Sportovní vzduchový filtr
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob říj 28, 2006 18:16
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Sportovní vzduchový filtr
Má někdo na ladě takovýto filtr jestli ano tak jak fo má te vyřešený popřípadě jestli můžete dát foto
Děkuji
Děkuji
Já míval na ladě GREEN stejných rozměrů jako originál filtr a k tomu ořezaný box, ale myslím že lepší by byl kónus natažený někde bokem, kde je dobrý přívod chladného vzduchu. Ono si to takhle sálo teplý vzduch z výfukových svodů, hlavně při delším stání (v kolonách) a stalo se mi párkrát, že přestával jít volnoběh, až se to zachlastalo a nešlo natočit.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
U mě GREEN v kombinaci s celoořezem funguje v pohodě i na volnoběhu. Nárůst výkonu tam nějaký je i když myslím, že jde z větší části o placebo efekt. Při ořezaném sání je trošku nevýhodou větší hlučnost (sykot) a špinivost.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
jo jo, nevim jak to ma weber, ale ozon, pokud shodis filtrbox, tak na volnobeh fest syci. jak sem psal vys, je to ten sam zvuk, co vydava Ford Falcon V8Little Red Riding Hood píše:je to normální že u ozona sičí děsně ten volnoběžnej ventil ovládanej podtlakem??. (dofám že sem se vymačkl)
VAZ 2104 1.3 1989
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
tak jestli jde kvileni vylozene z toho ventilu, tak to by nemeloLittle Red Riding Hood píše:hmm.. když ucpu tu podtlakovou hadici co vede k němu (tomu ventilu), tak to přestane, ale logicky spadnou otáčky a volnoběh je out... nicméně dělá to i novej ventil.. asi tam dám místo podtlaku pružinku a udělám to natvrdo...
tak se chlapy ale domluvte..
normalne zdechni motor a potahni usty vzduch smerem od karburatoru tou hadickou, co vede od pneuventilu do krburatoru. nesmi tama jit sat vzduch. pokud jde, pak netesni nebo je poskozena membranka, co je v ekonomizeru, nebo je spatna hadicka
tou soustavou musi jit vzduch smerem OD ekonomizeru pres pneuventil DO sani motoru. ale opacne ne. na strane ekonomizeru to nesmi propoustet vzduch. pri volnobehu nebo jen zapnutem zapalovani a stojicm motoru, musi tesnit soustava: hadicka mezi sanim a pneuventilem+pneuventil+hadicka mezi pneuventil a ekonomizer+ekonomizer. pricemz ve stejny okamzik musi byt pruchozi soustava obou hadicek+pneuventil.
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
psal sem přece že je novej... dechovou zkoušku už sem na něm zkoušel..JmJ píše:normalne zdechni motor a potahni usty vzduch smerem od karburatoru tou hadickou, co vede od pneuventilu do krburatoru. nesmi tama jit sat vzduch. pokud jde, pak netesni nebo je poskozena membranka, co je v ekonomizeru, nebo je spatna hadicka
tak ještě abych tam dával takovíhle hovadiny.. mam zapojenej ventil přimo na sání..JmJ píše: tou soustavou musi jit vzduch smerem OD ekonomizeru pres pneuventil DO sani motoru. ale opacne ne. na strane ekonomizeru to nesmi propoustet vzduch. pri volnobehu nebo jen zapnutem zapalovani a stojicm motoru, musi tesnit soustava: hadicka mezi sanim a pneuventilem+pneuventil+hadicka mezi pneuventil a ekonomizer+ekonomizer. pricemz ve stejny okamzik musi byt pruchozi soustava obou hadicek+pneuventil.
tak ještě abych tam dával takovíhle hovadiny.. mam zapojenej ventil přimo na sání.. [/quote]JmJ píše: tou soustavou musi jit vzduch smerem OD ekonomizeru pres pneuventil DO sani motoru. ale opacne ne. na strane ekonomizeru to nesmi propoustet vzduch. pri volnobehu nebo jen zapnutem zapalovani a stojicm motoru, musi tesnit soustava: hadicka mezi sanim a pneuventilem+pneuventil+hadicka mezi pneuventil a ekonomizer+ekonomizer. pricemz ve stejny okamzik musi byt pruchozi soustava obou hadicek+pneuventil.
no ventil je vzdy primo na sani myslis spis ekonomizer, ne? tedy pneuventil tam nemas, da?
tak proc tam mas ten ekonomize?
VAZ 2104 1.3 1989
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno