Vrtám, vrtáš, vrtáme aneb objem ničím nenahradíš...
Moderátor: Moderátoři
Vrtám, vrtáš, vrtáme aneb objem ničím nenahradíš...
Rozdíl mezi bloky 1500 a 1700:
Máte to prosím někdo okoukané, jaký je mezi těmito bloky rozdíl? Dík za postřehy...
Máte to prosím někdo okoukané, jaký je mezi těmito bloky rozdíl? Dík za postřehy...
Naposledy upravil(a) Pája dne stř kvě 23, 2007 09:37, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
no podme na to vazne lebo nas paja nebude mat rad, niekto vzdy vypraval nieco o tom ze 1700 ma nejake ine kanaly chladiace, ale nikdy som to nevidel, a ked je rovnaka hlava tak si neviem predstavit ako by to mohlo byt...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Mas pravdu, ani ja nevim, jak by to v kombinaci s hlavou udelali, nicmene je pravda, ze 1700-ctka se hreje ze vsech zigulu, co jsem mel, nejmin.Myso píše:no podme na to vazne lebo nas paja nebude mat rad, niekto vzdy vypraval nieco o tom ze 1700 ma nejake ine kanaly chladiace, ale nikdy som to nevidel, a ked je rovnaka hlava tak si neviem predstavit ako by to mohlo byt...
U bloku 1700 soudruzi posílili stěnu výlce.
Do bloku 1500 lze vyvrtat 17ku tušim 82mm, ale v některých místech zbyde stěna jen něco okolo 1 mm, takže se postupně válece nafouknou a začne to žrát olej.
Do 17ky lze udělat díry 84 mm a stále zbyde stěna přibližně 3 mm - tuto variantu mam zatim jenom oměřenou necham to vyvrtat až podle pístů (zatim mam jenom výkovky) a to bude nejdřív na podzim
Do bloku 1500 lze vyvrtat 17ku tušim 82mm, ale v některých místech zbyde stěna jen něco okolo 1 mm, takže se postupně válece nafouknou a začne to žrát olej.
Do 17ky lze udělat díry 84 mm a stále zbyde stěna přibližně 3 mm - tuto variantu mam zatim jenom oměřenou necham to vyvrtat až podle pístů (zatim mam jenom výkovky) a to bude nejdřív na podzim
A to si zjistil jak? Rozříznuls blok vejpůl?Leguáán píše:U bloku 1700 soudruzi posílili stěnu výlce.
Do bloku 1500 lze vyvrtat 17ku tušim 82mm, ale v některých místech zbyde stěna jen něco okolo 1 mm, takže se postupně válece nafouknou a začne to žrát olej.
Do 17ky lze udělat díry 84 mm a stále zbyde stěna přibližně 3 mm - tuto variantu mam zatim jenom oměřenou necham to vyvrtat až podle pístů (zatim mam jenom výkovky) a to bude nejdřív na podzim
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Si to spočítej: stěna válce 5 mm, vrtání 76, převrtáš na 82...... to znamená, že na stěně válce ubereš 3 mm - takže stěna válce bude mít ještě pořád tloušťku 2 mm. Ale jak správně podotýká Leguán - v některých místech se to bude blížit 1 mm.Little Red Riding Hood píše:hele vrtat 1500 na 82.. není to nahodou až do vody??:
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
podle mě je pro 1500 a 1600 stejný odlitek - ale nevim jetli je na originál bloku 1600 taky nálitek BA3 2103 (kdyžtak ať mě nekdo z majitelů 2106 opraví) a lze do něj krajně vyvrtat i 1700 (82 x 80) ale rapidně to zkráti jeho životnost
blok 2121 má určitě silnější stěnu válců než 2103 takže by se do něj mělo vejít 84 - vznikne 1800 (přibližně 1770)
a ještě by mě zajímalo jak je to s blokem 2131 jestli je to jen převrtaná 2121 a nebo ještě další odlitek? http://www.tuning.cz/ladaauto/2131.html
pro klid duše ještě jednou o víkendu naměřim a nafotim rozdíl mezi převrtanou 1500 a sériovou 1700
blok 2121 má určitě silnější stěnu válců než 2103 takže by se do něj mělo vejít 84 - vznikne 1800 (přibližně 1770)
a ještě by mě zajímalo jak je to s blokem 2131 jestli je to jen převrtaná 2121 a nebo ještě další odlitek? http://www.tuning.cz/ladaauto/2131.html
pro klid duše ještě jednou o víkendu naměřim a nafotim rozdíl mezi převrtanou 1500 a sériovou 1700
2103 a 2106 su rozdielne bloky a kazdy ma aj vlastny naliatok.
76 ide bezpecne prevrtat na 79
79 udajne na 82
82 by mal ist na 85, ale viac ako 84 sa velmi nevrta
a 2131 je blok 21214 s rovnakym vrtanim 82, akurat to ma vyssiu kluku(84mm)...
76 ide bezpecne prevrtat na 79
79 udajne na 82
82 by mal ist na 85, ale viac ako 84 sa velmi nevrta
a 2131 je blok 21214 s rovnakym vrtanim 82, akurat to ma vyssiu kluku(84mm)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4