signalizace CHECK ENGINE
Moderátor: Moderátoři
signalizace CHECK ENGINE
Ahoj jsem nový majitel Lady 2111,rozsvitila se mi signalizace CHECK ENGINE,mam najeto 99160km co to znamena? dík.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Jo jo, hlavně s tímto nejezit do AMK v Mostě, mám tedy jen 1,7i jednobod, ale když mi občas svítila kontrolka CHECK ENGINE tak jsem tam zajel, druhý den jsem si to vyzvednul a bylo mi řečeno, že tomu v podstatě nic není a že při 175 tis. km je to normální a že si mám když tak z toho vyndat žárovku, aby mě to neznervózňovalo. Je to tedy už pár let zpátky , tak třeba se už jejich styl oprav změnil - nevím. Tak snad v okolí Brna takové "odborníky" nemáte
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Check engine je kontrola motora. RU názov je-systém riadenia motora. Táto kontrolka signalizuje, že niektorá elektronická súčiastka, alebo elektrická inštalácia súvisiaca s jej správnym chodom nie je v poriadku. Okrem kontroly spojov, el inštalácie sa tu bez počítača nedá asi naozaj nič podniknúť. Takže, alebo počítač v servise, alebo počítač palubný, ktorý ovláda komplet diagnostiku motora.
Také doporučuju nechat přečíst počítač, sám si řekne, co mu chybí. Jinak myslím, že to dojede i výrazně víc než 40km a pravděpodobně v pohodě. 

Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Dík všem ,kdo se mi ozval a poradil,v servisu přečetli počítač,vše je ok,signalizace CECK ENGINE zhasla,ale co to bylo přesně jsme nezjistily,pry se stím dá v pohodě jezdit,ale lepší je zajet do servisu a nachat přečíst počítač,předejde se možná větším problémum.Stalo to 650Kč,ale je to lepší než to ignorovat a zaplatit potom daleko více.Technik mi v servisu říkal že se to mohlo rozsvítit možná jen kvůli krátkodobě nezvyklému chodu motoru.
Hele, mě se tato kontrolka pravidelně rozsvěcovala když jsem stál dlouho na volnoběh, když jsem táhnul těžký přívěs
a podobně. Na diagnostice jsem byl jednou také za 650 kč a závada nikde. Pak už jsem nikam nejezdil a ona ta "mrcha" vždy za pár dní při startu sama zhasla - je to inteligentní systém z 25 století
kdy supervýkonný počítač HAAL sám za pomocí nanotechnologie opravuje závady a zdokonaluje Tvou LADU
Kolega má stále 2110 ročník 2001 a kontrolku mu svítí už cca dva roky, tak nějak si na ni zvyknul.V servisu mu řekli že je vše O.K. Vyčistili paměť , kontrolka zhasla a po dvou dnech zase svítila - asi vadný ten supervýkonný počítač HALL .......................











ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Ještě dodatek. Když jsem koupil escorta, chtěl jsem mít jistotu, že mé auto původem z D, je v relativně slušném stavu. Zajel jsem si proto na diagnostiku do Fordu a zjistili že vše je O.K. akorát doporučili výměnu termostatu, protože se motor patřičně rychle nezahříval. Termostat cca 300 kč a diagnostika - 550 Kč vč. DPH
Ale já to měl levněji
značně levněji 









ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
To je problem toho, ze vozy Lada by si meli, dle meho nazoru, kupovat pouze lide hloubavi, kteri chteji prijit veci na kloub. Tyto zavady nejsou obvykle zpusobeny vadnou RJ, ale docela prozaicky pouze vadnym prenosem, t.j. vadný spoj, ci vodic. Dusledkem toho je, že RJ zaznamena napeti mimo ocekavany rozsah. Nez abych jezdil se svitici kontrolkou, tak radeji budu merit tak dlouho, az na zavadu prijdu. To proto, ze v servisu se s tim takhle vyhledavat nebudou.danielTIR píše:...Kolega má stále 2110 ročník 2001 a kontrolku mu svítí už cca dva roky, tak nějak si na ni zvyknul.V servisu mu řekli že je vše O.K. Vyčistili paměť , kontrolka zhasla a po dvou dnech zase svítila ...
Pri vsi ucte, ja nechapu, co je to za stesti, ze auto je puvodem z Nemecka, ja bych treba odtud auto nechtel, bydlim na zapade a vidim, co tu pres nas od nich jezdi. W.danielTIR píše:...Když jsem koupil escorta, chtěl jsem mít jistotu, že mé auto původem z D, je v relativně slušném stavu....
Po původu bych taky nepátral, ale shodou okolností je Skálobus též z Německa. A jeho stav by se dal nazvat jako dobře archivovaný. Řekl bych že Německo má jen jedinou výhodu: Je tam víc lidí než u nás, kteří si můžou dovolit koupit slušný auto a pak s ním moc nejezdit.... Takže je tam větší pravděpodobnost nákupu ojetiny, která je ve slušném stavu.
Ale je to jen můj soukr. názor a nemusí být správný.
Ale je to jen můj soukr. názor a nemusí být správný.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Wolf : hele, to auto je z Německa (ale o tom že je to štěstí jsem nic nepsal)a byl jsem si ho vybrat já osobně z firmou FORD, respektive z automechanikem, který tam byl na školení. Auto jsem nekupoval přes bazar, ale přes tamější pobočku FORD, která ho měla protiúčtem od asi 60ti letého pána , který u nich koupil nového focuse.Auto má servisní knížku (řádně vedenou) a najeto dle tacho i dle dokumentace ve FORDU v něměcku cca 98 000 km. Dostal jsem k němu úplně všechno, včetně dokladu o koupi v roce 1999, kerá zněl na toho staršího pána a sedělo i s win kodem na autě, dokonce i dokumentaci k rádiu, kompletní alu kola atd.. Větší než tato jistota už být nemohla. Ještě jsem dostal certifikát kvality a záruku že auto bylo zakoupeno u nich a nebylo kradené od firmy fordmotor company. A za cenu, včetně přehlášení a papírových dodělku cca 65 000 kč v té ceně a výbavě, bych si u nás ani neškrtnul.
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA