Stránka 68 z 109

Napsal: ned pro 10, 2006 20:39
od Pavel04
Dneska du po konevce a koukam ze na chodniku stoji taxi 112 a cumej do toho lidi, tak se ptam co s tim je a prej da jednicku ale je to jako neutral.... takze asi se mu podelala spojka. Tak sem ho odtah :wink:

Napsal: ned pro 10, 2006 20:46
od Laďuša
Pavel04 píše:Dneska du po konevce a koukam ze na chodniku stoji taxi 112 a cumej do toho lidi, tak se ptam co s tim je a prej da jednicku ale je to jako neutral.... takze asi se mu podelala spojka. Tak sem ho odtah :wink:
spojka? ani dvojka tam nešla? No jestliže to bylo na odtah...

Napsal: ned pro 10, 2006 20:59
od Jiri
joo 112 JAKO TAXIKA TO UŽ JSEM V PRAZE TAKY VIDEL:-) zajimalo by me za jakou firmu jezdi..........
btw.odtahnout nepojizdny auto pred autosalon je docela dobra pakarna:-):-)

Napsal: pon pro 11, 2006 00:20
od radek mb
Jiri píše: btw.odtahnout nepojizdny auto pred autosalon je docela dobra pakarna:-):-)
to je nová rafinovaná reklama od CS autoLada,ukázat lidem,že Ladysta Ladystovi pomůže,takže lepší síť servisů neni třeba :P

Napsal: pon pro 11, 2006 10:42
od franta
volnoběh je na volnoběh v klidu, spotřeba je taky v normě.
Jinak kde se nachází čidlo teploty, popřípadě ten bazmek ke škrtící klapce a kolik to stojí?
Franta

Napsal: pon pro 11, 2006 11:14
od Jiri
ted uz lovim jen v pameti - cidlo teploty pro RJ bylo u nekde pobliz termnostatu - ma 2 vyvody (cidlo pro teplomer na palubce je na te strane co je rozvodovy remen a ma vyvod jeden)
potenciometr klapky stoji cca 1200 Kc

Napsal: pon pro 11, 2006 20:55
od Křečík Barbuška
radek mb píše:to je nová rafinovaná reklama od CS autoLada,ukázat lidem,že Ladysta Ladystovi pomůže,takže lepší síť servisů neni třeba
Zejména, když opovrhovaná krabice táhne "horkou" novinku.

Napsal: čtv pro 14, 2006 07:33
od tavri
dmatej píše:Začínám si všímat, co dělá přítelky Renault 19 Chamade. Přístojovka umí taky fajn kouzla, např. při puštění větráku topení naplno začne otáčkoměr (motoru) ukazovat 5000 ot./min. Motor samozřejmě běží normálně, ale jelikož ho ten větrák bez problémů přehluší, nejdřív jsem se docela leknul :D
OT: Protože rendl 19 je už dneska ojetá, ošoupaná a stoletá zmrdka. :P
- motor má udejchanej po německých dálnicích a od koroze dohnilá u nás

Napsal: čtv pro 14, 2006 07:37
od tavri
Jiri píše:joo 112 JAKO TAXIKA TO UŽ JSEM V PRAZE TAKY VIDEL:-) zajimalo by me za jakou firmu jezdi..........
btw.odtahnout nepojizdny auto pred autosalon je docela dobra pakarna:-):-)
A tam se chudák dozví, že bude muset až do Mělníku. I když spojku mu opraví kde kdo. Převodovka musí dolů a je to.

