Stránka 70 z 106

Napsal: stř srp 29, 2007 11:46
od rudo.
Ondro, aj ja ťa vítam a prajem len všetko najlepšie a len tak ďalej.

LPG a lada

Napsal: čtv srp 30, 2007 08:41
od Jiri
montaž lpg je vždy hlavně o tom jesto to nejak nezprasí v montážní dilna a nechce mít za každou cenu nejlevnější montáž...
a vzhledem k tomu kolik se unás prodá lad tak můžou být zkušenosti s určitým zařízením dobré a zkušeností s montáží do lady je minimum, já měl lpg v pohodě ale skalouš by mohl vyprávět
škodovky dělaj na běžícím pásu ale když viděj ladu 211x tak je to svatek jednou za rok.

Napsal: čtv srp 30, 2007 14:35
od danielTIR
JoJO. když předělávali moji 2110 tak se přišel podívat i sám majitel, protože takovou raritu tam ještě nedělali, sami pořádně nevěděli co mi doporučit :D :D

Napsal: čtv srp 30, 2007 14:54
od Jiri
daniel tir:
presne delali mi to v praze neptun harfa a pred tim snad takhle udelali jen 2 nebo 3 kousky, furt lepsi než kdby to bylo uplne poprve. sice jsou to malickosti ale hazda prkotina hraje roli - vedeni a delka hadic tak aby se vzajemne nikde nedotykaly, vedeni elektriky pod podlahou auta a vyusteni plniciho hrdla..atd atd. ja mel euro2, skalous euro 3 a rozdily v rizeni elektoniky montaznikum nedosly a tak ja to mel v pohode ale skalous si to uzil...
co dodat....kdysi jsem na lpg konferenci sledoval utrpeni jednoho kolegy ktery se rozhodl nechat si prestavet jednu z prvnich fabii 1,4 MPI ... neustale reklamace , navstevy AG strakonice... skoncilo to po 3 letech prodejam auta a koupi jineho , tenkrat už s montazi osvedceneho vstrikovani plynu.
Proste vyslapavani slepych cesticek neni vzdy cesta ke spolehlivemu provozu....obcas se auto stane pokusnym kralikem.

Napsal: ned zář 02, 2007 11:16
od Ondra
Já mám LPG montované ve Strakonicích (jak už jsem psal - zařizováno tak, abych kupoval nové auto už s LPG). Ti mají hromadnou homologaci pro lady (nebo jak se tomu nadává) a jestli jsem správně pochopil, jejich prostřednictvím je zajišťováno proškolování dalších autorizovaných dílen na tuhle přestavbu. Takže když jsem byl kvůli těm nešťastným vstřikům v Málkově (je to pro mě blíž než do jižních Čech), tak se taky přišli podívat málkovští montéři, jak je to udělané - a pochvalně brumlali.

Takže souhlasím, že je důležité kdo a jak vám LPG namontuje. Měl jsem LPG i v předchozích dvou autech (formani) a vždycky montáž od autorizované dílny a na LPG nedám dopustit. :wink:

Zvlášť, když jdu platit za plnou nádrž (dojezdová vzdálenost shodná s benzinovou) a nebo dotankovávám dvakrát za rok benzín. :evil:

Jedinou výtku mám k umístění tankovacího otvoru - je umístěný zespoda v rohu zadního nárazníku - pumpaři vesměs nadávají, protože se jim špatně trefuje. Nechtěl jsem totiž umístění za zástěrkou na kus plechu a sundat a navrtat zadní nárazník na boku se jim nechtělo - prej snad z časových důvodů :roll:

No, na pumpě, kam jezdím nejčastěji (Jet) si už zvykli, dokonce teď změnili majitele na ruský Lukoil, takže jezdím ruským autem k "ruské" pumpě. :mrgreen: To jsou ty "paraBajkal" ... neee, "paraDoxy" jak praví Uhlíř se Šípem... :D

Napsal: úte zář 04, 2007 23:28
od Lubka320
Já mám LPG montované v Hradci Králové ve firmě AutoGas Kánský- A musím říci že jsem spokojen. Kdykoliv přijedu bez problémů vše proměří. Měl jsem od nich dělanou i samaru a musím taky pochválit.
Ondra: to plnění vespod je takové na nic, ale dělej díru do nárazníku :? Jinak pěkná 2111 , máš její fotky někde volně dostupné? Ja jsem si jich pár dal sem http://lubka320.blog.cz/

Napsal: čtv zář 06, 2007 10:12
od Ondra
Lubka320 píše: Jinak pěkná 2111 , máš její fotky někde volně dostupné?
Kromě těch, co jsou tady na foru ne, ale časem přidám něco do fotogalerie v profilu...

Napsal: čtv zář 06, 2007 11:02
od plavec
Erik píše:Plavče, já foukám na 2111 předek i zadek na 2 atm ve studeném stavu.
V pneuservisu mají takovou knížečku, kde mají vypsaný na kolik se hustí pneu na to které auto a co za rozměry se tam dá dát. Zjistil jsem že na 2111ku je předepsaný tlak na předek 2,1 a zadek 1,9 při plném zatížení.

Napsal: čtv zář 06, 2007 11:07
od tavri
plavec: V takových univerzálních knížkách je spousta nesmyslů. Nedávno jsem gůgloval mezi výfuky a našel variantu pro Lada 110 1100 ccm.

Napsal: pát zář 07, 2007 22:53
od Lubka320
ted jsem koukal na inzeráty a narazil jsem na pěknou 2112,, RV 2003, najeto 23 tisíc a za 70 000,- :( .. hned bych si ji koupil, Jo bylo to na tipcars, ale prodejce bazar www.soren.cz

Napsal: sob zář 08, 2007 22:30
od dmatej
Než jsem koupil Kalinu, měl jsem vyhlídnutou jetou 2112 v Bazaru Labuť v Praze. Měla tam motor ze samary v mizerným stavu, když jsem je na to upozornil, řekli, že donutíé majitele si to odvézt nebo shodit cenu, a hádejte co? Po 3 týdnech nic. Takže kontrolujte, kontrolujte ....

Jinak pořád mě mrzí, že do Kaliny nedávaj ten 16V z 211x, ale jen 8V :(

Napsal: pon zář 10, 2007 14:40
od tavri
Včera jsem nechal celé odpoledne stát auto z prudkého svahu čumákem dolů. Olej se mezitím patrně někam slil, a po otočení klíčkem zapalování se rozsvítila kontrolka oleje na tom bájo panelu palubní kontroly.
Otázkou mi pak je, k čemu je tatáž kontrolka u tachometru. Nedostatek oleje / chyba mazání je u Lady 211x dvakrát :?:
Při nedostatku oleje by měla svítit kontrolka u tachometru po spuštění motoru, na tom panelu ten stav zjistí před spuštěním?

Napsal: pon zář 10, 2007 14:44
od Jelen
Napadá mě jediné vysvětlení - ta kontrolka na tom panelu zřejmě signalizuje, že je málo oleje, abys to nezkoušel ani startovat, že by se mohl poškodit motor tím, že by šel bez oleje.

Napsal: pon zář 10, 2007 15:58
od Majo
nieco podobne maju aj Fiaty - pokial je snimac, ktory je vo vani nad hladinou oleja svieti vykricnik a auto ani neotoci starterom(blokuje to RJ)...

Napsal: pon zář 10, 2007 16:40
od tavri
Novořaďáci :-) budete někdo amatérsky dodělávat kontrolu zapnutí pásů? Když už tam máme kontrolku. :P