Cekani na Kalinu.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Koko Loko píše: zbrusu nový "traktor" (nový pojem, sotva jsem si zvykl na Tavriho krabici) 2107 bych bral hned.
no tak to se připojím - kdyby byla 2107 úplně nová a vypadala tak jak má 2107 původně vypadat a stála tak něco kolem 100 tis. Kč tak bych do toho asi šel. Ale Kalinu bych nezavrhoval, samozřejmě, že s ní osobní zkušenost nemám tudíž nemohu posoudit , na živo jsem jí sice viděl, ale v pohybu ne, no ale docela mi padla do oka, jen na ní prostě nemám :?
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ono jde spíš o to, že Kalina vypadá jako "obyčejné" auto. Vezmuli to čistě teoreticky, bylo by mi jedno jestli budu jezdit, Felicií, Fabií, Kalinou, Loganem ... , všechno to jsou pouhá auta. Prostě mě nekriticky fascinují pouze borgské krychle.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Koko Loko píše:Bez kladiva jako primárního nástroje to nejde,
Jde, v nouzi se dá každý nářadí použít jako kladivo. :) :) :)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

No treba to brat tak ze to auto je primarne robene na domaci trh teda rusky. A pokial je tam vyzadovana nizka cena tak prichadzaju za obet mnohe featury ktore su pre eu auta samozrejmostou. Myslim ze pre ladu by vobec nebolo problem nakupit hotove veci a nacapat to vsetko do auta. Lenze .....

A stym kladivom to treba brat trochu s rezervou. Ak ste videli videa z vyroby tak je tam jasne vidiet ze je to na urovni aj ked mozno nie na takej ako je v eu automobilkach ale nepobehuju tam ozrati robotnici s kladivami :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

radek mb píše:hu tak ten antiladysta je docela hustej ,z něj už nemluví jen zkušenosti,ale řekl bych i nenávist...jinak o dělnících zatloukajících šrouby kladivem bych zas moc nepochyboval :cry:
no kladivo ze zkušenosti s 2111 potvrdit nemůžu ale po 500km nešly o otevřít přední dveře... zapoměli použít ono kladivo a ja stravil hodinu otevíráním dveří s uvolněným zámkem. Krátce na to mě čekal druhý šok když jsem si chtěl připnout bezpečnostní pás a šroub který ho dřžel v prahu se mi vydal naproti.
Relé k vytápění zadního skla bylo do soklu zamáčknuté tak že jen 2 kontakty byly v patici další byly ohnutý a rotlemený okolo. (Jestli tohle dokáže udělat střízlivý a vyškolený dělník kterého plat závisí na kvalitě práce...... klobouk dolu:-)
Věřím tomu, že linka na kalinu je lepší ale už se tu psalo to tom paradoxu že na lince na kaliny moc lidí dělat nechce, platy jsou tam nižší ta tak je to spíš za trest. je to důsledek toho že se tlačí na cenu a nová linka nepotřebuje tolik "kvalifikované práce"
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

ad levná auta:-) no je zajímavý že treba moskvïch prodával auta o hezkých pár tisíc USD levnějc a zkrachoval.
dodnes ale příznivci moskvichů v rusku vedou spory ladystama o tom jestli produkty AZLK byly o třídu lepší a víc vydržely... kdo ví......:-)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Ad záruka: dneska jsem koukal do letáků Renaultu a dávaj jen 36 měsíců nebo 50 tisíc km.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Jiri píše:
radek mb píše:hu tak ten antiladysta je docela hustej ,z něj už nemluví jen zkušenosti,ale řekl bych i nenávist...jinak o dělnících zatloukajících šrouby kladivem bych zas moc nepochyboval :cry:
no kladivo ze zkušenosti s 2111 potvrdit nemůžu ale po 500km nešly o otevřít přední dveře... zapoměli použít ono kladivo a ja stravil hodinu otevíráním dveří s uvolněným zámkem. Krátce na to mě čekal druhý šok když jsem si chtěl připnout bezpečnostní pás a šroub který ho dřžel v prahu se mi vydal naproti.
Relé k vytápění zadního skla bylo do soklu zamáčknuté tak že jen 2 kontakty byly v patici další byly ohnutý a rotlemený okolo. (Jestli tohle dokáže udělat střízlivý a vyškolený dělník kterého plat závisí na kvalitě práce...... klobouk dolu:-)
Věřím tomu, že linka na kalinu je lepší ale už se tu psalo to tom paradoxu že na lince na kaliny moc lidí dělat nechce, platy jsou tam nižší ta tak je to spíš za trest. je to důsledek toho že se tlačí na cenu a nová linka nepotřebuje tolik "kvalifikované práce"