Napsal: čtv pro 14, 2006 07:39
od Pavel04
preju m u prijemny vylet na lane 8)

Napsal: čtv pro 14, 2006 10:12
od Jiri
tavri píše:
dmatej píše:Začínám si všímat, co dělá přítelky Renault 19 Chamade. Přístojovka umí taky fajn kouzla, např. při puštění větráku topení naplno začne otáčkoměr (motoru) ukazovat 5000 ot./min. Motor samozřejmě běží normálně, ale jelikož ho ten větrák bez problémů přehluší, nejdřív jsem se docela leknul :D
OT: Protože rendl 19 je už dneska ojetá, ošoupaná a stoletá zmrdka. :P
- motor má udejchanej po německých dálnicích a od koroze dohnilá u nás
no rendlik 19 ma zena - je to rocnik 96 ( posledni serie), s korozi na tom byl lepe nez lada po peti letech. ma to 1,4 motor 8V chodi jak hodinky a zere kolem 6,5l...
spotreba oleje u toho motoru je nemeritelna
asi by se to na nemecky dalnnici nechalo brzy zhuntovat, na petku to se to necha roztocit az 190 ale toci to pri tom cca 6000rpm - na trvale letani touhle rychlosti to neni- verim ze to by ten motor dlouho v dobre kondici neprezil
Jezdi to bez sebemensich problemu a treba predni brzdy na to vyjdou o 1000kc levnejc nez na ladu. vyfuk to samy......
ano dost r19 je v sezranych a ve stavu pripominajicim popelnici.
verzi s motorem moc 1,7 neznam, ale rika se ze je to takovej tahaci starsi motor ktery snese vsecko...

Napsal: čtv pro 14, 2006 13:50
od Wolf
Jiri píše:
tavri píše:OT: Protože rendl 19 je už dneska ojetá, ošoupaná a stoletá zmrdka. :P - motor má udejchanej po německých dálnicích a od koroze dohnilá u nás
...asi by se to na nemecky dalnici nechalo brzy zhuntovat...
Je pravda, ze nez abych koupil nejake auto utahane z venku, radeji snizim naroky a koupim neco odtud. Ale to je jen muj nazor. W.

Napsal: úte pro 26, 2006 11:30
od rudo.
Zdravím všetkých a prajem príjemný zvyšok vianočných sviatkov. Viem, že je to neskoro, ale predsa. Moje Žiguli stále poriadne nebrzdí a zistil som aj to, že som na prd mechanik, ale možno to bolom aj kôli tomu, že ma stále niečo vyrušilo od roboty. Vymenil som regulátor tlaku, gumenú hadičku brzdovú a stále to isté. Teraz som vymenil gumičky v hlavnom brzdovom valci, ale uvidím až po zamontovaní, že čo to povie. Toto všetko sú diely zo Samary. Ako som mohol tušiť RU sa vývojom tohoto auta až do takých detailov ako sú brzdy nezaoberali. Takže hydraulika bŕzd je komplet so Samary. Na UA je to vasmjorka. A tie ceny tam tomu aj odpovedajú a zrejme aj kvalita. Je to asi len trošičku drahšie ako na Tavriu. Niekde som písal, že tu dám fotky do mesiaca, ale musím to urobiť až na jar, keď auto zdvihnem a dokončím tuning. interiéru a nafotím to naraz. Rád tu čítam veci, ktoré posunú človeka do predu, ale škoda, že ich nie je až tak veľa. Aj za to vďaka. Ako je to s gumovými dorazmi na posilnenie zadných tlmičov? Nemáte skúsenosti, alebo o tom vedomosti? Je to blbosť? Kúpil som sadu na dva pružiny. Poradil mi ich jeden predavač v jednom obchode na UA. To bola jeho odpoveď na riešenie tuhosti zadných pružín. Tieto gumové dorazy dávali aj niekedy na staré Žiguláky, možno aj na Samary.

Napsal: stř pro 27, 2006 13:45
od dmatej
Gumové dorazy jsou na všech 210x

Napsal: stř pro 27, 2006 17:36
od zelvotron
Tak sem dneska ráno(cca -3st.C) nastartoval a naskočilo to hned ale po pár sekundách se to začlo zakuckávat a nejspíš to šlo na tři válce, přidal sem trochu plyn a bylo to v pohodě a nastavilo si to obvyklejch 1100ot. V průbehu dne sem eště několikrát startoval ale už se zahřátym motorem a bylo to v pořádku. Má s tim někdo zkušenosti??