POMOC spínačka
Moderátor: Moderátoři
POMOC spínačka
Chlapi na 2103 mi vyškubli spinačku prosím jaká barva na jaké číslo přide? děkuji
mužete i na emila schemik@volny.cz dekuji moc mi to specha nejlepe dnes dekuji předem
jsou tam černy
šedy
ružovy
proužkovany modry
modry
pokud si tedy vzpomínám
mužete i na emila schemik@volny.cz dekuji moc mi to specha nejlepe dnes dekuji předem
jsou tam černy
šedy
ružovy
proužkovany modry
modry
pokud si tedy vzpomínám
INT - černá - interier (osvětleni,větrak...)
50 - červená - startér
30/1 - hnědá - palubka + ostatní kraviny
15 - modrá - indukční cívka
30 - růžová - +pol od baterky
Takto by to mělo být u 2106 ... barevné označení se jak vidíš sám, celkem liší ...
50 - červená - startér
30/1 - hnědá - palubka + ostatní kraviny
15 - modrá - indukční cívka
30 - růžová - +pol od baterky
Takto by to mělo být u 2106 ... barevné označení se jak vidíš sám, celkem liší ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 118
- Registrován: pát zář 07, 2007 11:08
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Prepojiť + z rádia na zapaľovanie. Potom ti pôjde zapnúť iba pri zapnutej palubovke. Ale toto by som u starších áut nerobil, môže ti vybuchnúť indučka.kewin-tomas píše:chtěl bych se zeptat jak mám udělat aby když zapnu klíčky zaplo se i rádio?diky
Naposledy upravil(a) miso2087 dne sob říj 20, 2007 21:58, celkem upraveno 1 x.
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Ten drôt čo má ísť na zapaľovanie, napoj na drôt na ktorom sa objaví napätie po zapnutí zapaľovania, najjednoduchšie je to od napájania budíkov. Ja mam prepojený prívod +12V a zapaľovanie zapojené na stále napätie.
Naposledy upravil(a) Marek89 dne sob říj 20, 2007 22:54, celkem upraveno 1 x.
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
nechapu k cemu met radio takhle zapojeny. u novejch aut me to stve. nemuzu si pustit radio aniz bych mel klic v zapalovani a pootoceno. grr. proto to mam zapojeny primo na baterku. pres pojistku
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Člověče toto mi hlava nebere, proč by měla vybuchovat? Z tebou napsaného chápu, že + chceš odebírat z obvodu, který je pod napětím, když je klíček v poloze "motor vrčí" je tak?miso2087 píše:Prepojiť + z rádia na zapaľovanie. Potom ti pôjde zapnúť iba pri zapnutej palubovke. Ale toto by som u starších áut nerobil, môže ti vybuchnúť indučka.kewin-tomas píše:chtěl bych se zeptat jak mám udělat aby když zapnu klíčky zaplo se i rádio?diky
Mno, někdy se to tak hodí, nicméně, také mi to v základním zapojení někdy vadí, zejména, když chrápu v autě a chci poslouchat. Ono také záleží od rádia, některé po manipulaci s vypínačem či kartou naskočí i bez klíčku, moje ovšem nikoliv. Přemýšlím o nadřazeném vypínačíčku, který přes diodu přivede + na ovládací vstup rádia, ty diody tam samozřejmě musí být dvě ta druhá bude v napojení na obvod klíčku, předpokládám, že úbytek 0,5-0,7V oproti silovému plusu nebude zdrojem poruch, jen se k tomu dokopat.Maysner píše:nechapu k cemu met radio takhle zapojeny. u novejch aut me to stve. nemuzu si pustit radio aniz bych mel klic v zapalovani a pootoceno. grr. proto to mam zapojeny primo na baterku. pres pojistku
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Rovněž nechápu, proč by měla vybuchovat indukčka. Pokud to chápu dobře, chceš drát připojit na kontakt spínací skříňky č.15 - čili plus pouze když svítí kontrolky. Kontakt indukční cívky č.15 je propojen s kontaktem č.15, ano. Ale jsou na něj zapojeny i veškeré červené kontrolky. Nechápu, proč by tomu měl vadit odběr autorádia .miso2087 píše: môže ti vybuchnúť indučka.
Osobně bych autorádio zapojil přes pojistku přímo na baterku. Snížíš tím přechodové odpory, což u výkonějších autorádií dosti poznáš. Navíc pustit si autorádio bez zapnutí klíčku mi taky přijde jako velká výhoda. Hmm ... možná to "vybuchnutí indukční cívky" bylo myšleno tak, že budeš mít zapnutý klíček pro poslouchání autorádia a nemít nastartované. V tom případě ano, indukční cívka se může spálit.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
To ano. Ale na zahřívání a spálení indukční cívky nemá vliv připojení autorádia. Proto bych to dohromady nemíchal. Na její spálení má vliv trvalé zatížení pokud motor neběží a na cívku je napojené napájení. A to pouze v tom případě, že jsou zrovna spojené kladívka.miso2087 píše:Na starších autách je tá indučka problém. Veď len skús zapnúť palubovku a nechať ju tak zapnutú pár minút- hodín. Uvidíš že za chvíľu sa ti začne poriadne zohrievať... až môže vybuchnúť. Kamošovi sa to stalo na škodovke.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Marek89
- Příspěvky: 1818
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Ja tvrdím, že najlepšie je napojiť rádio na stále napätie z baterky a je to vyriešené.
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
-
- Příspěvky: 118
- Registrován: pát zář 07, 2007 11:08
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Šak ja som ani nikde nepísal, že to má s rádiom niečo spoločné. Ale pri takomto zapojení aby ti rádio hralo, musí byť zapnutá prístrojovka. Preto by som ho takto určite nezapájal.Vašátor píše: To ano. Ale na zahřívání a spálení indukční cívky nemá vliv připojení autorádia. Proto bych to dohromady nemíchal. Na její spálení má vliv trvalé zatížení pokud motor neběží a na cívku je napojené napájení. A to pouze v tom případě, že jsou zrovna spojené kladívka.