No tak je to chyba robotnika ale mal bytam byt druhy ktory to kontroluje a taketo auta by sa do obehu dostat nemali. Ono staci si pozret ako sa to robi napr vo vw. Take elektrony ze by sme sa z toho posrali a nieco sa jebovi nanom nepodava tak prijide druhy s karbobruskou jeb zapili doneho a ide do p***i

Tych prikladov by mohlo byt viacej ale v principu ide oto ze chybne auto sa nedostava zakaznikovi aj ked to sa podari bez toho ani nejde. U lady je to ale bezne :roll: vid zeeka co hovoril ze sa na kaline zasekvali zamky :shock: to akoze ti kokoti vobec neskusali alebo co ved je to hamba. Bol som raz v slovlade kupovat nejake nd a akurat si tam prisli kupit nivu . Mechanik tam este srobovakom opravoval tesnenie na celkom skle :shock:

Ale toto su take problemy ktore sa stavaju ze je slaba vystupna kontrola alebo sa jednoducho nato sere a preco je to tak u lady tak to je otazka na zamyslenie :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Někdy si říkám, jestli tam nějaká výstupní kontrola vůbec je. Možná namátková. A rozhodně se moc nevrací zpátky.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

dmatej píše:Možná namátková.
namátková kontrola,to je myslím přesné.Akorát by mě zajímalo,jestli ta namátka je jednou denně,nebo týdně či dokonce měsíčně... :|
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Jiri píše:...Relé k vytápění zadního skla bylo do soklu zamáčknuté tak že jen 2 kontakty byly v patici další byly ohnutý a rotlemený okolo. (Jestli tohle dokáže udělat střízlivý a vyškolený dělník kterého plat závisí na kvalitě práce...... klobouk dolu...
Je to těžký, když máš absťák :lol: , kdesi jsem slyšel, že když jim Gorbi zakázal chlastat začalo to jít s nimi z kopce. Tím se vysvětluje proč kvalita z dávných "chlastacích" dob je lepší než nynější střízlivá realita. Příklad: Tesla osazovala a osazuje do svých vysílaček dynamické vložky vyráběné v CCCP nyní v Rusku. Velkou část nově vyráběných mikrofonů postihuje závada vložky, proto provádíme transplantace ze starých vyřazených mikrofonů co se válí ve sklepě neb ty z CCCP jsou i po letech stále funkční.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

No tak podla mna by si nato mali davat pozor. Pokial si myslia ze do sveta mozu pusta vsemozne sracky tak to su asi dost na omyle koniec koncov otom svedci aj celkovy predaj novej rady.

A este ktym nahradnym dlielom. Vyrobia sa suciastky ktore prechadzaju kontrolou (u lady mozno ziadna nie je) a tie naj sa montuju do aut a vsetko ostatne ide do obchodu alebo na servis. Kupis si nahradny diel tak je dost mozne ze nebude tej kvality ako si mal povodny na aute Robia to teraz hadam vsetky europske automobilky takze zial ale treba to brat tak ze smola.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Narazil jsem na vcelku zajímavé stránky:
http://www.forum-auto.com/marques/lada/sujet4-105.htm
dávám odkaz na čtvrtou z nich,ale i na ostatních šesti je spousta zajímavých fotek,řada konceptů či srovnání s Opelem Corsou sedan...bohužel je to francouzsky....
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

:shock: tie sedacky chcem

Obrázek
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Tak jsem již taky konečně viděl opravdovou Kalinu vlastníma očima :D V Plzni v autoservisu na Letný (nu ale mohli jí kolem dát víc placu, takhle se nedá pořádně prohlídnout zezádu). Na živo se mi jeví hezčí než z obrázků, akorát ten smrad novoty vevnitř.. :?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Kalina“