) 2:1. Staci to mit v injekcni strikacce a nabombit toho trosku (5-10ml) do sani.
Sam jsem to nezkousel ale doporucoval to soudni expert v oboru paliv a maziv, kterej se v oboru pohybuje uz 50 let...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Tak dnes sem menil karburator za original Fiat 131 - dekuji timto Monteru Koljovi za jeho poskytnuti. musel sem si dojit pro delsi zavity na sani. Chod motoru se mi jevi o trochu kultivovanejsi, pak sem vymenil i vzduchovej filtr. Ted uz nic nebrani LPG v ceste do motoroveho prostoru (konecne). Jsem zvedavej na spotrebu, taky to budu muset seridit (kdybyste vedeli o literature k tomuto karburatoru, nebo nekom kdo to serizuje budu velmi vdecen). Vykon taky v pohode, zatim sem zkousel jet 150, ale nezdalo by se ze by nejak povadal. A posledni vec je pro pobaveni vas: na karburator je potreba dat pruzina, ktera vraci klapky zpet a ja tam ted mam takovou kratkou takze ze zacatku skoro nezabira a dat plnej plyn chce silnou nohu :lol: . Jenze naopak kdyz ubere clovek plyn tak ta pruzina nevrati nekdy klapku 1. komory uplne zpet takze ma clovek mezi 2-3 krpm peknej tempomat :lol: pak staci jen proslapnout rychle plyn a vrati se do volnobehu.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

LADA 2107 – самая продаваемая модель 2006 года
Tak Lada 2107 se zase stala nejprodávanějším autem v Rusku :)
Автомобили классической компоновки по итогам продаж в 2006 году заняли 12% всего российского рынка новых автомобилей
A klasický žiguli obsadili 12% ruského trhu nových automobilů
:partyman:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2193
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvek od FOMA »

Osobně by mě víc těšilo kdyby se tak prodávali podstatně vývojově mladší Lady.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9400
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Pavel04 píše:Tak dnes sem menil karburator za original Fiat 131
A jak jsi spokojený s automatickým sytičem? To byla jediná věc, která mě na tomto karburátoru štvala .... nějak extra spolehlivý to nebylo (občas zůstával lehce viset i při zahřátým motoru). Tak snad nebudeš mít stejné problémy :-). Nějakou literaturu by měl mít bratránek ... až ho uvidím, zeptám se (pokud nezapomenu).
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Vašátor píše:
Pavel04 píše:Tak dnes sem menil karburator za original Fiat 131
A jak jsi spokojený s automatickým sytičem? To byla jediná věc, která mě na tomto karburátoru štvala .... nějak extra spolehlivý to nebylo (občas zůstával lehce viset i při zahřátým motoru). Tak snad nebudeš mít stejné problémy :-). Nějakou literaturu by měl mít bratránek ... až ho uvidím, zeptám se (pokud nezapomenu).
HEHE ten sem odsrouboval a nemam vubec :P . Predtim taky nebyl a vsechno ok. Kdyz je baterka tak startuje vyborne. Obcas napoprvy po par vterinach zdechne ale napodruhy brnknu a je to tam. Akorat volnobeh nizko (studenej motor) ale pak uz ok.

JJ tak se zeptej. to je pro me ted stezejni. :wink:

Edit: odsrouboval jsem primo tu klapku aby bylo porozumneno.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9400
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Pavel04 píše: JJ tak se zeptej. to je pro me ted stezejni. :wink:
Tak jsem se ptal ... prej jsme žádnou knížku neměli .... nakonec jsem si uvědomil, že jsme to dělali metodou pokus omyl :D
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“